loading...

عشق سفر

وبلاگ عاشقان سفر

باکو پایتخت آذربایجان یک قدرت فرهنگی و اقتصادی قوی در دریای خزر و یک شهر پر جنب و جوش است که فقط منتظر اکتشاف شماست. با تاریخ غنی که به زمان امپراتوری روم می رسد، فرهنگ غذایی شهر باکو بسیار متنوع و در حال گسترش است. در اینجا ما بهترین و پربازدیدترین رستوران های باکو را به شما معرفی خواهیم کرد.

رستوران الون – Eleven Restaurant & Lounge

رستوران الون (Eleven Restaurant & Lounge) یک رستوران ژاپنی عالی در باکو است که در طبقه یازدهم هتل پارک این (Park Inn Hotel) قرار گرفته است و منظره ای بی نظیر از پایتخت آذربایجان را به شما ارائه می دهد. این رستوران یک محل بسیار شیک است که مکانی عالی برای کسانی است که به دنبال سوشی و انواع خوراک های لذیذ ژاپنی و آسیایی می گردند. شب ها رستوران الون به منحصر به فرد ترین مکان در باکو تبدیل می شود و با موسیقی زنده جاز فضاهای آن پر از مردم محلی و توریست ها است.

 

بهترین رستوران های باکو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعات بیشتر؛

ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه ، 6:00pm – 2:00am

تلفن تماس: +994515100011

آواز داینینگ – Avaz Dining & Lounge

آواز داینینگ (Avaz Dining & Lounge) یک رستوران سنتی است که هدف آن ارائه فرهنگ آذربایجان است. این رستوران نه تنها دستورهای غذایی معمول از تاریخچه غنی غذاهای آذری را ارائه می دهد بلکه با اجرای موسیقی جاز و محلی در آخر هفته ها فضایی دلپذیر را فراهم می کند. منو رستوران با لیستی از غذاهای سنتی و غذاهای مخصوص سرآشپز همه به تاریخچه غنی آشپزی این کشور در قرن ها، موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و فراوانی سبزیجات و میوه های ارگانیک و محلی است. از جمله غذاهایی که پیشنهاد می کنیم حتما امتحان کنید، ماهی با زنجبیل، سوپ کدو تنبل و کباب بره است.

 

بهترین رستوران های باکو

 اطلاعات بیشتر؛

ساعات کاری: تمام روزهای هفته ، 11:00am – 12:00am

تلفن تماس: +994125309979

آرت گاردن – The ART Garden  

یک مکان فرهنگی، آرت گاردن (The ART Garden) محلی است در قلب شهر تاریخی باکو که حتما باید امتحان کنید. با فضای ناهار خوری فوق العاده باز و چندین اتاق غذاخوری خصوصی که توسط هنرمندان با استعداد محلی با صحنه های سنتی از منطقه تزئین شده اند، آرت گاردن یک رستوران مجلل است. منو این رستوران شامل انواع شیرینی های کلاسیک شرقی، چای آذری دم کشیده در سماورهای سنتی است که با موسیقی جاز فضایی دل انگیز را برای شما فراهم می کند.

 

بهترین رستوران های باکو

 

اطلاعات بیشتر؛

ساعات کاری: تمام روزهای هفته ، 8:00am – 2:00am

تلفن تماس: +994512257777


حسام بازدید : 151 یکشنبه 12 بهمن 1399 زمان : 20:47 نظرات (1)

کشور آذربایجان و شهر باکو یکی از مقاصد گردشگری محبوب در میان ایرانیان است و هر ساله ایرانیان زیادی به آذربایجان سفر می کنند. از آنجایی که آذربایجان کشور همسایه ایران است و فاصله نزدیکی دارد، سفر به این کشور سفری مقرون به صرفه برای شما و خانواده تان خواهد بود. کشور مدرن آذربایجان و همچنین شهر ساحلی باکو دارای شمار بسیار زیادی جاهای دیدنی و جاذبه های منحصر به فرد و مکان های تاریخی ارزشمند است. یکی از دیدنی های شاخص و معروف که همانند برج های شعله ی باکو  به عنوان نمادی در شهر باکو خودنمایی می کند برج تلویزیون باکو است که در ادامه به آن میپردازیم.

برج تلویزیون باکو (Baku TV Tower) یا برج آذری برجی مخابراتی است که در شهر باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان قرار دارد. این برج ۳۱۰ متر ارتفاع دارد. این برج تلویزیونی بلندترین سازه در آذربایجان است که همه ساله گردشگران زیادی را مجذوب خود می کند.

این برج زیبا را از تمام شهر میتوان دید ، برجی بزرگ که علاوه بر استفاده مخابراتی درون خود رستوران گردان و … دارد. رستوران چرخان طبقه ۶۲ام این برج (در ارتفاع ۱۷۵ متری) در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد. رستوران گردان برج جزو رستوران های خوب باکو می باشد که شما گردشگران باکو می توانید با میل غذا در آن تمام مناظر شهر را هم ببینید.

 

برج تلویزیون باکو

 

این برج یکی از بلند ترین ساختمان های مرتفع  پایتخت کشور آذربایجان است و در کنار برج های شعله باکو منظره ای زیبا و بی نظیر را به وجود آورده است. ساخت این برج در سال ۱۹۷۹ شروع شد و قرار بود که در سال ۱۹۸۵ به اتمام برسد اما به دلایلی این طرح طبق برنامه پیش نرفت و سرانجام در سال ۱۹۹۶ به اتمام رسید.

 

در سفر به عروس قفقاز حتما بعد از دیدن جاذبه های این شهر زیبا به بام شهر رفته و برج تلوزیون رو از نزدیک تماشا کنید، قطعا دیدن این برج زیبا شگفت انگیز خواهد بود. در تصویر زیر منظره ای از شهر باکو را از داخل برج تلویزیون میبینید.

 

برج تلویزیون باکو

 

منبع: سفرنگار

حسام بازدید : 167 یکشنبه 12 بهمن 1399 زمان : 20:45 نظرات (0)

شاید این جمله را خیلی  شنیده باشید که برای رفتن به سفر سن و سال مهم نیست و اهمیتی ندارد که که جوان هستید یا مسن، چند سال سن دارید و یا اینکه شغل و تحصیلاتتان چیست . سفر کردن و رفتن به مسافرت از نیازهای اساسی زندگی هر انسانی محسوب میشود به همین دلیل تا زمانی که کودک درونتان به دنبال شادمانی و تفریح باشد، همیشه برای سفر وقت دارید.

وقتی سفر می کنید اهمیتی ندارد چه کاری انجام می دهید و یا چه کسی هستید؛ با سفر احساس آزادی می کنید و تمام محدودیت ها را کنار می زنید. از فواید سفر این است که می توانید خود واقعیتان باشید و بدون محدودیت از لحظات لذت ببرید.

با این وجود سفر در ایام جوانی طعم و لذت دیگری داشته و فواید آن بسیار بیشتر از زمانی است که مثلا بعد از بازنشستگی بخواهید به آن بپردازید. این را با پرسش از هر فرد بازنشسته ای به راحتی متوجه خواهید شد!

اگر در سن حدودا ۲۰ تا ۳۰ سالگی هستید و به تازگی فارغ التحصیل شده­ اید و برای ورود به دنیای کار، احساس می­ کنید تجربه کافی ندارید و یا اینکه هنوز هدفی برای زندگی خود انتخاب نکرده ­اید، سفر در ایام جوانی را به هشت دلیل زیر در اولویت کارهای خود قرار دهید.

 

فواید سفر و مسافرت در ایام جوانی و میانسالی

هنوز وابسته نیستید

اگر هنوز تشکیل خانواده نداده ­اید و یا برای بلند مدت  در جایی استخدام نشده اید، از این فرصت مستقل  بودن نهایت استفاده  راببرید.  لحظات زندگی با سرعت در حال  گذر بوده و محدوده زمانی کوچکی وجود دارد که در آن شما فردی جوان با حداقل مسئولیت­ها و تعهدات هستید، و از دیگر سو  آنقدر بالغ که بتوانید دنیای اطراف را تشخیص دهید، پس اکنون زمان آن فرا رسیده است که از این فرصت استفاده کنید و سفر در جوانی را تجربه کنید.

استقلال مالی و  نداشتن بدهی بانکی

اینکه شما در رابطه با بازپرداخت وام بانکی و یا مخارج مربوط به کودک و خانواده، نگرانی ندارید، شانس بزرگی است. اگرچه شما پول زیادی ندارید  در عوض به همان اندازه هم  هزینه های چندانی ندارید. با صرفه جویی ۱۰ تا ۱۵ درصد در مخارج و پس ­انداز آن در یک حساب بانکی، می­توانید هزینه سفر خود را تأمین کنید و برنامه ریزی داشته باشید تا سفر در جوانی را تجربه کنید.

پول همه چیز نیست

بدون شک با سفر در جوانی، متوجه بی ارزش و کم اهمیت بودن پول و مادیات خواهید شد. به دنبال اتومبیل بهتر و یا اپارتمان بزرگتر نباشید. سفر به کشورهای مختلف و تجربه سنت­ های گوناگون و طبیعت زیبا، بی ارزش بودن مادیات را به شما اثبات خواهد کرد.

با سفر در جوانی فرهنگ و تمدن جدید را تجربه می­ کنید

با سفر در کشورهای مختلف، مکان­های شگفت انگیزی را می­بینید که فراتر از حد تصور شماست. شما قوانین اجتماعی مختلف و راه­های برقراری ارتباط را یاد می­ گیرید و شاید مهمتر از همه به بینش و بصیرت برای زندگی واقعی خواهید رسید. تجربه­ های سفر در جوانی فرصت آشنایی با زندگی مردمی را که درک کاملا متفاوتی از جهان دارند را برایتان مهیا می سازد که تجربه ای بسیار ارزشمند و سودمند برایتان در ادامه مسیر زندگی تان خواهد بود.

فواید سفر و مسافرت در ایام جوانی

پیدا کردن دوستانی جدید و ایجاد ارتباطات دوستانه

یکی از بهترین مزایای سفر در  ایام جوانی این است که در طول سفر  با افراد محلی، سایر مسافران و افراد دیگر آشنا می­ شوید و می توانید براحتی روابط دوستانه برقرار کنید. با این کار نه­ تنها دوستان جدیدی خواهید داشت، بلکه ممکن است برقراری این ارتباطات در آینده به شما کمک کند. از طریق فضای مجازی و یا  گرفتن شماره تماس با این افراد ارتباط خود را حفظ کنید. چه بسا در سفر بعدی میزبان شما باشند و یا حتی در آینده با برقراری ارتباط تجاری و کاری به شرکایی موفق تبدیل شوید!

سفری با هزینه کمتر خواهید داشت

در بیست سالگی با اقامت در یک هاستل و یا اقامتگاه های ویژه جوانان،  نیازی به اقامت در هتل و صرف وعده ­های غذایی در آنجا نخواهید داشت، شما می ­توانید با خرید مایحتاج خود از بازارهای محلی هزینه های سفرتان را کاهش دهید. ممکن است بعدا در زندگی به چیزهای خوب و کمی گران­تر عادت کنید، اما درحال حاضر فقط از تجربه چیزهای مختلف لذت ببرید. با یک کوله پشتی سوار قطارهای بین ­المللی شوید. قطعا از هر لحظه آن لذت می­برید و با هزینه کمتری مکان­های زیادی را خواهید دید.

سفر در زمان جوان بودن

برای رفتن به هرجایی در آینده زمان نخواهید داشت

بسیاری از مردان و زنان منتظر می­ مانند تا بعد از بازنشستگی به سفر و تفریح بروند. اما حقیقت این است که شما در بازه محدودی از زمان نمی ­توانید تمام جاهایی که رویای دیدنش را در سر داشتید، ببینید. شما هرگز نمی­توانید برای شرایط غیر منتظره ای که در آینده رخ می­دهد، برنامه ­ریزی کنید، پس ریسک نکنید. از زمانی که هم اکنون دارید، برای سفر در جوانی به هرجایی که می­توانید، استفاده کنید حتی اگر رفتن به مناطق اطراف شما در تعطیلات آخر هفته باشد.

درباره شخصیت خودتان بیشتر یاد می­گیرید

با سفر و رفتن به خارج از محدوده راحتی، نه تنها راجع به مکان­ها و مردم اطراف، بلکه در مورد خودتان بیشتر یاد می­گیرید. ممکن است شما ترسی داشته باشید که هرگز نمی­دانستید و بر آن غلبه کنید، متوجه شوید که چه چیزی شما را تهدید و یا آرام می کند.

شما موارد سودمند جدید و یا موارد قدیمی را کشف خواهید کرد.ممکن است شهرهای کوچک روستایی ثروتمند را به شهرهای بزرگ و ناشناس ترجیح دهید. درک خواهید کرد که چه چیزی ارزشمند است و چه چیزی بی ارزش. پس، در جوانی به دنبال این یادگیری ها باشید.

منبع: اینترنت

حسام بازدید : 67 جمعه 10 بهمن 1399 زمان : 21:29 نظرات (0)

یا تا به حال لذت پرتاب کردن گوجه به سمت دیگران را تجربه کرده اید؟  اصلا نگران نباشید.

در توماتینا ( La Tomatina )  می توانید این لذت ناب را با تمام وجود حس کنید! این سنت دیوانه وار از هفتاد سال پیش شروع شده و همچنان ادامه دارد به طوری که همه ساله در آخرین چهارشنبه ماه آگوست هزاران نفر در سرگرم کننده ترین جشن سال به سمت یکدیگر گوجه پرتاب می کنند.

توماتینا یا همان جشن گوجه فرنگی در واقع بخشی از یک جشن بزرگتر است که پس از یک هفته رژه و جشن و برگزاری نمایشگاه ها و فروشگاه های خیابانی انجام می شود. تماشای این مراسم بسیار لذت بخش است ولی اگر می خواهید بخشی از این مراسم باشید با توجه به این که تعداد شرکت کننده ها محدود و در حدود 20 هزار نفر بوده و در مقابل تعداد متقاضیان خیلی بیشتر است؛ قبل از هر کاری از به دست آوردن بلیط اطمینان خاطر شوید چرا که در یک چشم برهم زدن همه بلیط ها فروخته می شوند. در شهر بونول علاوه بر پرتاب گوجه، به نفر برنده یک جایزه بامزه داده می شود و آن ژامبونی دودی است که بر سر یک نیزه لغزنده در میدان اصلی شهر قرار گرفته است.

 

منبع: سایت تفریحی و گردشگری چرخ فلک

حسام بازدید : 92 شنبه 04 بهمن 1399 زمان : 19:15 نظرات (0)

سازمان جهانی جهانگردی برند «سیمرغ» ایران را به رسمیت شناخت. معاون گردشگری میراث فرهنگی وگردشگری می گوید: با این اقدامِ UNWTO ایران رسما وارد فهرست کشورهای دارای برند گردشگری شد.

ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: سازمان جهانی جهانگردی یکی از درگاه‌های اصلیِ آغاز به کار رسمی برندهای ملی گردشگری کشورها است که در قالب گزارش‌هایی رسمی، برند کشورها، چیستی آنها و داستان موفقیت‌شان را معرفی و روایت می‌کند.

 

او معتقد است: معرفی تخصصی و بین‌المللی خوبی از برند گردشگری ایران توسط سازمان جهانی جهانگردی صورت گرفته است.

برند ملی گردشگری ایران تصویری از یک سیمرغ به رنگ‌های «فیروزه‌ای» و «آجری» است؛ پرنده‌ای درحال پرواز که روی بال‌های آن ظرافت مُقرنس، از عناصر تزئینی معماری سنتی به تصویر کشیده شده است.

دُم سیمرغ متشکل از هفت پر است که مظهر تقدس این عدد در فرهنگ ایران و سایر ادیان و ملل است. رنگ‌های انتخاب شده نیز که برگرفته از رنگ غالب طبیعت و معماری ایران است. «ایران با شکوه: تجربه متفاوت» نیز شعار گردشگری ایران است که در کنار سیمرغ نشسته است.

در گزارشی که سازمان جهانی جهانگردی در وب‌سایتش منتشر کرده، آمده است: «ایجاد یک طرح تجاری ملی از سه ماهه آخر سال ۲۰۱۸ در دستور کار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران قرار داشت. برای دستیابی به این هدف، پروژه تدوین سند راهبردی برای هویت ملی برند آغاز شد.

ایران برند ملی جدید خود را با عنوان “Majestic Iran: A Different Experience” معرفی کرده است. چالش اصلی برای این کشور به عنوان مقصد گردشگری، تعریف هویت ملی و ایجاد وحدت بین ظرفیت های مختلف گردشگری بود.

سرانجام «سیمرغ» به عنوان هویت بصریِ برند ملی گردشگری ایران انتخاب شد. با جمع‌آوری اطلاعات و بررسی افکار عمومی و دیدگاه های کارشناسان، «ایران باشکوه: تجربه ای متفاوت» به عنوان شعار برند ملی گردشگری ایران انتخاب شده است. با نهایی شدن شعار برند ملی و هویت بصری، جمهوری اسلامی ایران قصد دارد از این برند در کمپین‌ها و تبلیغات گردشگری این کشور استفاده کند.

این برند جدید قرار است در محصولات تبلیغاتی و بروشورهای ذینفعان گردشگری دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار گیرد.

تحقیق برای جمع‌آوری داده‌های کمی و کیفی این برند، بر اساس یک کار علمی و نظرسنجی از طریق توزیع پرسشنامه بین ۶۰۰ گردشگر ورودی، کارشناسان گردشگری و ذینفعان انجام شده است.

شعار برند ملی گردشگری :ایران باشکوه: تجربه ای متفاوت

برای شعار جدید ایران، علاوه بر افکارسنجی، ۴۰ شعار از نهادهای مختلف فرهنگی و دفاتر استانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دریافت شد که پس از بررسی آن‌ها توسط متخصصان، در نهایت «ایران باشکوه: تجربه ای متفاوت» به عنوان شعار برند ملی گردشگری ایران انتخاب شد. این مفهوم مخفف تعهد ایرانیان به گردشگر ورودی است.

سیمرغ در افسانه‌ها و ادبیات ایران یک پرنده افسانه‌ای است، مخفف خورشید، خِرد و خالق که همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان و اقوام مختلف ایرانی و همچنین تنوع زیاد فرهنگ، قومیت، سبک زندگی درنظر گرفته شده است. رنگ‌ها، شاخص هایی از بناهای تاریخی و زیبایی های طبیعی کشور در طراحی سیمرغ، نماد وحدت است.»

ایران در بهمن ماه سال گذشته از سیمرغ به عنوان هویت بصری برند ملی گردشگری رونمایی کرد و در مهرماه ۹۹ همزمان با روز جهانی گردشگری، از شعار این برند رونمایی شد. البته انتخاب سیمرغ به عنوان برند گردشگری ایران، با انتقاد برخی از فعالان و کارشناسان گردشگری روبرو شد.

در این میان برخی فعالان گردشگری معتقدند سیمرغ پرنده افسانه‌ای است که تداعی‌کننده فرهنگ و هویت ایران نیست و برای گردشگران خارجی و حتی داخلی ناشناخته است، بنابراین معیار لازم برای انتخاب برند گردشگری یک کشور را ندارد. انتقادهایی هم به شباهت برند گردشگری ایران با کشورهای دیگر، رنگ و جزئیات طراحی این پرنده، وارد شده است.

طراحی برند گردشگری ایران از سال ۱۳۹۲ با تشکیل کمیته‌ای به نام «طراحی شعار، لوگو و برند گردشگری» در دستور کار سازمان وقت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گرفته بود که ریاست آن را سیدمحمد بهشتی، کارشناس میراث فرهنگی به عهده داشت. اقدامات آن کمیته هرگز به نتیجه نرسید و گزارشی از روند این پروژه هم داده نشد.

Majestic Iran: A Different Experience

برای برند ملی گردشگری، مدت ها همایش‌ها و نشست‌های زیادی هم در سطح داخلی و بین‌المللی برگزار شد که خروجی نداشت.  وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نهایت سال ۹۷ دوباره این پروژه را در دستور قرار داد و اعلام کرد برای تهیه برندِ سیمرغ و شعارِ «ایران باشکوه: تجربه ای متفاوت»، نظر حدود ۱۷۰۰ کارشناس را دریافت کرده است.

منبع: مجله سفر و گردشگری سفرانه

 

حسام بازدید : 304 شنبه 04 بهمن 1399 زمان : 19:09 نظرات (0)

اولین و مهمترین نکته در صنعت هتلداری مهمان نوازی است و از آنجایی که اولین تماس و مواجهه مسافران و مهمانان  هتل ها با کارمندان بخش پذیرش یا همان رسپشنیست ها  می باشد، نحوه رفتار این کارکنان بسیار مهم است و مجموعه کارمندان پذیرش هتل ها می توانند در بالا بردن جایگاه هتل ها در ذهن مهمانان بسیاز تاثیرگذار باشند. و ناهماهنگی رفتاری آنها با استانداردهای تعریف شده در آموزش های هتلداری می تواند صدمات جبران ناپذیری به مجموعه  هتل وارد نماید. از همین رو آموزش شیوه ها و تکنیک های رفتاری به کارمندان پذیرش هتل ها یکی از ضروری ترین و ابتدایی ترین مباحث در صنعت هتلداری محسوب می گردد . 

آنچه در پی می آید ده نکته بسیار مهم در مورد نحوه رفتار رسپشنیست ها یا همان کارمندان بخش پذیرش هتل میباشد؛ با سفرنامه همراه باشید:

۱- کارمندانی که در شیفت شب کار می کنند نباید در شیفت بخوابند و مسافران وقتی در نیمه شب وارد هتل می شود نباید اولین چیزی که با آن روبرو می شوند یک کارمند خوابیده و یا در حال چرت زدن در پشت میز رسپشن باشد. مهمان در هر ساعتی که وارد هتل می شود باید این حس را داشته باشد که میزبان منتظرش بوده و از دیدنش بسیار خوشحال است و بهترین ها برایش مهیا است.

۲- در هتلداری بسیار مهم است که حس خاص بودن و متفاوت بودن و توجه طلبی مهمانان ارضا شود به همین منظور مهمان نباید با یک کارمند ساندویچ به دست یا سیگار به دست مواجه شود. کارمند  پذیرش سیگار به دست پشت میز رسپشن نشان از عدم توجه به مهمان است و رعایت این اصول به وسیله کارمندان هتل نشان از آموزش هتلداری در مجموعه هتل است.

۳- مهم است که  بدانیم که مهمان نوازی در  صنعت هتلداری آداب مخصوص خود را دارد و کارمند بی حوصله ای که پشت کانتر پذیرش نشسته و حتی به خود این زحمت را نمی دهد برای مهمان وارد شده به هتل بایستد و در حالت نشسته پاسخ می دهد درکی از هتلداری و اینکه ساختن تصویر ذهنی مناسب از یک برند به دلیل رعایت نکاتی از سوی تک تک کارمندان و خدمه هتل و مدیران است ندارند و متاسفانه در بعضی از هتل ها این مهم شفاف سازی نشده است و آموزش کارمندان هتل باید در راس اهداف مدیران نیروی انسانی باشد.

البته  اکثر افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند اصولا فارغ التحصیل رشته های هتلداری و گردشگری هستند و آموزش نکات اصلی هتلداری در دانشگاه ها اتفاق می افتد با همه اینها مدیران منابع انسانی باید در آموزش مداوم کارمندان هتل بکوشند چرا که کارمندان آموزش دیده یکی از بزرگترین  سرمایه های یک هتل محسوب می شود و حتی اگر هتلی دارای بهترین خدمات از جمله رستوران ها و اتاق ها و …باشد اگر نیروی انسانی کارامد نداشته باشد نمی تواند در بازه زمانی طولانی مدت به موفقیت چشمگیری دست یابد.

۴- پوشش کارمندان پذیرش هتل بسیار مهم است و مهمانان نباید آن ها را بدون پوشش استاندارد تعریف شده ار سوی هتل ببینند. رسپشنیست باید مانند یک مهماندار با مهمان خود رفتار نماید و عدم استفاده از پوشش مناسب یا یونیفورم رسمی هتل میتواند نشان از بی احترامی  تلقی گردد.

۵- باید توجه کرد که مهماندار به طور تمام وقت در خدمت مهمان است و رفتار خوش و لبخند و  گفتن صبح بخیر در اول صبح و عصر بخیر در موقع عصر از بدیهی ترین ها برای کارمندان میز رسپشن است.

نکات آموزشی رسپشن هتل

۶- رسپشنیست باید بداند که در صورتی که هتل دارای اتاق خالی نمی باشد باید با خوشرفتاری این موضوع را به اطلاع مهمانانی که وارد هتل می شوند برساند و نباید هیچگونه تابلو یا اعلامیه ای مبنی بر عدم وجود اتاق خالی به روی در ورودی هتل نصب شود. مهمانی که پشت در هتل به بیرون رانده می شود در دفعات بعد هم هتل شما را انتخاب نخواهد کرد و هتلداری یک فرایند مستمر است و یک هتلدار باید به صورت مستمر مهمانان را به سمت خود جذب کرده و نگهداری نماید.

۷- مسافران دوست ندارند که جمله کارمند مربوطه حضور ندارد و بعدا مراجعه شود را بشنوند پس حتما طوری برنامه ریزی نمایید که این اتفاق تحت هیچ شرایطی روی ندهد.خالی نبودن میز و کانتر پذیرش از اساسی ترین نکات آموزشی در صنعت هتلداری میباشد.

۸- در ورودی هتل ها همیشه باید باز باشد و  میهمانان نباید در تمامی ساعات شبانه روز برای ورود به هتل زنگ بزنند.

۹- کارمندان پذیرش در هتل ها نباید در حین ارائه خدمت به مسافران در حال حرف زدن و شوخی کردن با همکاران خود باشند.

۱۰- هیچ کارمندی تحت هیچ شرایطی نباید مهمان را مسخره و یا به او بخندد  چرا که این امر بدترین حس را  در مهمان ایجاد نموده و منجر به تخریب تصورات ذهنی مهمان از برند هتل خواهد شد.

منبع:سفرنامه

حسام بازدید : 75 شنبه 04 بهمن 1399 زمان : 19:04 نظرات (0)

سئو سایت وردپرس

سلام به دوسداران سئو بلک
خوش اومدین. باهم اینبار درباره خدمات سئو سایت وردپرس میخونیم.

خدمات سئو سایت وردپرس

خدمات سئو وردپرس (بهینه سازی موتورهای جستجو وردپرس)

خدمات سئو وردپرس (بهینه سازی موتورهای جستجو سایت وردپرس) زیر نظر متخصصین سئو و توسعه دهندگان وردپرس  انجام می شود.
سئو نیازمند تخصص است و به هر فردی نمی تواند به سادگی و بدون اطلاعات کافی آن را انجام دهد.

با استفاده از این خدمات:

  • سایت وردپرسی شما برای موتور های جستجو بهینه سازی شده
  • سرعت سایت افزایش پیدا خواهد کرد
  • برخی اصلاحات مورد نیاز روی قالب وب سایت انجام خواهد شد
  • پلاگین های مورد نیاز برای سئو وردپرس نصب خواهند شد
  • تنظیمات مربوط به وردپرس و سرور انجام خواهند شد
  • نقشه وب سایت ساخته و یا اصلاح خواهد شد
  • سئو لوکال سایت تقویت خواهد شد
  • صفحات AMP به سایت افزوده خواهند شد

مزایای استفاده از خدمات سئو سایت

هدف گرفتن کلمات هدفمند و ارزشمند 

⭐افزایش چشمگیر ترافیک سایت 

⭐بهبود رتبه سایت شما در گوگل

⭐پشتیبانی کامل و حرفه ای

⭐بهبود ساختار داخلی سایت

⭐سئو برای کلمات کلیدی هدفمند

⭐آنالیز و گزارشگیری از روند پیشرفت 

⭐حضور سایت شما در صفحه اول گوگل

خدمات سئو سایت وردپرس

  • ارائه خدمات سئو، کاربران را به سایت شما هدایت می کند: همان طور که می دانید کاربران زمانی در گوگل سرچ می کنند که بخواهند نیاز خودشان را با خدمات و محصولات شما برطرف کنند. در این میان آن ها قطعا به سراغ سایت هایی می روند که در صفحه اول گوگل قرار دارد، چیزی که شما باید در طی انجام خدمات سئو به آن برسید و چیزی که متاسفانه رقبای شما به آن دسترسی دارند.
  • هزینه خدمات سئو به نسبت سایر تبلیغات کمتر خواهد بود: حتما تا به الان تبلیغات زیادی برای سایت خود انجام داده اید و می دانید که برای تبیغات باید چه قدر هزینه کنید. گاهی ممکن است با وجود این همه هزینه باز هم در صفحه اول گوگل نباشید. با انجام خدمات SEO این اطمینان را داشته باشید که سایت شما از رقبای خود جلو خواهد زد و شما با کمترین هزینه می توانید در صفحه اول گوگل باشید.
  • خدمات SEO به صورت تضمینی و همیشگی خواهد بود: تمام تبلیغاتی که برای سایت های خود انجام می دهید روزی به پایان خواهد رسید و بازدهی خود را از دست خواهد این در حالی است که شما می توانید با خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت خود، برای همیشه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و بهترین بازخورد ها را داشته باشید.

  • خدمات سئو سایت وردپرس

     

    چرا سئو استاندارد ولی حرفه ای نیاز است

    با توجه به فناوری های موجود، شاید راه اندازی یک وب سایت اینترنتی کار خیلی سختی نباشد. البته در بیشتر سایت ها بعضی از کارهای مربوط به سئو سایت وردپرس به خوبی انجام نمی شود و تمام این موارد برای سایت امتیاز منفی محسوب می شود.

    پس باید برای رساندن وب سایت به بالاترین رتبه تلاش بسیاری داشته باشید. باید تمام مواردی که امتیاز منفی به سایت شما داده اند، شناسایی و رفع شوند، تا سایت شما در مسیر سئو استاندارد و حرفه ای قرار بگیرد. ما بعد از بررسی مشکلات سایت شما، راهکارهای فوق العاده ای را برای رفع مشکلات وبسایتتان بکار می بریم.

    و اما چگونه سئو سایت وردپرس برای کسب و کار شما تاثیر گذار است؟

    به عنوان یک مدیر سایت و یک مدیر و بازرگان سایت خود و شرکت خود، شما باید بدونید اینکه چرا در بهینه سازی موتورهای جستجو سرمایه گذاری می کنید . لازم به ذکر است که در این زمان همه شرکت ها بر اینترنت قرار دارند و در سطح های بالایی فعالیت می‌کنند حتی شرکت‌های قدیمی مانند بنز بی ام و شرکت‌های دیگر از طریق سایت خود فروش آنلاین دارند و مشتریان خودشون رو بیشتر و بهتر مدیریت می کنند و همینطور برای نمایش کارهای خودتان و سابقه کاری خودتون لازم به ذکر است که سایت خودتون رو به مشتریان خودتونو معرفی کنید

    در نظر داشته باشید که سایت شما یکی از شرکت‌های مهم بازار امروز را معرفی می کند و اگر شما سایت خودتون را به صورت اینترنتی مدیریت نکنید مشتری زیادی رو نمی توانید داشته باشید بنابراین باید به مشتریان بالقوه و زیادی را به سایت خودتان معرفی کنیم ، بازدید بیشتر و افزایش ترافیک سایت خودتون کاربران سایت شما را افزایش می دهد و همین طور فروش شما را بیشتر و بیشتر می کند

    به عنوان یک نتیجه بهینه سازی موتورهای جستجو می توانند به معرفی سایت شما و رقابت با سایتهای دیگر حتی در صفحه اول گوگل به شما کمک کند و همه شرکت‌ها و مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ نیاز به این دارد که سایت خودشون رو بهینه سازی کنند و مارکت اینترنتی خودشان و دیجیتال خودشان را پیشرفت بدهند.

    خدمات سئو سایت وردپرس

    چه شرکتهایی می توانند از یهینه سازی موتورهای جستجو برای سایت وردپرسی خود استفاده کنند؟

    • استارت آپ ها و کسب و کارها
    • کسب و کارهای اینترنتی
    • کسب و کار های محلی و بین المللی
    • پزشکان و متخصصان در حوزه پزشکی
    • وکیل ها و شرکت های حقوقی
    • رستوران ها و کافه ها
    • آژانس های تبلیغاتی
    • موسسه های آموزشی
    • سالن های زیبایی
    • فروشگاه ها و مراکز خرید
    • دانشگاه ها و کالج ها
    • مراکز دولتی
    • ارگان های خصوصی و دولتی
    • دارندگان وب سایت های خصوصی و شخصی
    • فروشگاه های اینترنتی دیگر موارد

      خدمات سئو سایت وردپرس

       

       

      پلاگین سئو وردپرس

      پلاگین سئو وردپرس بسیار زیادی در اینترنت موجود است و می توان لیستی طولانی از آنها تهیه کرد. اما باید در نظر داشت استفاده نا به جا و یا بیش از حد این پلاگین می تواند به سئو وردپرس صرمه وارد کند. نصب پلاگین های زیاد باعث کند شدن سرعت وب سایت شده و این موضوع رتبه سایت وردپرسی شما را بد خواهد کرد. همچنین برخی از پلاگین های وردپرس ممکن است با یکدیگر و یا با قالب وب سایت شما تداخل ایجاد کنند. به همین دلیل نمی توان تعداد ثابتی پلاگین برای بهینه سازی موتورهای جستجو وردپرس استفاده کرد.

      این پلاگین ها بر اساس نیاز و امکانات مورد استفاده وب سایت باید انتخاب و تنظیم شوند.  بر اساس نیاز وب سایت شما، پلاگین ها را انتخاب و نصب می کنیم. این انتخاب ممکن است بر اساس وب سایت شما متغیر باشد تا بیشترین و بهترین نتیجه به دست آید. در صورت نیاز به خریداری شدن، کلیه پلاگین ها با نام و آدرس ایمیل شما خریداری خواهند شد. هزینه تهیه پلاگین ها در هزینه خدمات پیش بینی شده و نیاز به پرداخت هزینه جداگانه وجود ندارد.


    • خدمات سئو سایت وردپرس

      هاستینگ مناسب برای سایت وردپرس

      هاستینگ مورد استفاده وب سایت وردپرسی شما می تواند تاثیر زیادی بر روی کسب رتبه بهتر و یا بدتر در گوگل بگذارد. به همین منظور پیشنهاد می شود از هاستینگی برای سایت وردپرسی خودتان استفاده کنید که سرعت و امنیت بالایی داشته باشد و از آخرین نسخه PHP پشتیبانی کند. شرکت های بسیاری این خدمات را به شما ارائه می کنند، اما باید در نظر بگیرید که از میان این شرکت ها، با توجه به بودجه خودتان بهترین هاستینگ را خریداری کنید. یک هاستینگ خوب اما کمی گرانتر در زمان بسیار کوتاهی تاثیر خودش را به شما نشان خواهد داد. پس اگر وب سایتتان را دوست دارید هاستینگ مناسبی برای آن تهیه کنید.

      سئو رایگان وردپرس امری غیر ممکن

      سئو رایگان وردپرس را بسیاری از افراد و شرکت ها به مشتریان خود اعلام می کنند. اما آیا این موضوع می تواند برای شما مفید باشد؟ برخی از این افراد و شرکت ها در کنار خدمات خود به عنوان تبلیغات و برای کسب رضایت بیشتر مشتری این خدمات را به صورت رایگان ارائه می کنند. اما بی شک شما هم می دانید که نمی توان از یک فرد متخصص انتظار داشت که زمان و تخصص خود را به صورت رایگان در اختیار دیگران بگذارد.

      در بسیاری مواقع تنها برخی موارد بسیار ساده سئو رعایت می شوند و یا پشتیبانی بسیار ضعیفی به مشتری ارائه می شود. اگر شما هم نیازمند متخصصینی هستید که برای شما وقت کافی گذاشته و با دقت و رعایت تمامی جزئیات وب سایت وردپرسی شما را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنند، می توانید با ما تماس بگیرید. ما این خدمات را به صورت رایگان ارائه نمی دهیم، اما کیفیتی و نتایجی که مشتریان پس از این خدمات به دست می آورند، بسیار بیش از مبلغی است که پرداخت کرده اند.

      رتبه یک گوگل با سایت وردپرس، استفاده از روش های استاندارد

      رتبه یک گوگل را ما به شما قول نمی دهیم. بلکه در این خدمات امکان به دست آوردن رتبه یک برای کلمات کلیدی متفاوتی را برای شما به وجود می آوریم. رتبه یک گوگل، با راه های سئو کلاه سفید، نیازمند ساختار درست، تولید محتوای منظم، ساختار درست و بهینه شده محتوا و صبر دارد. باید بدانید رقبای شما هم بی کار ننشسته اند و آنها نیز در این رقابت هر روز در تلاش هستند. پس با حرف هایی که هیچ گونه جنبه علمی ندارند و گوگل آنها را نه تنها تایید نمی کند بلکه رد می کند، وب سایت خودتان را به خطر نیاندازید. افزایش ترافیک های غیر واقعی، روش های کلاه سیاه و … شیوه هایی نیستند که شما بتوانید در طول زمان به وسیله آنها موفق شوید. باید از راه درست آن حرکت کنید تا بتوانید به نتایج مطلوبی برسید.

خدمات سئو سایت وردپرس

وکیل در شیراز

بهینه سازی سایت وردپرس

خلاصه مطالب

خدمات سئو وردپرس (بهینه سازی موتورهای جستجو وردپرس)

مزایای استفاده از خدمات سئو سایت

چرا سئو استاندارد ولی حرفه ای نیاز است

و اما چگونه سئو سایت وردپرس برای کسب و کار شما تاثیر گذار است؟

پلاگین سئو وردپرس

هاستینگ مناسب برای سایت وردپرس

سئو رایگان وردپرس امری غیر ممکن

رتبه یک گوگل با سایت وردپرس، استفاده از روش های استاندارد

حسام بازدید : 166 پنجشنبه 18 دی 1399 زمان : 15:35 نظرات (0)

به نقل از سایت فرهنگ امروز: یک زمانی بود که همه درباره این که چطور به مشهد سفر کنند سوال می کردند. مثلا نیاز به راهنمایی بود که تور مشهد را انتخاب کنند یا به صورت شخصی بروند. یا این که تور مشهد را هوایی انتخاب کنند یا زمینی با قطار. و سوال هایی از این قبیل.



اما بعد از گذشت چندین سال، مسافران هوشمند تر شدند و به راحتی با اطلاعاتی که سایت های مختلف گردشگری مثل فارا گشت کوروش کبیر در اختیارشان قرار می دهد می توانند بهترین تصمیم را برای انتخاب تور مسافرتی به مشهد را بگیرند.

اما سفر فقط به همین ها ختم نمی شود. یکی از مهمترین بخش هایی که باید همه مسافران در نظر بگیرند محل اقامت است. محل اقامت که می تواند هتل یا هتل آپارتمان باشد. چون استراحت و شب خوابی امن و مطمئن در طول سفر بسیار مهم است و همه باید به آن توجه کنند.

بنابراین امروز در این مقاله می خواهیم درباره سه تا از هتل های بسیار خوب مشهد که با قیمت مناسب ارزان و خدمات کاملا راضی کننده ارائه می شوند صحبت کنیم. مطمئنا در انتخاب مناسب و بهتر به شما کمک می کنند.

 

تور مشهد با هتل کارن

هتل کارن در مشهد یکی از هتل های 3 ستاره است که بسیار زیاد نظر مسافران را جلب کرده. اکثر مسافران بعد از سفر از این هتل و خدماتش تعریف های زیادی کرده اند و به دوستان و آشنایان هم توصیه کردند.

از ویژگی های آن اول باید به فاصله مناسبی که با حرم امام رضا دارد اشاره کنم. شاید بشود گفت که در حدود فقط یک ربع پیاده روی می توانید به حرم برسید. پس به نوعی جزو دسته هتل های نزدیک به حرم حساب می شود. در کنار آن باید به سرو نوشیدنی رایگان به تمامی مسافران اشاره کرد که بسیاردلچسب است. از همه این ها مهمتر اخلاق و رفتار پرسنلش است که با خوشرویی از همه مسافران پذیرایی می کنند.

 

خدماتی که در تور مشهد هتل کارن به شما ارائه می شود شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما یا قطار، دو یا سه شب اقامت در هتل، سرو رایگان صبحانه، نهار و شام بسیار خوشمزه در رستوران هتل، تخفیفات ویژه گردشگری برای اماکن دیدنی مشهد و در برخی از اوقات سرویس استقبال فرودگاهی است. قیمت ارزان نسبت به خدماتی که در این هتل به شما ارائه می شود، سفرتان را کامل تر می کند.

 

تور مشهد هتل کیانا

هتل کیانا در مشهد یکی از هتل های 4 ستاره است که به عنوان یکی از بهترین هتل های چهار ستاره شناخته می شود. خدمات این هتل در حدی است که مسافران ثابتی هم دارد که به نوعی مشتری دائم آن شده اند.

از ویژگی های کیانا باید به فاصله نزدیک به حرم آن اشاره کنم که همانند کارن به راحتی می شود با پای پیاده به حرم رفت و آمد کنید. این هتل در اواسط خیابان امام رضا 2 قرار گرفته که خود همین آدرس نشان دهنده خوش مسیر بودنش است. سرویس دیگر کیانا که بسیار مورد پسند مسافران است، وجود مجموعه آبی هتل است. این مجموعه شامل جکوزی و سونا می باشد. فکرش را بکنید وقتی از گشت داخل شهر یا خرید به هتل برگردی و بروی جکوزی و سونا. چه خستگی نابی از بدنت به در می شود.

 

خدماتی که در تور مشهد هتل کیانا به شما ارائه می شود نیز شامل بلیط رفت و برگشت قطار و یا هواپیما، سه شب اقامت در هتل، صبحانه، نهار و شام که به دو صورت مجزای منوی انتخابی و سلف سرویس هست و در اکثر مواقع سرویس استقبال از فرودگاه یا راه آهن. یک نوبت هم رایگان می توانید از مجموعه آبی هتل استفاده کنید و در سری های بعدی با تخفیف ویژه مسافرین. هتل کیانا هم می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

 

تور مشهد هتل جواد

هتل جواد یکی از معروفترین هتل های 4 ستاره مشهد است. محاله کسی به مشهد رفته باشه و اسم هتل جواد نشنیده باشه. هتلی بین المللی با امکانات ویژه.

هتل جواد در یکی از بهترین نقاط شهر مشهد قرار گرفته و بسیار مناسب افرادی است که می خواهند خیلی زیاد به حرم نزدیک باشند و نمازهای یومیه را در حرم امام رضا اقامه کنند. این هتل در خیابان امام رضا و نزدیک فلکه آب ساخته شده است. یعنی شاید بشود گفت با صرف فقط چند دقیقه کوتاه می توانید به درب ورودی حرم برسید. این یکی از ویژگی های اصلی هتل جواد در مشهد است.

 

خدماتی که برای شما در تور مشهد هتل جواد رزرو می شود، شامل بلیط رفت و برگشت قطار، هواپیما یا اتوبوس به همراه سرویس ویژه صبحانه، نهار و شام رایگان است. در ساختمان هتل هم امکاناتی بسیار خوب برای مسافران تدارک دیده شده است تا همه جوره از سفر مشهد لذت ببرند.

این هتل اتاق های استاندارد و سوئیت های مخصوص هم دارد که هنگام رزرو می توانید بر طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید. این هتل هم جزو پیشنهادات اصلی و خاص، به عنوان محل اقامت در مشهد است.

 

برنامه سفر به مشهد خودت را هوشمندانه و بهتر انتخاب کن

همان طور که در اوایل این مقاله صحبت کردیم، انتخاب محل اقامت مناسب یکی از اصول و موارد لازم هر مسافرتی است. چه سفرهای خانوادگی و چه سفرهای مجردی.

ویژگی مشترک در بین هتل های گفته شده قیمت ارزان و مناسب نسب به خدماتی که ارائه می دهند است که با کیفیت خوب و رعایت مسایل بهداشتی که در آن ها هر روز اجرا می شود می تواند مسافرتی بسیار خاطره انگیز و جذاب را برای شما رقم بزنند. اگر هم علاقمند هستید که در هتل های لوکس اقامت داشته باشید، تور مشهد هتل قصر طلایی و تور مشهد هتل درویشی رو به شما پیشنهاد می کنم.

شما حتی اگر در منابع بین المللی که با وسواس و سخت گیری های زیاد مقصد، هتل و یا امکاناتی گردشگری را معرفی می کنند، مثل سایت tripadvisor ، بگردی از این هتل در تورهای مسافرتی مشهد اسم برده شده و مردم زیادی نظرات مثبت شان را در آن درج کرده اند. این مورد هم می تواند مهر تاییدی بزند بر صحت گفته های این مقاله.

پیشنهاد می کنم که قبل از تصمیم گیری با آژانس های مسافرتی معتبر و با سابقه مشورت کنید، همان ها که به عنوان مجری اصلی تور مشهد هستند. برای مثال تور مشهد با فارا گشت (faragasht.com) سال های بسیاری است که با یاری خداوند بی نهایت مهربان رضایت بالای مسافران را در تورهای مشهد هوایی و زمینی جلب کرده و خدمات کامل تری را ارائه می دهد. این آژانس کمیسیون هایی که بابت سال ها همکاری از هتل ها، پروازهای چارتر و قطارهای مختلف می گیرد را به عنوان تخفیف به مسافران ارائه می دهد تا همه جوره رضایت مسافران را جلب کند. جلب رضایت یکی از اهداف فارا گشت است.

با کارشناسان مشهد صحبت کنید تا به شما بهترین تاریخ سفر را معرفی کنند و با قیمت ارزان و شرایط بهتر، تور را رزرو کنید. تورهایی که در هتل های کارن، کیانا و جواد رزرو می شوند، مطمئنم که رضایت شما را کاملا جلب می کنند و خاطره ای بسیار زیبا از یک سفر زیارتی، سیاحتی را تجربه خواهید کرد. مسافرت ارزان و با کیفیت حق شما است.

منبع:

http://farhangemrooz.com/news/63859/%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

حسام بازدید : 78 شنبه 13 دی 1399 زمان : 17:30 نظرات (0)

بدیهی است که شرکت های پشتیبانی بسیاری مشغول به ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به مجموعه ها، سازمان و کسب وکارها هستند. اما آیا همه این سازمان ها بهترین شرکت های ارئه کننده خدمات پشتیبانی شبکه هستند/؟ بدیهی است که خیر چون که خدمات پشتیبانی شبکه شامل تخصص های بسیاری می باشد که یادگیری و اجرای آن در توانایی هر کسی نیست. وهم چنین برترین شرکت های پشتیبانی شبکه با سازمان های مهم و معتبری همکاری میکنند. از این رو باید دانست که شرکت خدمات پشتیبانی شبکه باید چه ویژگی ها و چه خدماتی باید داشته باشد؟ بیشتر بررسی میکنیم.

خدمات شرکت پشتیبانی شبکه چیست؟

همه ما میدانیم داشتن یک تیم  پشتیبانی شبکه و سخت‌افزار برای کسب‌وکار چقدر تأثیرگذار و مهم است و همچنین باعث افزایش کارآیی و بهره وری آن شرکت خواهد بود. ، هزینه‌های ناشی از خسارات  احتمالی و نداشتن یک تیم پشتیبان شبکه به مراتب بیشتر از هزینه‌های داشتن یک تیم پشتیبانی و نگهداری شبکه است.مانیتورینگ و تعمیر و نگهداری شبکه کامپیوتری و مشکلات نرم افزاری و سخت‌افزاری باید به‌صورت لحظه‌ای و مستمر انجام پذیرد. در ادامه به بررسی خدماتی که شرکت های پشتیبان شبکه ارائه میدهند بپردازیم و آن ها را بررسی کنیم.

  1. آشنایی کامل با سخت‌افزارهای کامپیوتری

متخصص پشتیبانی شبکه در اصل باید توانایی بررسی و مشکلات رایج سخت‌افزارها مانند مادربورد، رم، وارد و CPU و تجهیزات شبکه (مثل سوئیچ شبکه، روتر، کیستون، رک)  را دارا باشد. چرا که با محیط سرویس های ارائه وب در ارتباط است؛ ازاین‌رو هرگونه اشکال در سخت‌افزار شبکه به‌سادگی می‌تواند باعث قطعی شبکه شود.

  1. خدمات پسیو:

یک شرکت یا کسب‌وکار نوپا ممکن از زیرساخت‌های اساسی برای راه‌اندازی شبکه برخوردار نباشد. ازاین‌رو لازم است شرکت ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، راه‌اندازی پسیو شبکه را در دستور کار قرار دهد. یا ممکن است زیرساخت‌های کابلی یک شبکه دچار فرسودگی شده باشد. لذا پشتیبان شبکه باید توانایی تعمیر زیرساخت‌ها و ارائه خدمات پسیو را داشته باشد.

  1. پیگیری مستمر جهت حل، بررسی و پیشگیری از مشکلات:

بعضی سرویس‌ها نیاز به تمدید سالانه یا ماهانه دارند و بعضی مشکلات هستند که پیگیری آن‌ها زمان‌بر و نیازمند ارتباط با شرکت رساننده خدمات اینترنتی (ISP) است. در این موارد نیاز به پیگیری به‌موقع برای رفع مشکل است.

  1. تهیه مستندات شبکه

چک‌لیست‌ها، شناسنامه سیستم‌ها، تجهیزات شبکه و … هرکدام جزء اطلاعات اساسی و حیاتی سازمان و کسب‌وکار محسوب می‌شوند. تیم پشتیبانی شبکه  موظف است هم به جهت یکپارچگی اطلاعات واحد انفورماتیک و هم به جهت ارائه گزارش به مدیران سازمان این مستندات را در بازه‌های زمانی مشخص ارائه و آپدیت کند.

  1. بک آپ گیری از اطلاعات تحت شبکه:

در یک سازمان کاربران موظفند که اطلاعات خود را بر روی شبکه قرار دهند. کارشناس شبکه نیز سعی می‌کند به روش‌های مختلف از اطلاعات موجود بر شبکه نسخه پشتیبان تهیه کند تا تحت هیچ شرایطی، اطلاعات سازمان با مشکل روبرو نشود.

 

10top network support

  1. برقرار کردن ارتباط تلفنی بین کاربران (از طریق سانترال، ویپ و …):

هر سازمانی و کسب‌وکاری ممکن است نیاز داشته باشد در نقاط مختلفی شعبه داشته باشد. بدیهی است که تمامی کارمندان نیاز دارند با یکدیگر در ارتباط باشند؛ و ازآنجایی‌که امکان تماس تلفنی هرلحظه و هر جا مقدور نیست لازم است از پلتفرم‌ها و سرویس های بر خط مبتنی بر اینترنت استفاده شود. سیستم ویپ از زیربناهای مهم سازمانی مبتنی بر وب محسوب می‌شود که برای ارتباطات درون‌سازمانی استفاده می‌شود.

پشتیبان شبکه موظف است در جهت کاهش هزینه‌های سازمان و پلتفرمی تحت شبکه از این سیستم‌ها استفاده کند.

  1. پشتیبانی نرم‌افزار و سیستم عامل

از مهم ترین وظایف و خدمات تیم پشتیبانی شبکه عیب‌یابی سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارها،  مدیریت سیستم‌های کامپیوتری، بررسی کیفیت و کارایی نرم‌افزارهای کاربردی در سازمان، پیگیری و  پشتیبانی فنی نرم‌افزارهای ضروری و مالی سازمانی است.

  1. پشتیبانی کامپیوتر و سخت افزار

سخت افزارها و سیستم ها مهم ترین مبحثی هستند که پشتیبانان شبکه با آن در ارتباطند از این رو لازم است در عیب یابی و رفع نقص تجهیزات و منابع سخت‌افزاری ( کامپویترها، پرینترها، اسکنرها)،  مدیریت سیستم‌های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی سخت‌افزاری، نصب و راه انداری سخت‌افزارهای جانبی،

مشاوره و خرید و ارتقا‌ی منابع سخت‌افزاری( سیستم‌های کامپیوتری، پرینتر، اسکنر…از تخصص کافی برخوردار باشند.

  1. پشتیبانی اینترنت و وب

اینترنت و وب بستر ابتدایی و لازم برای راه اندازی شبکه هستند از این رو لازم است که تیم پشتیبانی شبکه توانایی کافی برای پشتیبانی فنی از سرویس اتصال به اینترنت،  پشتیبانی فنی از سرویس پست الکترونیک سازمانی، پشتیبانی و ارتقا‌ی سرویس اتصال به اینترنت کاربران، پشتیبانی از دامنه‌های اینترنتی و پشتیبانی از سرویس‌ها و کاربران را داشته باشد.

  1. پشتیبانی شبکه اکتیو و پسیو

نگهداری و عیب‌یابی تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شبکه، مدیریت ،کنترل و نظارت بر منابع شبکه شامل مانیتورینگ، کیفیت و کارایی سرویس‌ها ،ترافیک شبکه و سخت‌افزارها،  کنترل و مدیریت و رفع عیب زیرساخت شبکه . شامل کابل کشی ،‌ترانکینگ ،‌ شبکه های وایرلس نیز از اقدامات لازم تیم پشتیبانی شبکه دراین حوزه است.

10top network support

top 10 of best network support

توصیه می‌کنیم که با وسواس و صبر به دنبال یافتن یک پشتیبان شبکه مطمئن و قوی باشید و به نکات زیر دقت کنید.

  • رزومه این شرکت‌ها را بررسی کنید
  • با دیگر مشتریان ها آن‌ها صحبت کنید و نظر آن‌ها را جویا شوید.
  • توضیحات تکمیلی و دقیقی در مورد زیرساخت‌های آن‌ها بپرسید
  • از نحوه عملکرد آن‌ها مطلع شوید.
  • به توانایی و قدرت پاسخگویی آن‌ها در مورد نیازهایتان آگاه باشید.

جالب است بخوانید  بررسی انواع توپولوژی های رایج در شبکه

 

پشتیبانی شبکه چه مزایا و معایبی برای کسب‌وکارها و استارتاپ ها دارد؟

این حق شماست که بدانید به‌عنوان مدیر یک سازمان استفاده از خدمات شبکه برای شما چه مزایا و معایبی دارد. ازاین‌رو در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

 

  • مزایا

  1. باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود.
  2. ایرادات و نواقص به‌صورت تخصصی رفع می‌شوند
  3. بهره‌گیری از دانش روز
  4. بهره‌وری در هزینه‌ها

 

  • معایب

  1. دسترسی به اطلاعات محرمانه توسط شرکت پشتیبان
  2. مسئله محرمانگی دارایی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
  3. عدم انتقال دانش
  4. وابستگی

 

top10 network support

 

آنچه مطرح شد گوشه‌ای از مهم‌ترین مزایا و مسائلی است که در برون‌سپاری خدمات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری و زیرساخت شبکه، اعم از تجهیزات کامپیوتری و نرم‌افزاری و دیتاسنتر به شرکت‌های پشتیبانی و شبکه وجود دارد. درهرصورت هر سازمان بنا به شرایط، ضرورت‌ها و نیروی انسانی خود، تصمیم می‌گیرد که با عقد قرارداد، پشتیبانی شبکه خود را به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات شبکه  برون‌سپاری کند یا خیر!

آنچه واضح است اکثر سازمان‌ها و کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند تا پشتیبانی شبکه، نرم‌افزار، سخت افرازی خود را برای تعمیر، نصب و راه‌اندازی، نگهداری و حفظ امنیت و موارد مشابه به شرکت‌های پشتیبانی شبکه که قابل‌اطمینان، معتبر و دارای مناسب‌ترین تعرفه پشتیبانی شبکه می‌باشند با رعایت مسائل امنیتی واگذار کنند.

شرکت‌های بسیاری در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه فعالیت می‌کنند و رقابت سنگینی برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه بهتر و باکیفیت بالاتر میان آن‌ها برقرار است. ارائه خدمات پشتیبانی شبکه باکیفیت و عالی ممکن است انتخاب را برای مدیران سازمان‌ها کمی سخت کند. ازاین‌رو در ادامه به معرفی ۱۰ شرکت برتر ارائه‌دهنده خدمات شبکه می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

۱۰ شرکت برتر ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه در ایران

۱.پارمونت

پارمونت تاپ10 پارمونت

در ابتدا بی‌مقدمه به معرفی و بررسی خدمات شرکت پشتیبانی شبکه پارمونت خواهیم پرداخت شبکه پارمونت خواهیم پرداخت؛ می‌توان گفت پارمونت با ۲۰ سال سابقه یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه محسوب می‌شود. پارمونت ترجیح می‌دهد به‌جای اینکه با مشکلات فنی روبرو شوید بر روی کسب‌وکار خود تمرکز کنید.

خدمات گسترده پارمونت باکیفیت بالا می‌تواند تمامی نیازهای شمارا در حوزه وب و شبکه برطرف کند. بدین ترتیب می‌تواند تمامی نیازهای خود را در حوزه سایت و شبکه را به پارمونت بسپارید و به تخصص حرفه‌ای خود بپردازید.

  • ویژگی‌های برتر پارمونت

 

  • تجربه بالا
  • ۲۰ سال سابقه مفید
  • ارائه تمامی خدمات شبکه
  • به‌کارگیری متخصصان حرفه‌ای
  • شفافیت مالی
  • مستندسازی
  • قرارداد حقوقی شفاف و معتبر
  • دانش فنی قابل‌اتکا
  • خدمات متناسب با نیاز کسب‌وکارهای مختلف

 

۲.پیراسیس

پیراسیس تاپ10 پارمونت

شرکت خدمات پشتیبانی شبکه پیراسیس در رتبه دوم ۱۰ شرکت برتر خدمات پشتیبانی شبکه قرار دارد. این شرکت با ۱۰ سال سابقه در ارائه خدمات پشتیبانی شبکه یکی از معتبرترین شرکت‌ها در این حوزه محسوب می‌شود. پیراسیس یک هدف ساده تحت عنوان مشتری ما نباید هیچ دغدغه‌ای بابت پشتیبانی شبکه سازمانش و راه‌اندازی شبکه داشته باشد و تمام تمرکزش بر هسته اصلی کسب‌وکارش باشد.

پیراسیس در ۱۰ سال گذشته با چالش‌های متفاوتی روبرو بوده ازاین‌رو تغییر کرده، بزرگ‌شده و بیش از ۲۰۰ پروژه موفق داشته است.

  • مزیت‌های پیراسیس:

  • تعداد کارشناسان بالا
  • تعدد پروژه‌ها
  • سابقه بالا
  • تجربه کافی
  • دانش فنی بالا
  • تضمین کیفیت سرویس
  • مانیتورینگ مداوم سازمان‌های کارفرما

 

۳.آریان نت

آریان-نت تاپ 10 پارمونت

رتبه سوم ۱۰ شرکت برتر ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه تعلق می‌گیرد به آریان نت. آریان نت درباره خود می‌گوید که در تلاش است چالش‌های کسب‌وکارهای مختلف را شناسایی کرده و بهترین طرح را به توجه به تجارتشان پیشنهاد می‌کند. بیشترین تمرکز آریان نت بر روی جلب رضایت، آسودگی و اطمینان خاطر مشتریان است. رضایتمندی از خدمات بر روی کیفیت تیم آریان نت تأثیرگذار بوده و به همین دلیل است که همواره در این صنعت متمایز بوده و بر روی تخصص خود بسیار عالی سرمایه‌گذاری کرده است تا این اطمینان حاصل شود که مشتریان بالقوه از بیشترین و بهترین دانش و خدمات برجسته این صنعت بهره‌مند‌ می‌شوند.

 

  • مزیت‌های آریان نت

 

  • ارائه‌دهنده انواع خدمات پشتیبانی
  • تجربه بالا و حرفه‌ای
  • قیمت دهی آنلاین
  • آگاهی از نیاز کسب‌وکارها

 

منبع:  10 شرکت برتر پشتیبانی شبکه 

حسام بازدید : 78 دوشنبه 08 دی 1399 زمان : 18:26 نظرات (0)

تعداد صفحات : 11

درباره ما
عشق سفر وبلاگی در زمینه سفر و گردشگری و کلیه مباحث جنبی در زمینه صنعت توریسم بوده و پایگاهی برای عاشقان سفر میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    تبلیغات بنری هاست

    بک لینک رایگان - بک لینک رایگان و افزایش بازدید شما