loading...

عشق سفر

کسب و کار

اولین و مهمترین نکته در صنعت هتلداری مهمان نوازی است و از آنجایی که اولین تماس و مواجهه مسافران و مهمانان  هتل ها با کارمندان بخش پذیرش یا همان رسپشنیست ها  می باشد، نحوه رفتار این کارکنان بسیار مهم است و مجموعه کارمندان پذیرش هتل ها می توانند در بالا بردن جایگاه هتل ها در ذهن مهمانان بسیاز تاثیرگذار باشند. و ناهماهنگی رفتاری آنها با استانداردهای تعریف شده در آموزش های هتلداری می تواند صدمات جبران ناپذیری به مجموعه  هتل وارد نماید. از همین رو آموزش شیوه ها و تکنیک های رفتاری به کارمندان پذیرش هتل ها یکی از ضروری ترین و ابتدایی ترین مباحث در صنعت هتلداری محسوب می گردد . 

آنچه در پی می آید ده نکته بسیار مهم در مورد نحوه رفتار رسپشنیست ها یا همان کارمندان بخش پذیرش هتل میباشد؛ با سفرنامه همراه باشید:

۱- کارمندانی که در شیفت شب کار می کنند نباید در شیفت بخوابند و مسافران وقتی در نیمه شب وارد هتل می شود نباید اولین چیزی که با آن روبرو می شوند یک کارمند خوابیده و یا در حال چرت زدن در پشت میز رسپشن باشد. مهمان در هر ساعتی که وارد هتل می شود باید این حس را داشته باشد که میزبان منتظرش بوده و از دیدنش بسیار خوشحال است و بهترین ها برایش مهیا است.

۲- در هتلداری بسیار مهم است که حس خاص بودن و متفاوت بودن و توجه طلبی مهمانان ارضا شود به همین منظور مهمان نباید با یک کارمند ساندویچ به دست یا سیگار به دست مواجه شود. کارمند  پذیرش سیگار به دست پشت میز رسپشن نشان از عدم توجه به مهمان است و رعایت این اصول به وسیله کارمندان هتل نشان از آموزش هتلداری در مجموعه هتل است.

۳- مهم است که  بدانیم که مهمان نوازی در  صنعت هتلداری آداب مخصوص خود را دارد و کارمند بی حوصله ای که پشت کانتر پذیرش نشسته و حتی به خود این زحمت را نمی دهد برای مهمان وارد شده به هتل بایستد و در حالت نشسته پاسخ می دهد درکی از هتلداری و اینکه ساختن تصویر ذهنی مناسب از یک برند به دلیل رعایت نکاتی از سوی تک تک کارمندان و خدمه هتل و مدیران است ندارند و متاسفانه در بعضی از هتل ها این مهم شفاف سازی نشده است و آموزش کارمندان هتل باید در راس اهداف مدیران نیروی انسانی باشد.

البته  اکثر افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند اصولا فارغ التحصیل رشته های هتلداری و گردشگری هستند و آموزش نکات اصلی هتلداری در دانشگاه ها اتفاق می افتد با همه اینها مدیران منابع انسانی باید در آموزش مداوم کارمندان هتل بکوشند چرا که کارمندان آموزش دیده یکی از بزرگترین  سرمایه های یک هتل محسوب می شود و حتی اگر هتلی دارای بهترین خدمات از جمله رستوران ها و اتاق ها و …باشد اگر نیروی انسانی کارامد نداشته باشد نمی تواند در بازه زمانی طولانی مدت به موفقیت چشمگیری دست یابد.

۴- پوشش کارمندان پذیرش هتل بسیار مهم است و مهمانان نباید آن ها را بدون پوشش استاندارد تعریف شده ار سوی هتل ببینند. رسپشنیست باید مانند یک مهماندار با مهمان خود رفتار نماید و عدم استفاده از پوشش مناسب یا یونیفورم رسمی هتل میتواند نشان از بی احترامی  تلقی گردد.

۵- باید توجه کرد که مهماندار به طور تمام وقت در خدمت مهمان است و رفتار خوش و لبخند و  گفتن صبح بخیر در اول صبح و عصر بخیر در موقع عصر از بدیهی ترین ها برای کارمندان میز رسپشن است.

نکات آموزشی رسپشن هتل

۶- رسپشنیست باید بداند که در صورتی که هتل دارای اتاق خالی نمی باشد باید با خوشرفتاری این موضوع را به اطلاع مهمانانی که وارد هتل می شوند برساند و نباید هیچگونه تابلو یا اعلامیه ای مبنی بر عدم وجود اتاق خالی به روی در ورودی هتل نصب شود. مهمانی که پشت در هتل به بیرون رانده می شود در دفعات بعد هم هتل شما را انتخاب نخواهد کرد و هتلداری یک فرایند مستمر است و یک هتلدار باید به صورت مستمر مهمانان را به سمت خود جذب کرده و نگهداری نماید.

۷- مسافران دوست ندارند که جمله کارمند مربوطه حضور ندارد و بعدا مراجعه شود را بشنوند پس حتما طوری برنامه ریزی نمایید که این اتفاق تحت هیچ شرایطی روی ندهد.خالی نبودن میز و کانتر پذیرش از اساسی ترین نکات آموزشی در صنعت هتلداری میباشد.

۸- در ورودی هتل ها همیشه باید باز باشد و  میهمانان نباید در تمامی ساعات شبانه روز برای ورود به هتل زنگ بزنند.

۹- کارمندان پذیرش در هتل ها نباید در حین ارائه خدمت به مسافران در حال حرف زدن و شوخی کردن با همکاران خود باشند.

۱۰- هیچ کارمندی تحت هیچ شرایطی نباید مهمان را مسخره و یا به او بخندد  چرا که این امر بدترین حس را  در مهمان ایجاد نموده و منجر به تخریب تصورات ذهنی مهمان از برند هتل خواهد شد.

منبع:سفرنامه

حسام بازدید : 80 شنبه 04 بهمن 1399 زمان : 19:04 نظرات (0)

سئو سایت وردپرس

سلام به دوسداران سئو بلک
خوش اومدین. باهم اینبار درباره خدمات سئو سایت وردپرس میخونیم.

خدمات سئو سایت وردپرس

خدمات سئو وردپرس (بهینه سازی موتورهای جستجو وردپرس)

خدمات سئو وردپرس (بهینه سازی موتورهای جستجو سایت وردپرس) زیر نظر متخصصین سئو و توسعه دهندگان وردپرس  انجام می شود.
سئو نیازمند تخصص است و به هر فردی نمی تواند به سادگی و بدون اطلاعات کافی آن را انجام دهد.

با استفاده از این خدمات:

  • سایت وردپرسی شما برای موتور های جستجو بهینه سازی شده
  • سرعت سایت افزایش پیدا خواهد کرد
  • برخی اصلاحات مورد نیاز روی قالب وب سایت انجام خواهد شد
  • پلاگین های مورد نیاز برای سئو وردپرس نصب خواهند شد
  • تنظیمات مربوط به وردپرس و سرور انجام خواهند شد
  • نقشه وب سایت ساخته و یا اصلاح خواهد شد
  • سئو لوکال سایت تقویت خواهد شد
  • صفحات AMP به سایت افزوده خواهند شد

مزایای استفاده از خدمات سئو سایت

هدف گرفتن کلمات هدفمند و ارزشمند 

⭐افزایش چشمگیر ترافیک سایت 

⭐بهبود رتبه سایت شما در گوگل

⭐پشتیبانی کامل و حرفه ای

⭐بهبود ساختار داخلی سایت

⭐سئو برای کلمات کلیدی هدفمند

⭐آنالیز و گزارشگیری از روند پیشرفت 

⭐حضور سایت شما در صفحه اول گوگل

خدمات سئو سایت وردپرس

  • ارائه خدمات سئو، کاربران را به سایت شما هدایت می کند: همان طور که می دانید کاربران زمانی در گوگل سرچ می کنند که بخواهند نیاز خودشان را با خدمات و محصولات شما برطرف کنند. در این میان آن ها قطعا به سراغ سایت هایی می روند که در صفحه اول گوگل قرار دارد، چیزی که شما باید در طی انجام خدمات سئو به آن برسید و چیزی که متاسفانه رقبای شما به آن دسترسی دارند.
  • هزینه خدمات سئو به نسبت سایر تبلیغات کمتر خواهد بود: حتما تا به الان تبلیغات زیادی برای سایت خود انجام داده اید و می دانید که برای تبیغات باید چه قدر هزینه کنید. گاهی ممکن است با وجود این همه هزینه باز هم در صفحه اول گوگل نباشید. با انجام خدمات SEO این اطمینان را داشته باشید که سایت شما از رقبای خود جلو خواهد زد و شما با کمترین هزینه می توانید در صفحه اول گوگل باشید.
  • خدمات SEO به صورت تضمینی و همیشگی خواهد بود: تمام تبلیغاتی که برای سایت های خود انجام می دهید روزی به پایان خواهد رسید و بازدهی خود را از دست خواهد این در حالی است که شما می توانید با خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت خود، برای همیشه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و بهترین بازخورد ها را داشته باشید.

  • خدمات سئو سایت وردپرس

     

    چرا سئو استاندارد ولی حرفه ای نیاز است

    با توجه به فناوری های موجود، شاید راه اندازی یک وب سایت اینترنتی کار خیلی سختی نباشد. البته در بیشتر سایت ها بعضی از کارهای مربوط به سئو سایت وردپرس به خوبی انجام نمی شود و تمام این موارد برای سایت امتیاز منفی محسوب می شود.

    پس باید برای رساندن وب سایت به بالاترین رتبه تلاش بسیاری داشته باشید. باید تمام مواردی که امتیاز منفی به سایت شما داده اند، شناسایی و رفع شوند، تا سایت شما در مسیر سئو استاندارد و حرفه ای قرار بگیرد. ما بعد از بررسی مشکلات سایت شما، راهکارهای فوق العاده ای را برای رفع مشکلات وبسایتتان بکار می بریم.

    و اما چگونه سئو سایت وردپرس برای کسب و کار شما تاثیر گذار است؟

    به عنوان یک مدیر سایت و یک مدیر و بازرگان سایت خود و شرکت خود، شما باید بدونید اینکه چرا در بهینه سازی موتورهای جستجو سرمایه گذاری می کنید . لازم به ذکر است که در این زمان همه شرکت ها بر اینترنت قرار دارند و در سطح های بالایی فعالیت می‌کنند حتی شرکت‌های قدیمی مانند بنز بی ام و شرکت‌های دیگر از طریق سایت خود فروش آنلاین دارند و مشتریان خودشون رو بیشتر و بهتر مدیریت می کنند و همینطور برای نمایش کارهای خودتان و سابقه کاری خودتون لازم به ذکر است که سایت خودتون رو به مشتریان خودتونو معرفی کنید

    در نظر داشته باشید که سایت شما یکی از شرکت‌های مهم بازار امروز را معرفی می کند و اگر شما سایت خودتون را به صورت اینترنتی مدیریت نکنید مشتری زیادی رو نمی توانید داشته باشید بنابراین باید به مشتریان بالقوه و زیادی را به سایت خودتان معرفی کنیم ، بازدید بیشتر و افزایش ترافیک سایت خودتون کاربران سایت شما را افزایش می دهد و همین طور فروش شما را بیشتر و بیشتر می کند

    به عنوان یک نتیجه بهینه سازی موتورهای جستجو می توانند به معرفی سایت شما و رقابت با سایتهای دیگر حتی در صفحه اول گوگل به شما کمک کند و همه شرکت‌ها و مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ نیاز به این دارد که سایت خودشون رو بهینه سازی کنند و مارکت اینترنتی خودشان و دیجیتال خودشان را پیشرفت بدهند.

    خدمات سئو سایت وردپرس

    چه شرکتهایی می توانند از یهینه سازی موتورهای جستجو برای سایت وردپرسی خود استفاده کنند؟

    • استارت آپ ها و کسب و کارها
    • کسب و کارهای اینترنتی
    • کسب و کار های محلی و بین المللی
    • پزشکان و متخصصان در حوزه پزشکی
    • وکیل ها و شرکت های حقوقی
    • رستوران ها و کافه ها
    • آژانس های تبلیغاتی
    • موسسه های آموزشی
    • سالن های زیبایی
    • فروشگاه ها و مراکز خرید
    • دانشگاه ها و کالج ها
    • مراکز دولتی
    • ارگان های خصوصی و دولتی
    • دارندگان وب سایت های خصوصی و شخصی
    • فروشگاه های اینترنتی دیگر موارد

      خدمات سئو سایت وردپرس

       

       

      پلاگین سئو وردپرس

      پلاگین سئو وردپرس بسیار زیادی در اینترنت موجود است و می توان لیستی طولانی از آنها تهیه کرد. اما باید در نظر داشت استفاده نا به جا و یا بیش از حد این پلاگین می تواند به سئو وردپرس صرمه وارد کند. نصب پلاگین های زیاد باعث کند شدن سرعت وب سایت شده و این موضوع رتبه سایت وردپرسی شما را بد خواهد کرد. همچنین برخی از پلاگین های وردپرس ممکن است با یکدیگر و یا با قالب وب سایت شما تداخل ایجاد کنند. به همین دلیل نمی توان تعداد ثابتی پلاگین برای بهینه سازی موتورهای جستجو وردپرس استفاده کرد.

      این پلاگین ها بر اساس نیاز و امکانات مورد استفاده وب سایت باید انتخاب و تنظیم شوند.  بر اساس نیاز وب سایت شما، پلاگین ها را انتخاب و نصب می کنیم. این انتخاب ممکن است بر اساس وب سایت شما متغیر باشد تا بیشترین و بهترین نتیجه به دست آید. در صورت نیاز به خریداری شدن، کلیه پلاگین ها با نام و آدرس ایمیل شما خریداری خواهند شد. هزینه تهیه پلاگین ها در هزینه خدمات پیش بینی شده و نیاز به پرداخت هزینه جداگانه وجود ندارد.


    • خدمات سئو سایت وردپرس

      هاستینگ مناسب برای سایت وردپرس

      هاستینگ مورد استفاده وب سایت وردپرسی شما می تواند تاثیر زیادی بر روی کسب رتبه بهتر و یا بدتر در گوگل بگذارد. به همین منظور پیشنهاد می شود از هاستینگی برای سایت وردپرسی خودتان استفاده کنید که سرعت و امنیت بالایی داشته باشد و از آخرین نسخه PHP پشتیبانی کند. شرکت های بسیاری این خدمات را به شما ارائه می کنند، اما باید در نظر بگیرید که از میان این شرکت ها، با توجه به بودجه خودتان بهترین هاستینگ را خریداری کنید. یک هاستینگ خوب اما کمی گرانتر در زمان بسیار کوتاهی تاثیر خودش را به شما نشان خواهد داد. پس اگر وب سایتتان را دوست دارید هاستینگ مناسبی برای آن تهیه کنید.

      سئو رایگان وردپرس امری غیر ممکن

      سئو رایگان وردپرس را بسیاری از افراد و شرکت ها به مشتریان خود اعلام می کنند. اما آیا این موضوع می تواند برای شما مفید باشد؟ برخی از این افراد و شرکت ها در کنار خدمات خود به عنوان تبلیغات و برای کسب رضایت بیشتر مشتری این خدمات را به صورت رایگان ارائه می کنند. اما بی شک شما هم می دانید که نمی توان از یک فرد متخصص انتظار داشت که زمان و تخصص خود را به صورت رایگان در اختیار دیگران بگذارد.

      در بسیاری مواقع تنها برخی موارد بسیار ساده سئو رعایت می شوند و یا پشتیبانی بسیار ضعیفی به مشتری ارائه می شود. اگر شما هم نیازمند متخصصینی هستید که برای شما وقت کافی گذاشته و با دقت و رعایت تمامی جزئیات وب سایت وردپرسی شما را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنند، می توانید با ما تماس بگیرید. ما این خدمات را به صورت رایگان ارائه نمی دهیم، اما کیفیتی و نتایجی که مشتریان پس از این خدمات به دست می آورند، بسیار بیش از مبلغی است که پرداخت کرده اند.

      رتبه یک گوگل با سایت وردپرس، استفاده از روش های استاندارد

      رتبه یک گوگل را ما به شما قول نمی دهیم. بلکه در این خدمات امکان به دست آوردن رتبه یک برای کلمات کلیدی متفاوتی را برای شما به وجود می آوریم. رتبه یک گوگل، با راه های سئو کلاه سفید، نیازمند ساختار درست، تولید محتوای منظم، ساختار درست و بهینه شده محتوا و صبر دارد. باید بدانید رقبای شما هم بی کار ننشسته اند و آنها نیز در این رقابت هر روز در تلاش هستند. پس با حرف هایی که هیچ گونه جنبه علمی ندارند و گوگل آنها را نه تنها تایید نمی کند بلکه رد می کند، وب سایت خودتان را به خطر نیاندازید. افزایش ترافیک های غیر واقعی، روش های کلاه سیاه و … شیوه هایی نیستند که شما بتوانید در طول زمان به وسیله آنها موفق شوید. باید از راه درست آن حرکت کنید تا بتوانید به نتایج مطلوبی برسید.

خدمات سئو سایت وردپرس

وکیل در شیراز

بهینه سازی سایت وردپرس

خلاصه مطالب

خدمات سئو وردپرس (بهینه سازی موتورهای جستجو وردپرس)

مزایای استفاده از خدمات سئو سایت

چرا سئو استاندارد ولی حرفه ای نیاز است

و اما چگونه سئو سایت وردپرس برای کسب و کار شما تاثیر گذار است؟

پلاگین سئو وردپرس

هاستینگ مناسب برای سایت وردپرس

سئو رایگان وردپرس امری غیر ممکن

رتبه یک گوگل با سایت وردپرس، استفاده از روش های استاندارد

حسام بازدید : 172 پنجشنبه 18 دی 1399 زمان : 15:35 نظرات (0)

بدیهی است که شرکت های پشتیبانی بسیاری مشغول به ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به مجموعه ها، سازمان و کسب وکارها هستند. اما آیا همه این سازمان ها بهترین شرکت های ارئه کننده خدمات پشتیبانی شبکه هستند/؟ بدیهی است که خیر چون که خدمات پشتیبانی شبکه شامل تخصص های بسیاری می باشد که یادگیری و اجرای آن در توانایی هر کسی نیست. وهم چنین برترین شرکت های پشتیبانی شبکه با سازمان های مهم و معتبری همکاری میکنند. از این رو باید دانست که شرکت خدمات پشتیبانی شبکه باید چه ویژگی ها و چه خدماتی باید داشته باشد؟ بیشتر بررسی میکنیم.

خدمات شرکت پشتیبانی شبکه چیست؟

همه ما میدانیم داشتن یک تیم  پشتیبانی شبکه و سخت‌افزار برای کسب‌وکار چقدر تأثیرگذار و مهم است و همچنین باعث افزایش کارآیی و بهره وری آن شرکت خواهد بود. ، هزینه‌های ناشی از خسارات  احتمالی و نداشتن یک تیم پشتیبان شبکه به مراتب بیشتر از هزینه‌های داشتن یک تیم پشتیبانی و نگهداری شبکه است.مانیتورینگ و تعمیر و نگهداری شبکه کامپیوتری و مشکلات نرم افزاری و سخت‌افزاری باید به‌صورت لحظه‌ای و مستمر انجام پذیرد. در ادامه به بررسی خدماتی که شرکت های پشتیبان شبکه ارائه میدهند بپردازیم و آن ها را بررسی کنیم.

  1. آشنایی کامل با سخت‌افزارهای کامپیوتری

متخصص پشتیبانی شبکه در اصل باید توانایی بررسی و مشکلات رایج سخت‌افزارها مانند مادربورد، رم، وارد و CPU و تجهیزات شبکه (مثل سوئیچ شبکه، روتر، کیستون، رک)  را دارا باشد. چرا که با محیط سرویس های ارائه وب در ارتباط است؛ ازاین‌رو هرگونه اشکال در سخت‌افزار شبکه به‌سادگی می‌تواند باعث قطعی شبکه شود.

  1. خدمات پسیو:

یک شرکت یا کسب‌وکار نوپا ممکن از زیرساخت‌های اساسی برای راه‌اندازی شبکه برخوردار نباشد. ازاین‌رو لازم است شرکت ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، راه‌اندازی پسیو شبکه را در دستور کار قرار دهد. یا ممکن است زیرساخت‌های کابلی یک شبکه دچار فرسودگی شده باشد. لذا پشتیبان شبکه باید توانایی تعمیر زیرساخت‌ها و ارائه خدمات پسیو را داشته باشد.

  1. پیگیری مستمر جهت حل، بررسی و پیشگیری از مشکلات:

بعضی سرویس‌ها نیاز به تمدید سالانه یا ماهانه دارند و بعضی مشکلات هستند که پیگیری آن‌ها زمان‌بر و نیازمند ارتباط با شرکت رساننده خدمات اینترنتی (ISP) است. در این موارد نیاز به پیگیری به‌موقع برای رفع مشکل است.

  1. تهیه مستندات شبکه

چک‌لیست‌ها، شناسنامه سیستم‌ها، تجهیزات شبکه و … هرکدام جزء اطلاعات اساسی و حیاتی سازمان و کسب‌وکار محسوب می‌شوند. تیم پشتیبانی شبکه  موظف است هم به جهت یکپارچگی اطلاعات واحد انفورماتیک و هم به جهت ارائه گزارش به مدیران سازمان این مستندات را در بازه‌های زمانی مشخص ارائه و آپدیت کند.

  1. بک آپ گیری از اطلاعات تحت شبکه:

در یک سازمان کاربران موظفند که اطلاعات خود را بر روی شبکه قرار دهند. کارشناس شبکه نیز سعی می‌کند به روش‌های مختلف از اطلاعات موجود بر شبکه نسخه پشتیبان تهیه کند تا تحت هیچ شرایطی، اطلاعات سازمان با مشکل روبرو نشود.

 

10top network support

  1. برقرار کردن ارتباط تلفنی بین کاربران (از طریق سانترال، ویپ و …):

هر سازمانی و کسب‌وکاری ممکن است نیاز داشته باشد در نقاط مختلفی شعبه داشته باشد. بدیهی است که تمامی کارمندان نیاز دارند با یکدیگر در ارتباط باشند؛ و ازآنجایی‌که امکان تماس تلفنی هرلحظه و هر جا مقدور نیست لازم است از پلتفرم‌ها و سرویس های بر خط مبتنی بر اینترنت استفاده شود. سیستم ویپ از زیربناهای مهم سازمانی مبتنی بر وب محسوب می‌شود که برای ارتباطات درون‌سازمانی استفاده می‌شود.

پشتیبان شبکه موظف است در جهت کاهش هزینه‌های سازمان و پلتفرمی تحت شبکه از این سیستم‌ها استفاده کند.

  1. پشتیبانی نرم‌افزار و سیستم عامل

از مهم ترین وظایف و خدمات تیم پشتیبانی شبکه عیب‌یابی سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارها،  مدیریت سیستم‌های کامپیوتری، بررسی کیفیت و کارایی نرم‌افزارهای کاربردی در سازمان، پیگیری و  پشتیبانی فنی نرم‌افزارهای ضروری و مالی سازمانی است.

  1. پشتیبانی کامپیوتر و سخت افزار

سخت افزارها و سیستم ها مهم ترین مبحثی هستند که پشتیبانان شبکه با آن در ارتباطند از این رو لازم است در عیب یابی و رفع نقص تجهیزات و منابع سخت‌افزاری ( کامپویترها، پرینترها، اسکنرها)،  مدیریت سیستم‌های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی سخت‌افزاری، نصب و راه انداری سخت‌افزارهای جانبی،

مشاوره و خرید و ارتقا‌ی منابع سخت‌افزاری( سیستم‌های کامپیوتری، پرینتر، اسکنر…از تخصص کافی برخوردار باشند.

  1. پشتیبانی اینترنت و وب

اینترنت و وب بستر ابتدایی و لازم برای راه اندازی شبکه هستند از این رو لازم است که تیم پشتیبانی شبکه توانایی کافی برای پشتیبانی فنی از سرویس اتصال به اینترنت،  پشتیبانی فنی از سرویس پست الکترونیک سازمانی، پشتیبانی و ارتقا‌ی سرویس اتصال به اینترنت کاربران، پشتیبانی از دامنه‌های اینترنتی و پشتیبانی از سرویس‌ها و کاربران را داشته باشد.

  1. پشتیبانی شبکه اکتیو و پسیو

نگهداری و عیب‌یابی تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شبکه، مدیریت ،کنترل و نظارت بر منابع شبکه شامل مانیتورینگ، کیفیت و کارایی سرویس‌ها ،ترافیک شبکه و سخت‌افزارها،  کنترل و مدیریت و رفع عیب زیرساخت شبکه . شامل کابل کشی ،‌ترانکینگ ،‌ شبکه های وایرلس نیز از اقدامات لازم تیم پشتیبانی شبکه دراین حوزه است.

10top network support

top 10 of best network support

توصیه می‌کنیم که با وسواس و صبر به دنبال یافتن یک پشتیبان شبکه مطمئن و قوی باشید و به نکات زیر دقت کنید.

  • رزومه این شرکت‌ها را بررسی کنید
  • با دیگر مشتریان ها آن‌ها صحبت کنید و نظر آن‌ها را جویا شوید.
  • توضیحات تکمیلی و دقیقی در مورد زیرساخت‌های آن‌ها بپرسید
  • از نحوه عملکرد آن‌ها مطلع شوید.
  • به توانایی و قدرت پاسخگویی آن‌ها در مورد نیازهایتان آگاه باشید.

جالب است بخوانید  بررسی انواع توپولوژی های رایج در شبکه

 

پشتیبانی شبکه چه مزایا و معایبی برای کسب‌وکارها و استارتاپ ها دارد؟

این حق شماست که بدانید به‌عنوان مدیر یک سازمان استفاده از خدمات شبکه برای شما چه مزایا و معایبی دارد. ازاین‌رو در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

 

  • مزایا

  1. باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود.
  2. ایرادات و نواقص به‌صورت تخصصی رفع می‌شوند
  3. بهره‌گیری از دانش روز
  4. بهره‌وری در هزینه‌ها

 

  • معایب

  1. دسترسی به اطلاعات محرمانه توسط شرکت پشتیبان
  2. مسئله محرمانگی دارایی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
  3. عدم انتقال دانش
  4. وابستگی

 

top10 network support

 

آنچه مطرح شد گوشه‌ای از مهم‌ترین مزایا و مسائلی است که در برون‌سپاری خدمات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری و زیرساخت شبکه، اعم از تجهیزات کامپیوتری و نرم‌افزاری و دیتاسنتر به شرکت‌های پشتیبانی و شبکه وجود دارد. درهرصورت هر سازمان بنا به شرایط، ضرورت‌ها و نیروی انسانی خود، تصمیم می‌گیرد که با عقد قرارداد، پشتیبانی شبکه خود را به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات شبکه  برون‌سپاری کند یا خیر!

آنچه واضح است اکثر سازمان‌ها و کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند تا پشتیبانی شبکه، نرم‌افزار، سخت افرازی خود را برای تعمیر، نصب و راه‌اندازی، نگهداری و حفظ امنیت و موارد مشابه به شرکت‌های پشتیبانی شبکه که قابل‌اطمینان، معتبر و دارای مناسب‌ترین تعرفه پشتیبانی شبکه می‌باشند با رعایت مسائل امنیتی واگذار کنند.

شرکت‌های بسیاری در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه فعالیت می‌کنند و رقابت سنگینی برای ارائه خدمات پشتیبانی شبکه بهتر و باکیفیت بالاتر میان آن‌ها برقرار است. ارائه خدمات پشتیبانی شبکه باکیفیت و عالی ممکن است انتخاب را برای مدیران سازمان‌ها کمی سخت کند. ازاین‌رو در ادامه به معرفی ۱۰ شرکت برتر ارائه‌دهنده خدمات شبکه می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

۱۰ شرکت برتر ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه در ایران

۱.پارمونت

پارمونت تاپ10 پارمونت

در ابتدا بی‌مقدمه به معرفی و بررسی خدمات شرکت پشتیبانی شبکه پارمونت خواهیم پرداخت شبکه پارمونت خواهیم پرداخت؛ می‌توان گفت پارمونت با ۲۰ سال سابقه یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه محسوب می‌شود. پارمونت ترجیح می‌دهد به‌جای اینکه با مشکلات فنی روبرو شوید بر روی کسب‌وکار خود تمرکز کنید.

خدمات گسترده پارمونت باکیفیت بالا می‌تواند تمامی نیازهای شمارا در حوزه وب و شبکه برطرف کند. بدین ترتیب می‌تواند تمامی نیازهای خود را در حوزه سایت و شبکه را به پارمونت بسپارید و به تخصص حرفه‌ای خود بپردازید.

  • ویژگی‌های برتر پارمونت

 

  • تجربه بالا
  • ۲۰ سال سابقه مفید
  • ارائه تمامی خدمات شبکه
  • به‌کارگیری متخصصان حرفه‌ای
  • شفافیت مالی
  • مستندسازی
  • قرارداد حقوقی شفاف و معتبر
  • دانش فنی قابل‌اتکا
  • خدمات متناسب با نیاز کسب‌وکارهای مختلف

 

۲.پیراسیس

پیراسیس تاپ10 پارمونت

شرکت خدمات پشتیبانی شبکه پیراسیس در رتبه دوم ۱۰ شرکت برتر خدمات پشتیبانی شبکه قرار دارد. این شرکت با ۱۰ سال سابقه در ارائه خدمات پشتیبانی شبکه یکی از معتبرترین شرکت‌ها در این حوزه محسوب می‌شود. پیراسیس یک هدف ساده تحت عنوان مشتری ما نباید هیچ دغدغه‌ای بابت پشتیبانی شبکه سازمانش و راه‌اندازی شبکه داشته باشد و تمام تمرکزش بر هسته اصلی کسب‌وکارش باشد.

پیراسیس در ۱۰ سال گذشته با چالش‌های متفاوتی روبرو بوده ازاین‌رو تغییر کرده، بزرگ‌شده و بیش از ۲۰۰ پروژه موفق داشته است.

  • مزیت‌های پیراسیس:

  • تعداد کارشناسان بالا
  • تعدد پروژه‌ها
  • سابقه بالا
  • تجربه کافی
  • دانش فنی بالا
  • تضمین کیفیت سرویس
  • مانیتورینگ مداوم سازمان‌های کارفرما

 

۳.آریان نت

آریان-نت تاپ 10 پارمونت

رتبه سوم ۱۰ شرکت برتر ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه تعلق می‌گیرد به آریان نت. آریان نت درباره خود می‌گوید که در تلاش است چالش‌های کسب‌وکارهای مختلف را شناسایی کرده و بهترین طرح را به توجه به تجارتشان پیشنهاد می‌کند. بیشترین تمرکز آریان نت بر روی جلب رضایت، آسودگی و اطمینان خاطر مشتریان است. رضایتمندی از خدمات بر روی کیفیت تیم آریان نت تأثیرگذار بوده و به همین دلیل است که همواره در این صنعت متمایز بوده و بر روی تخصص خود بسیار عالی سرمایه‌گذاری کرده است تا این اطمینان حاصل شود که مشتریان بالقوه از بیشترین و بهترین دانش و خدمات برجسته این صنعت بهره‌مند‌ می‌شوند.

 

  • مزیت‌های آریان نت

 

  • ارائه‌دهنده انواع خدمات پشتیبانی
  • تجربه بالا و حرفه‌ای
  • قیمت دهی آنلاین
  • آگاهی از نیاز کسب‌وکارها

 

منبع:  10 شرکت برتر پشتیبانی شبکه 

حسام بازدید : 81 دوشنبه 08 دی 1399 زمان : 18:26 نظرات (0)

استارت آپ واژه ای است که در عصر حاضر در راه اندازی یک کسب و کار به کرار به گوشمان برخورده است.اما استارت آپ با راه اندازی یک شرکت تازه تاسیس و نوپا تفاوت های ظریفی هم دارند.

امروزه متخصصان کسب و کار استارت آپ را یکی از اساسی ترین ستون های موفقیت یک کسب و کار در دنیای تجارت و کارآفرینی قلمداد میکنند.

از نظر متخصصان حوزه کارآفرینی استارتاپ(startup) فرآیند به حرکت درآوردن یک ایده است و صرفاً به هر شرکت تازه تأسیسی استارت آپ نمی‌گویند بلکه شرکت هایی که ظرفیت بالایی برای رشد سریع داشته و با استفاده از خلاقیت و نوآوری برای سرمایه گذاران حوزه کسب و کار جذابیت های فراوانی دارند.

این هدف مشترک همه استارت آپ هاست که تغییر ایجاد کرده، نوآوری کنند، و شیوه‌های سنتی انجام کارها را دگرگون سازند. در اینجا بطور خیلی خلاصه به بیان ده گام برای ایجاد یک استارت آپ موفق پرداخته ایم.با چرخ فلک همراه باشید:

برای ساخت یک کسب و کار یا استارت آپ موفق و رسیدن به موفقیت گام‌هایی وجود دارد که به طور مختصر به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

گام اول: کسب و کار خود را در ذهن بسازید و بدون هیچ محدودیتی آینده شرکت خود را ترسیم کنید.

گام دوم: به دنبال ایده‌های ناب و پرسود باشید، بازار را مطالعه و بررسی کنید و یک تیم مرکزی برای خود انتخاب کنید.

گام سوم: انتخاب نامی مناسب برای ایده و طرح خود و نوشتن بیزینس پلن برای جذب سرمایه و تعیین اهداف سومین گام است.

گام چهارم: گام چهارم راه اندازی کسب و کار ، شروع به تولید و خدمت رسانی و انتخاب متخصص برای هر بخش می‌باشد.

گام پنجم: گام بعدی گسترش و رشد فعالیت و اندازه گیری آن است. (استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای توسعه سریع‌تر پیشنهاد می‌شود)

گام ششم: به دنبال جذب سرمایه و گرفتن مجوزهای قانونی برای کسب و کار خود باشید.

گام هفتم: برای گسترش کسب و کار خود بهترین افراد را بیابید و استخدام کنید. وظایف را تقسیم کنید و تیمی قوی برای ادامه کار خود بسازید.

گام هشتم: کسب و کار خود را به شرکت تبدیل کنید و به کارتان رسمیت ببخشید.

گام نهم: بازاریابی و تبلیغات گسترده را برای جذب مشتری، افزایش فروش و درآمدزایی شروع کنید.

گام دهم: بعد از جذب مشتری به دنبال نگه داشتن مشتری و تثبیت سود خود باشید.

منبع: چرخ فلک

حسام بازدید : 47 جمعه 05 دی 1399 زمان : 12:07 نظرات (0)

صنعت گردشگری یکی از بخش هایی هست که در سال های اخیر با ظهور و ورود استارت آپ ها دچار تغییرات بزرگی شده اند.

هدف نهایی تمام استارت آپ های صنعت گردشگری خلق بهترین خاطرات و تجربه ها برای گردشگران است و قصد دارند تا خرج سفر را تا آنجا که ممکن است به حداقل برسانند.

کار های مرتبط با رزرو مکان سکونت، بلیط هواپیما، رستوران ها و انواع  گوناگون تفریحات در طول سفر ، فقط قسمت کوچکی از ایده‌ ها و خدمت هایی است که استارتاپ های حوزه صنعت گردشگری انجام می دهند. ظهور این استارت آپ ها  با ارائه ایده های نوین و خلاقانه منجر به ایجاد تحولات بزرگ و شگرفی در عرصه جهانی صنعت توریسم  شده است.

یکی از مشهورترین استارت آپ های جدید در صنعت گردشگری پلتفرم آنلاین “گت یور گاید”(Get Your Guide) میباشد.

استارت آپ گت یور گاید نوعی مارکت پلیس آنلاین(Market Place) است. پلتفرمی که کارهایی مانند رزرو تور گردشگری، سفر به جاذبه های گردشگری و دیگر فعالیت ها را در سایت و اپلیکیشن خود به مردم ارائه می دهد.

مرکز اصلی این استارت آپ در آلمان بوده و شعبی در دیگر نقاط جهان از جمله اروپا و آمریکای جنوبی دارد. باید اظهار داشت که گت یور گاید نوعی واسطه  یا تسهیل گر بوده و به شرکت ها برای عرضه محصولات و خدمات خود به مردم کمک می کند.

 

 

استارت آپ های صنعت گردشگری و توریسم؛ گت یور گاید.

شرکت های گردشگری انواع خدمات خود مانند تور های یک تا چند روزه.. را در این سایت قرار می دهند و مردم آن ها رزرو می کنند. ایده اصلی  این استارت آپ گردشگری در سال ۲۰۰۸ و با سفر جوهانس و تایوتایو، سازندگان اصلی استارتاپ به چین، برای حضور در کنفرانس دانش آموزان شکل گرفت.

آنها در طول مسیر دریافتند که مسیر یابی در  یک کشور و شهری خارجی کار دشواری است به همین علت پلتفرمی ایجاد کردند تا مسافران بتوانند با  افراد محلی  آنجا ارتباط داشته باشند و از آنها راهنمایی بگیرند، بعد از مدتی این پلتفرم گسترش پیدا کرد و سرمایه این کار به کمک دیگر سرمایه گزاران از کشورهای غیر اروپایی استارتاپ فراهم شد، زیرا ایده جدیدی بود و اروپایی ها چشم انداز روشنی در پیش بینی آینده صنعت  گردشگری نداشتند.

در عوض آمریکایی ها از این ایده حمایت کردند و آینده روشنی در آن دیدند. در آغاز فعالیت این استارت آپ؛ آنها خود در ابتدا هیچ فعالیت توریستی انجام نمی دادند و نقش یک واسطه را بین مسافر و شرکت خدماتی ایفا می کردند و مبلغی از پول شرکت را به عنوان دست مزد خود برمی‌ داشتند.

 

 

get your guide اپلیکیشن آنلاین سفر و گردشگری

گت یور گاید(Get Your Guide) از اواخر سال ۲۰۱۷ تورهای گردشگری خود را راه اندازی کرد. آنها تا کنون بیش از ۱۶ میلیون تور گردشگری  را طراحی کرده و بر پایه تجربیات چندین ساله خود  بخوبی قادر به شناخت ویژگی های یک تور مسافرتی خوب هستند.

مسافران می توانند پیشنهادات و انتقادات و نظرات خود را در رابطه با کیفیت تور در سایت قرار  داده و اگر یکی از خدمات به طور مدام نمره منفی کسب کند حذف می شود. بر اساس گزارشات به دست آمده این استارت آپ تا به حال بیش از ۶۵۵ میلیون دلار جذب سرمایه داشته است.

منبع: مجله تفریحی و گردشگری چرخ فلک

حسام بازدید : 66 شنبه 22 آذر 1399 زمان : 16:51 نظرات (0)

بهترین وکیل های در شیراز

سلام دوستان شیراز یاب وقتتون بخیر من در این پست برای شما عزیزان درباره “وکیل در شیراز ” صحبت خواهم کرد .

وکیل

وکیل یا نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.
وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند.
می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف موکل دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد.
نایب السلطنه را در دوره صفویان «وکیل» می‌گفتند و عنوان «وکیل الرعایا» هم از همین‌جا برخاسته است.

مشاوره تلفنی از وکیل در شیراز

برای مشاوره گرفتن با مشاوره حقوقی در زمینه  ها مختلفی چون : طلاق ، کیفری ، حقوقی، خانواده ، مهریه و  … با شماره زیر تماس بگیرید .

09164541374

 

بهترین وکیل در شیراز

 

برای اتصال به بهترین وکلای موجود در شیراز و فعالیت در زمینه تخصصی هر وکیل مانند شرکت ها ، کیفری،حقوقی، خانواده و…

با شماره زیر تماس بگیرید .

09164541374

ویژگی وکیل خوب در شیراز

  • ۱. از ویژگی های شخصیتی یک وکیل ، امانت‌داری است. در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین وی است.
  •  ۲. وکیل این تعهد اخلاقی حرفه‌ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غلوآمیز و غیرممکن اجتناب نماید.
  •  ۳. هنگام انتخاب وکیل خوب وی باید موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد
  • ۴. از وظایف وکیل در قبال موکل ساده سازی مسائل حقوقی برای موکل خود می‌باشد
  • ۵. یک وکیل خوب باید شأن و مقام قاضی را رعایت نموده و به وی کمال احترام را بگذارد
  • ۶. یک وکیل خوب باید از اطلاعات و معلومات و دانش حقوقی لازم برخوردار باشد

برای اتصال به بهترین وکلای موجود در شیراز و فعالیت در زمینه تخصصی هر وکیل مانند شرکت ها ، کیفری،حقوقی، خانواده و…

با شماره زیر تماس بگیرید .

09164541374

ادرس وکیل در شیراز

برای دیدن وکیل ها بر روی نقشه و گوگل مپ روی عکس زیر کلیک کنید

ادرس وکیل در شیراز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   بهترین وکیل در شیراز

 

|بکوریتی|

رپرتاژ آگهی

حسام بازدید : 52 یکشنبه 16 آذر 1399 زمان : 6:21 نظرات (0)

به نقل از سایت "لنگر خبر" درباره مسافران کدام جاهای دیدنی قشم را بیشتر جستجو می کنند باید گفت که: جزیره و شهر زیبای قشم یکی از شهر های جنوبی و البته پر مسافر در ایران است که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران از سراسر ایران با تور های قشم زمینی (با قطار) و هوایی (با هواپیما چارتر) است. البته مسافران فقط مربوط به تورهای داخلی نمی باشند، بلکه  از کشور های حاشیه خلیج فارس نیز دارای مسافران زیادی می باشد.

شهر قشم که در اصل معروف است به جزیره قشم جاذبه های دیدنی بسیار زیادی دارد و طبق نظریه سایت "ویکی پدیا" برخی از این اماکن در دنیا یونیک می باشند. با این احوال سه جاذبه در بین این جاذبه ها، زبان زد خاص و عام می باشد. در ادامه راجب به این سه جاذبه که بیشترین مقدار جستجو در گوگل را دارند توضیحاتی را ارائه می کنیم.

جنگل حرا در جزیره قشم

جنگل حرا | بی نظیر ترین جنگل موجود در ایران

بدون شک جنگل حرا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری قشم و حتی سراسر ایران می باشد؛ در این جنگل گیاه هایی به اسم حرا وجود دارد که ریشه آن ها در آب است و نمای بسیار جالبی را به این جنگل داده است.

جالب است بدانید جنگل های حرا یکی از اصلی ترین زیستگاه های پرندگان مهاجر می باشد و تماشای این پرندگان لذت بسیار زیادی برای گردشگران خواهد داشت.

ارتفاع آب در جنگل های حرا بیشتر از 1.5 متر نمی آید و همین امر باعث می شود گیاه هان حرا قابل مشاهده باشند.

لازم به ذکر است که جنگل حرا حدودا با قشم بین 55 تا 75 کیلومتر فاصله دارد و درخت های چند صد ساله ای در آن جا وجود دارد که ارتفاع برخی از آن ها حتی بیشتر از 5 متر نیز می باشد اما تنه ای قدیمی و خشک دارند.

خواص جنگل حرا

گل حرا بسیار کوچک می باشد بطوریکه از فرط کوچکی نا پیدا است. این گل به رنگ طلایی با ۴ گلبرگ است، که هر گلبرگ بیشتر از چند میلی متر طول ندارد. عطری شیرین و خنک دارد که تا شعاع چند متری اطراف آن پراکنده می‌ شود. بومیان محلی از گیاه حرا به عنوان علوفه خشک برای خوراک چهار پایان استفاده می کنند.

پوست حرا برای درمان جذام موثر است. شیره درون آوندهای آن نیز بر بیماری خشکی که بیماری پوستی شایع در منطقه هرمزگان است، تاثیری قابل توجه دارد. در صنعت نیز برای تهیه چسب تخته و خمیر چوب از این گیاه استفاده می کنند.

شما به صورت پیاده و با پا قادر نیستید که به جنگل حرا بروید زیرا آن جا را آب فرا گرفته است. برای دیدن این جنگل باید با استفاده از قایق به آن جا بروید و بر روی آب های آن حرکت کنید.

اگر در تورقشم آژانس مسافرتی مجری مستقیم ثبت نام کنید، به راحتی می توانید از این جنگل ها با راهنما در نهایت امنیت دیدن کنید.

 

جزایر ناز | فضایی بکر و زیبا

جزایر ناز یکی از بهترین مکان هایی است که در سفر قشم می توانید بروید؛ جزایر ناز تشکیل شده از دو جزیره می باشد و برای همین است که کلمه جزیره جمع بسته می شود و به صورت جزایر گفته می شود.

شما در بخشی از قسمت آبی این جزیره می توانید پیاده روی کنید و قطعا پیاده روی در کنار آب و ساحل می تواند روحیه شما را چند برابر بهتر کند و حس و حالی تازه و بی نظیر به شما دست دهد.

در اطراف این دو جزیره انواع و اقسام خدمات و امکانات تفریحی نظیر جت اسکی، کایت، غواصی و ... وجود دارد که می تواند تجربه کردن هر کدام از این تفریحات، شما را به وجد بیاورد و سفری به یاد ماندنی برای شما رقم بزند.

شما در این جزایر امکان راه رفتن در سطح کم آب را دارید و می توانید به راحتی از راه رفتن درون آب لذب ببرید؛ هر شخصی که به این مکان می رود علاقه دارد که جت اسکی سوار شود و بر روی آب های آنجا حرکت کند.

بدون شک آب این جزیره هر گردشگری را وسوسه می کند که در اعماق آن غواصی کند و بداند که در زیر این آب چه چیز هایی وجود دارد.

این جزایر جزو سه جاذبه دیدنی و تفریحی شهر قشم به شمار می رود و قطعا هر گردشگری برای رفتن به این مکان لحظه شماری خواهد کرد.

از تفریحات و امکانات این جزایر طبق "مقاله جزایر ناز در وب سایت فارا گشت" می شود به موارد زیر اشاره کرد:

. تفریحاتی که برای چندین ساعت شما را سرگرم می کنند. همانند امکانات استفاده از پاراگلایدر، جت اسکی و قایق سواری. اگر هم اهل شتر سواری باشی و بخواهی در کنار خانواده این را هم امتحان کنی با قیمت خیلی مناسب می توانی در این منطقه از آن استفاده کنی.

. در کنار این تفریحات اگر احساس گرسنگی کردی اصلا نگران نباش. چون در اطراف این جزایر و مکانهای تفریحی، پر از اغذیه فروشی با غذاها و طعم های مختلف است که تقریبا می توانند هر سلیقه غذایی را پوشش دهند.

. اگر هم بخواهی سوغاتی بخری، فروشگاههای صنایع دستی به همین منظور دایر شده اند. خرید از آنها لذت بخش است و  دیدنشان نیز، خالی از لطف نخواهد بود.

جزیره هنگام | زیبا ترین جاذبه دیدنی قشم

به جرئت می توانیم بگوییم جزیره هنگام زیبا ترین جاذبه دیدنی شهر قشم است و یکی از بکر ترین مکان ها برای توریست های خارجی در کشور ایران می باشد.

صخره، کوه و آب که در این جزیره قرار دارد از زیبایی های خاصی برخوردار هستند و با دیگر صخره ها، کوه ها و آب ها فرق دارند. شن هایی به رنگ نقره ای در اطراف این جزیره وجود دارد که می توان گفت یکی از هیجان انگیز ترین و شگفت انگیز ترین فضا هایی است که قابلیت مشاهده آن از نزدیک را دارید.

تنها راه رسیدن شما از قشم به این جزیره به وسیله قایق ها می باشد که حدودا از ساحل قشم تا جزیره هنگام با کشتی حدودا 50 دقیقه راه می باشد و تقریبا در تمام طول روز قایق های مسافر بری به این جزیره می روند و گردشگران و توریستان زیادی را به آن جا منتقل می کنند.

جالب است بدانید در این جزیره در ماه های خاصی دلفین ها برای شنا به سطح آب می آیند و شما می توانید با آن ها عکس گرفته و شنا کردنشان را نگاه کنید. اگر هم خوش شانس باشید می توانید آن ها را لمس کنید.

 

در ساحل جزیره هنگام و آب های نیگلون خلیج فارس می توان انواع  گونه های جانوران دریایی را پیدا کرد. همچنین آب های اطراف جزیره زیستگاه  دلفین ها می باشد. گردشگران زیادی برای تماشای زندگی دلفین ها به این جزیزه می آیند.

آب های اطراف جزیره مرجانی هستند و به همین دلیل از شفافیت خاصی برخوردار می باشند، در نتیجه غواصی نیز به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری جزیره می باشد. از دیگر جاذبه های گردشگردی در این جزیره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 پارک کروکودیل نوپک که نخستین و تنهاترین پارک کروکودیل در کشور می باشد. در نزدیکی این پارک نیز کمپینگی برای اقامت علاقمندان به طبیعت وجود دارد. در این پارک با هدف بهره برداری اقتصادی و کمک به حفظ محیط زیست به پرورش انواع کروکودیل پرداخته اند.

 

برنامه ریزی گشت های قشم گردی

یکی از دلایل سفر به هر شهر، دیدار از اماکن و جاذبه های دیدنی آن است. قشم هم از این مسله مستثنی نیست. مقاله ای بسیار جالب و کامل در مورد جاذبه های پر جستجو در اینترنت توسط مسافرین در وب سایت آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر نوشته شده است که به معرفی این سه جاذبه در قشم می پردازد. در این مقاله که تکمیل کننده موارد ذکر شده در بالا هستند، عکس های زیبایی هم خواهید دید که در برنامه ریزی سفر به شما کمک می کنند.

 

پیشنهاد می کنم که برای سفر به قشم از تهران، مشهد، شیراز، اهواز، تبریز، اصفهان یا هر شهر دیگر، با تور قشم فارا گشت به آدرس سایت www.faragasht.com مراجعه کنید و از امکانات و شرایط تور قشم با قطار و هواپیما که معروف شده اند به تور زمینی و هوایی مطلع شوید. برنامه گشت های آن ها را از دیدنی های قشم سوال کنید و با کارشناسان تور درباره تعیین تاریخ ارزان سفر به قشم و انتخاب بهترین هتل در قشم مشورت کنید تا سفری بسیار کامل و جذاب را تجربه کنید. از اون مسافرت هایی که حافظه موبایل یا دوربینتان از عکس های زیبای قشم پر می شود.

مطلب بسیار کامل و جامعی بود درباره تور قشم و جاذبه هایی که مسافران بیشتر تمایل به بازدید دارند. الان که زمان مناسبی از نظر قیمت برای مسافرت است، پیشنهاد می کنم که با رعایت پروتکل های بهداشتی، سفر قشم را رزرو نمایید تا شما هم به جمع مسافران خوب این مقصد بپیوندید.

منبع: langarnews.ir

بکوریتی

رپرتاژ آگهی

حسام بازدید : 285 شنبه 08 آذر 1399 زمان : 16:08 نظرات (0)

 

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی

https://backority.ir/images/516721.jpg

 

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی فرایندی است که به هیچ وجه نمی توان منکر تاثیر زیاد و اهمیت بالای آن در زندگی انسان ها شد. در واقع وجود این قبیل محصولات در راستای ساختن امکانات مورد نیاز بشر برای ادامه ی زندگی، از واجبات است؛ از این رو همواره شاهد رونق بسیار زیادی در بازار های مربوطه هستیم.

برای خرید این محصولات لازم است با آگاهی و اطلاعات اقدام کنید تا نهایتاً تجربه ی رضایتمندانه ای کسب نمایید. به همین جهت سعی کرده ایم در ادامه به موضوعاتی بپردازیم که کمک مطلوبی برای متقاضیان خرید انواع آهن آلات و محصولات فولادی هستند.

معرفی انواع آهن آلات و محصولات فولادی، کاربرد آن ها، راهنمایی های موثر در خرید و در آخر صحبت در مورد یکی از مناسب ترین راه ها برای خرید، از جمله موضوعاتی هستند که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

آهن آلات و محصولات فولادی شامل چه مواردی می شوند؟

https://backority.ir/images/55153.jpg

اگر کمی با دقت به اطراف خود نگاه کنیم می بینیم که انواع آهن آلات و محصولات فولادی در زندگی ما نقش کارآمدی ایفا می کنند، به نحوی که بدون وجود آن ها بسیاری از فرایند ها مختل شده و در کل زندگی برای انسان ها بسیار سخت می شود.

حال سوال این جاست آهن آلات و محصولات فولادی شامل چه مواردی می شوند؟ این محصولات دارای تنوع بالایی هستند که در قسمت پایین تعدادی از آن ها را نام برده ایم:

  • ورق سرد
  • ورق گرم
  • تیر آهن
  • میلگرد
  • ورق گالوانیزه
  • و ...

تک تک موارد بالا به نوبه ی خود از کاربرد های بسیار با اهمیتی برخوردار هستند و در بسیاری از صنایع به عنوان متریال اصلی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی گفتنی است رد پای وجود محصولات آهن و فولاد در هر صنعتی قابل مشاهده است، چه در جایگاه متریال اصلی و چه به عنوان مواد مورد نیازِ جانبی.

 

کاربرد انواع آهن آلات و محصولات فولادی

آهن به واسطه ی خواص و ویژگی هایی که دارد، از پر کاربرد ترین عناصر طبیعی است که به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی دیگر گفتنی است هر یک از انواع آهن آلات و محصولات فولادی که به چند مورد از آن ها در تیتر قبلی اشاره کردیم، دارای کاربرد های بسیار مهمی و چشمگیری هستند.

تعدادی از این کاربرد ها عبارتند از:

  • به عنوان مورد اول بد نیست به صنعت ساختمان سازی اشاره کنیم که محصولات آهن و فولاد نقش چشمگیری در آن ایفا می کنند. در واقع گفتنی است صنعت ساختمان بدون وجود محصولاتی چون میلگرد و تیرآهن عملاً قادر به فعالیت نیست. میلگرد و تیرآهن محصولاتی هستند که اسکلت ساختمان ها را تشکیل داده و وجود آن ها برای ساخت بنا های شهری ضروری است.
  • صنعت تولید انواع و اقسام اتومبیل نیز یکی دیگر از کاربرد های گسترده ی محصولات آهن و فولاد است. آهن آلات را می توان به عنوان متریال واحد در اتومبیل سازی معرفی کرد.
  • و صد ها مورد دیگر همون صنعت کشاورزی، تولید انواع و اقسام دستگاه های صنعتی و غیر صنعتی، کالا های خانگی و ...

به طور کلی اگر بخواهیم در مورد کاربرد های انواع آهن آلات و محصولات فولادی صحبت کنیم باید ساعت ها و روز های زیادی را صرف این کار نماییم، زیرا ردپای انواع این محصولات در هر صنعت و زمینه ای دیده شده و به عنوان یکی از ماده های اصلی در جهان به شمار می رود.

راهنمایی هایی برای خرید محصولات فولادی و انواع آهن آلات

   https://backority.ir/images/997062.jpg

در اینجا می خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که راهنمایی های مطلوبی برای خرید محصولات فولادی و انواع آهن آلات هستند، حال فرقی نمی کند شما قصد خرید ورق گرم و ورق سرد دارید یا تیرآهن و میلگرد، قطعا خواندن آن ها مفید خواهد بود.

این نکاتِ راهنما عبارتند از:

  • قبل از هر اقدامی لازم است اطلاعات خود را در زمینه ی نوع محصولی که می خواهید، تکمیل نمایید. برای تکمیل این اطلاعات بهتر است از منابعی چون اینترنت و یا افراد با تجربه بهره مند شوید.
  • حتما میزان نیاز خود را مشخص کنید تا به اندازه خرید نمایید. محصولات فولاد و آهن از لحاظ قیمت ارزش قابل توجهی دارند، از این رو بهتر است به اندازه ی نیاز تهیه شوند.
  • قیمت ها را به طور حتم بررسی کنید، چرا که ممکن است هر مرکز فروشی قیمت های مجزایی داشته باشد. گفتنی است برای بررسی قیمت ها می توانید از منابع اینترنتی استفاده نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن به استعلام قیمت ها بپردازید.
  • به هیچ وجه برای خرید از مراکز بی نام و نشان به واسطه ی ارزان بودن قیمت ها وسوسه نشوید و حتما مرکزی را انتخاب کنید که نه تنها از لحاظ تعرفه مناسب است بلکه معتبر و قابل اطمینان می باشد.
  • پیرو مورد قبلی لازم است بگوییم مرکزی که فاکتور فروش رسمی ارائه می دهد، از اعتبار بالایی برخوردار است. در نتیجه از مراجعه به مراکزی که فاکتور فروش رسمی ارائه نمی دهند، باید اجتناب کرد.
  • و موارد دیگری از این قبیل.

عوامل موثر در قیمت خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی

قیمت خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی همواره دستخوش نوسانات مداومی هستند. در قیمت آهن اعم از قیمت ميلگرد ، قیمت تیر آهن، قیمت ورق گالوانیزه، قیمت ورق سرد و گرم و ... تاثیر عوامل مختلفی قابل مشاهده است که سبب بروز نوسان می شوند‌.

قیمت نفت، هزینه های حمل و نقل مواد خام پیش از تولید محصول، تورم های جهانی و موارد دیگری از این دست، چند مورد از مهم ترین عواملی هستند که بر قیمت این محصولات اثر گذار هستند.

جالب است بدانید با مراجعه به اینترنت و منابع موثق می توان از آخرین قیمت آهن در انواع موارد به صورت مجزا مثل قیمت ميلگرد، قیمت ورق گرم و سرد، قیمت تیرآهن، قیمت ورق گالوانیزه و ... مطلع شوید.

مناسب ترین راه برای خرید

https://backority.ir/images/161834.jpg

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، برای خرید فراورده های آهنی باید از طریق مراکز معتبر اقدام کنید؛ از این رو یافتن مناسب ترین راه برای خرید، یکی از اصلی ترین دغدغه ها در این راستا است. بر اساس این که با کمی تحقیق و جست و جو می توان مراکز متعددی در این راستا یافت، سوال این جاست پس مناسب ترین راه برای خرید چیست؟

وب سایت ما می تواند گزینه ی بسیار مطلوبی در این زمینه باشد، چرا که فقط و فقط می کوشد گام های خود را در جهت جلب رضایت متقاضیان بردارد. از این رو بد نیست به چند مورد از ویژگی هایی که شامل حال وب سایت ما می شوند اشاره کنیم:

  • ارائه ی اکثر فراورده های آهن و فولاد اعم از ورق سرد، ورق گرم، ورق های گالوانیزه، تیرآهن، میلگرد و ...
  • ارائه ی محصولاتی با کیفیت و خالص
  • مشورت دهی به متقاضیان و هدایت آن ها
  • پاسخگویی تمام وقت
  • امکان خرید غیر حضوری
  • ارائه به روز ترین قیمت ها، به نحوی که از قیمت تیرآهن و میلگرد گرفته تا قیمت ورق گالوانیزه و ... به صورت آنلاین و به روز منتشر می شوند.
  • تمام قیمت ها نه تنها بر اساس نرخ های مصوب و استاندارد هستند بلکه می کوشیم قیمت های ارزان تر و مقرون به صرفه تری تعیین کنیم.
  • و چندین و چند مورد دیگر که همگی در راستای تحقق یک هدف هستند، آن هم هدفی نیست جزء جلب رضایت مطلوب تمام مشتری ها.

 

منبع خبر :

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی، ورق سرد، ورق گرم، تیر آهن،میلگرد - سراج توس (sgt-steel.com)

بکوریتی

حسام بازدید : 945 جمعه 07 آذر 1399 زمان : 10:02 نظرات (0)

آموزش دروس ابتدایی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در این مقطع الفبای آموزش به دانش آموز یاد داده خواهد شد و ریشه و بنیه آموزش نیز در این مرحله شکل خواهد گرفت.

تا چندین سال قبل تمرکز اصلی آموزش روی مقاطع دبیرستان و کنکور بود اما در پایه های بالاتر با بررسی وضعیت دانش آموزان متوجه ضعف آن‌ها در مفاهیم خواهیم شد که ریشه دارد در آموزش مقاطع پایین‌تر حتی مقطع ابتدایی و اینجا به یک نکته بسیار پر اهمیت خواهیم رسید که فردی که از ابتدا آموزش خوبی به وی تزریق نشود اثرات آن را تا مقاطع بسیار بالاتر مشاهده خواهیم کرد. اما پیدا کردن منبع خوب هم به خودی خود کار دشواری است و از طرفی وجود کرونا و تبدیل شدن آموزش به مجازی ضربه عظیمی به آموزش وارد کرده است. اما در یک گزارش خبری به سراغ معرفی اجی مجی خواهیم رفت که تمامی دغدغه های والدین در مورد آموزش خوب را حل کرده است.

موسسه اجی مجی در سال ۹۹ تأسیس شد و جمعی از برترین اساتید گرد هم آمده اند که همگی دارای رزومه خاص خود هستند و برای اولین‌بار تلفیقی از آموزش و تکنولوژی را در مقطع ابتدایی ارائه داده‌اند؛ آموزشی که هم والدین و هم دانش آموزان همواره آرزوی آن را داشتند و با کمک آن بهترین نتیجه را می‌توان از دانش آموزان ابتدایی دریافت کرد. امروز قرار است به‌صورت کامل مؤسسه اجی مجی و ویژگی‌های این مؤسسه را توضیح دهیم و در انتها نیز سورپرایز این مؤسسه برای دانش آموزان ابتدایی و نحوه تهیه آن را نیز دراختیار شما قرار خواهیم داد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی کامل مؤسسه اجی مجی و سبک آموزشی این مجموعه

مؤسسه اجی مجی از زمان رونمایی تاکنون توانسته است محبوبیت فراوانی را میان دانش آموزان ابتدایی کسب کند. مهم‌ترین ویژگی این مجموعه استفاده از انیمیشن و داستان سرایی در آموزش است. یعنی دانش آموز فیلم‌های این مجموعه هنگام آموزش حسی را دریافت خواهد کرد که زمان کارتون دیدن دارد. این موضوع به‌خصوص در دانش آموزان نسل جدید به‌شدت تأثیر گذار است زیرا ارتباط خوبی با آموزش ندارند و چنین آموزشی می‌تواند برای مطالعه ایجاد انگیزه نیز باشد.  داستان سرایی و شعر گویی نیز کمک می‌کند تا دانش آموز بدون نیاز به حفظ کردن بتواند مفاهیم را یاد بگیرد. البته  نتیجه یادگیری بدون حفظ کردن هم تأخیر در فراموشی است و از طرفی چون مطالب به‌صورت انیمیشینی و با تصویر آموزش داده می‌شود وارد نیمکره راست مغز می‌شود که ماندگاری مطالب در آن بیشتر از یادگیری عادی است.

اساتید مؤسسه اجی مجی هم به نوبه خود رزومه بسیار درخشانی دارند که در ادامه به‌صورت کامل بررسی خواهیم کرد. اما سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید نام این مؤسسه است که چه تعبیری برای آن وجود دارد؟ اجی و مجی نام دو عروسک است که در تدریس های مؤسسه و درکنار اساتید حضور دارند. این دو عروسک علاوه بر اینکه بر جذابیت تدریس افزوده اند، نقش نماینده دانش آموزان را نیز دارند و جالب است بدانید جدا از بحث آموزش از اصول روانشناسی نیز استفاده شده است و هر نوع دانش آموزی از جمله درونگرا یا برونگرا مد نظر قرار داده شده است و سعی بر آن بوده که با کمک اجی و مجی این مشکل نیز حل شود و بتوانند بر هر نوع دانش آموزی تأثیر بگذارند.

معلم های اجی مجی چه افرادی هستند؟

برای تدریس دروس اجی مجی از برترین اساتید کشوری استفاده شده است. افرادی که بهترین رزومه ممکن را دارند و حتی در سطح بین‌المللی نیز فعالیت دارند. انتخاب اساتید نیز در هر پایه متفاوت است و به‌طور کلی اساتید اجی مجی به دو دسته تقسیم شده‌اند. برای تدریس پایه اول ابتدایی تا چهارم ابتدایی از یک مدرس در هر پایه استفاده شده است. برای تدریس اول ابتدایی خانم مینا قجر، تدریس پایه دوم خانم نرجس نوربخش، تدریس پایه سوم خانم ریحانه رضایی، تدریس پایه چهارم خانم فرزانه صدیقی حضور دارند. در تدریس پایه پنجم و ششم از چند مدرس استفاده شده است که هر کدام تخصص فوق‌العاده ای دارند. خانم نیلوفر قهرمانی مدرس ریاضی پنجم و ششم ، خانم اکرم دمرچلی مدرس فارسی پنجم و ششم، خانم مریم احمد پور مدرس مطالعات اجتماعی و هدیه های آسمان پنجم، خانم زهرا بلویند مدرس علوم پنجم، خانم احمدی مدرس علوم و مطالعات اجتماعی ششم هستند.

سایت اجی مجی

اما اینجا بد نیست به قسمتی از رزومه اساتید اجی مجی نیز اشاره کنیم. خانم مینا قجر که تدریس پایه اول اجی مجی را برعهده دارند علاوه بر  رزومه عالی و تالیف چندین جلد کتاب آموزشی، مدرس پایه اول در مجموعه حرفه‌ای فارکیدز برای دانش آموزان مقیم خارج از کشور نیز هستند. خانم نرجس نوربخش علاوه بر مدرس یک روانشناس نیز هستند و ترکیبی از اصول روانشناسی و آموزش را دراختیار دانش آموزان قرار داده‌اند، خانم رضایی تقدیر نامه پژوهشگر نمونه را دارند و علاوه بر آن مبتکر اتاق بازی مجازی ایران نیز هستند، خانم نیلوفر قهرمانی مولف 8 کتاب آموزشی پایه پنجم و ششم برای دروس علوم و ریاضی هستند و علاوه بر آن در تمامی استان های کشور کارگاه های آموزشی هستند و در مورد سایر اساتید نیز این رزومه ها صدق می‌کند.

۲۰ درصد رایگان محتواهای آموزشی هر پایه، هدیه اجی مجی به دانش آموزان

مؤسسه اجی مجی یک هدیه ویژه نیز برای تمامی دانش آموزان خود دارد. در هر سطح و هر پایه ای که باشید می‌توانید بیست درصد از کل محتواهای آموزشی هر پایه را به‌رایگان دریافت کنید. این محتوا از تمامی دروس هر پایه اجی و مجی انتخاب شده است و در مدت زمان کوتاه می‌توانید از آن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیر دانش آموزان ابتدایی خود را در یادگیری و مطالعه مشاهده کنید برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است همین الان پایه تحصیلی دانش آموز + نام و نام خانوادگی را به سامانه پیامکی اجی محی ۱۰۰۰۲۹۰۷ ارسال کنید تا کارشناسان تحصیلی اجی مجی سریعا با شما تماس بگیرند و شما عزیزان را راهنمایی کنند.

 البته مزیت فوق‌العاده اجی مجی که کنار محصولات دراختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید محصولات آموزشی این مؤسسه است. برترین کارشناسان و مشاورین تحصیلی درکنار شما خواهند بود و به شما در تهیه محصولات آموزشی کمک خواهند کرد. بعد از تهیه محصولات هم از پشتیبانی بهره‌مند خواهید شد و مشاورین مجموعه درکنار شما خواهند بود و راهنمایی های لازم برای کسب بهترین نتیجه و بازدهی بالا را دراختیار شما عزیزان قرار خواهند داد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید پرونده آموزش را با کمک اجی مجی به پایان برسانید و به نتیجه مد نظر دست پیدا کنید. برای ارتباط با مشاورین مجموعه و تهیه محصولات اجی مجی ازطریق شماره تماس های زیر می‌توانید اقدام کنید:

021-66058258

021-66572045

021-66572046

021-66017397

منبع: ajjimajji.org

سایت بکوریتی ( خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی ) پلتفرمی برای دسترسی به وب سایت های با کیفیت و با اتوریتی بالا همچون سایت ما می باشد.

(رپرتاژ آگهی)

حسام بازدید : 124 شنبه 01 آذر 1399 زمان : 7:49 نظرات (0)
حسام بازدید : 222 چهارشنبه 30 مهر 1399 زمان : 16:16 نظرات (0)

جو پرک

ممکن است از فهمیدن اینکه جو پرک چه خواصی داشته باشد تعجب کنید.

بله ، غلات خارق العاده ای که برای صبحانه از آن لذت می بریم ، (یا شاید نه!) ، یکی از بهترین درمان های طبیعی برای خشکی پوست است.

جو دوسر رول ساده ، می تواند برای ایجاد یک پاک کننده طبیعی ، بسیار نرم و مایع پوست ، اسکراب صورت و ماسک صورت تسکین دهنده استفاده شود.

جو پرک که یک درمان عالی چند منظوره برای مراقبت از پوست است ، به رفع خشکی کمک می کند و تعادل طبیعی رطوبت را بازیابی می کند تا به دلیل تحریک تحریکات جزئی به دلایل مختلف و حساسیت های پوستی کمک کند.

تحریکات جزئی پوست می تواند به دلیل حساسیت به مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت از پوست ، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی موجود در محصولات تمیزکننده خانگی ، لایه برداری با محصول نامناسب ، مالش یا مالش بیش از حد در طول لایه برداری و بسیاری از عوامل دیگر باشد.

پاکسازی صورت با آرد جو دوسر به تسکین تحریک پوست و کاهش ناراحتی کمک می کند.

جو پرک ، هنگامی که به عنوان پاک کننده پوست استفاده می شود ، در واقع آلودگی و آلودگی های سطح را جذب و از بین می برد در حالی که لایه برداری بسیار ملایمی ایجاد می کند ، پوست را صاف ، نرم و تمیز و بدون صابون می گذارد.

جو پرک به عنوان ماسک صورت ، منافذ پوست را بدون تحریک و خشکی پوست تمیز می کند. و به عنوان یک اسکراب صورت ، جو پرک به آرامی اما به طور موثر سلولهای مرده پوست را از بین می برد تا پوستی نرم و لطیف پیدا کند.

علاوه بر این ، تمیز کردن و لایه برداری با آرد جو دوسر ، یک امتیاز درخشش طبیعی و سالم را فراهم می کند.

برای لذت بردن از فواید زیبایی مراقبت از پوست جو پرک به موارد زیر احتیاج دارید:

- جو دوسر - در بخش غلات سوپرمارکت یافت می شود

- مخلوط کن یا غذاساز

روش درست کردن: جو دو سر را در مخلوط کن یا غذاساز آسیاب کنید تا زمانی که جو دوسر از آرد پایدار باشد.

داخل شیشه بریزید ، محکم روی آن را بپوشانید و به شرح زیر استفاده کنید:

 

پاک کننده و اسکراب صورت جو پرک:

مقدار کمی جو پرک آسیاب شده را در کف دست بریزید ، و کمی آب به آن اضافه کنید تا خمیر شود. به صورت و گلو بمالید و روی پوست ماساژ دهید. شستشو با مرطوب کننده دنبال کنید.

ماسک صورت جو پرک:

مقدار کمی جو پرک آسیاب شده را در کف دست بریزید ، و کمی آب به آن اضافه کنید تا خمیر شود. (برای ماسک مرطوب کننده تر ، به جای آب از شیر استفاده کنید.) به صورت و گلو بمالید و حدود 5 دقیقه روی پوست بگذارید. شستشو با مرطوب کننده دنبال کنید.

ماسک صورت لیمو جو دوسر:

یک قاشق غذاخوری آب لیمو تازه به جو پرک اضافه کنید و یک خمیر درست کنید. به صورت و گلو بمالید و بگذارید 5 دقیقه روی پوست بماند. شستشو با مرطوب کننده دنبال کنید.

استفاده هفتگی از ماسک صورت لیمو جو دوسر می تواند به سفید شدن لکه های تیره و کک و مک به طور طبیعی کمک کند. آب لیمو حاوی اسید سیتریک و ویتامین C است که به عنوان آلفا هیدروکسی اسیدهای طبیعی عمل می کند و به حل سلولهای مرده پوست برای داشتن پوستی روشن و یکدست کمک می کند.

احتیاط:

آب لیمو تازه می تواند احساس سوزن سوزن شدن ایجاد کند که ممکن است ناراحت کننده باشد. برای پوست های حساس ، قبل از مخلوط شدن در جو پرک و استفاده از آن روی پوست ، آب لیمو را با مقدار مساوی آب رقیق کنید. اگر سوزن سوزن شدن شدید شد ، پوست را بلافاصله با آب گرم بشویید.

بعد از لایه برداری از پوست از ماسک صورت لیمو صورت استفاده نکنید.

توجه:

این اطلاعات برای استفاده ، معالجه ، التیام یا بهبود هر بیماری پزشکی در نظر گرفته نشده است. لطفاً در مورد هرگونه مشکلات بهداشتی با پزشک خود مشورت کنید.

 

 

نوشته شده توسط گروه مستر وب سئو

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد..

حسام بازدید : 177 چهارشنبه 30 مهر 1399 زمان : 5:45 نظرات (0)

امروزه اینترنت و تلفن‌های هوشمند و گجت های مختلف بخش جدایی ناپذیر از زندگی ما شده‌اند به طوریکه کمتر حوزه‌ای را می‌توان یافت که تکنولوژی‌های مدرن در آن نفوذ نکرده باشد. صنعت گردشگری نیز در این مسیر تغییرات زیادی را شاهده بود.امروز کمتر گردشگری را میتوان یافت که  از مراجع مختلف گردشگری تحت وب واپلیکیشن های سفر استفاده ننموده و یا اسامی آنها به گوششان نخورده باشد.

نرم‌افزارهای کاربردی و ابزارهای زیادی برای تسهیل و تجربۀ فراموش‌نشدنی مسافرت و گردشگری تهیه شده و در دسترس قرار گرفته‌اند.

سایت و اپلیکیشن کاربردی تریپ‌ادوایزر( Tripadvisor) بی‌شک مشهورترین و محبوب‌ترین ابزار گردشگری در دنیاست.

تریپ‌ادوایزر جامع و کامل

 

در این سایت کاربران در محتوایش نقش پر رنگی دارند. شما با مراجعه به این سایت یا نصب اپلیکیشن تریپ‌ادوایزر می‌توانید نقد و بررسی میلیون‌ها گردشگر در کل دنیا را بخوانید و در تصمیم‌گیری برای انتخاب هتل‌ها، تورها، و انتخاب رستوران‌ها و مراکز گردشکری از آن کمک می‌کند.
البته در مورد کاربران ایرانی این اپلیکیشن برای سفر داخلی هم کاربرد دارد. چون اطلاعات آن جامع است و همۀ کشور‌ها را شامل می‌شود از جمله ایران. جالب است در بسیاری از هتل‌ها، اقامتگاه‌ها رستوران‌ها و کافه‌ها ایرانی می‌توان برچسب سایت تریپ‌ادوایزر را مشاهده کرد.

شما با این اپلیکیشن امکان رزرو کردن هتل، پیدا کردن پرواز، کشف محیط‌ های شهری برای رستوران‌ها و گردشگاه‌ها را دارید.

کشف محیط شهری طبق نقشه

تریپ‌ادوازر پنج بخش اصلی دارد که پس از نصب برنامه روی صفحه اصلی مشاهده خواهید کرد. Near Me Now به شما می‌گوید در همان لحظه در اطرافتان چه رستوران‌ها، هتل‌ها و چه جاهای دیدنی‌ای وجود دارد. همچنین پیشنهاد‌های ویژه‌ای دارید که کجاها شام بخورید یا از کدام موزه دیدن کنید.

رزرو کردن هتل

تریپ ادوایزر

در بخش هتل، با مشخص کردن کشور و شهر مورد نظرتان با وارد کردن در منوی بالای صفحه یا از روی نقشه بالا سمت راست صفحه، پیشنهادهای برنامه را طبق بیشترین امتیازی که از کاربران دریافت کرده اند، می‌بینید. شما می‌توانید نقد و بررسی کاربران را بخوانید، عکس فضای هتل را ببینید و بعد برای book کردن آن تصمیم بگیرید.

جستجوی پرواز‌ها

گزینۀ سومی که روی صفحه اصلی تریپ‌ادوایزر دارید، بخش پرواز‌هاست. در این بخش شما با وارد کردن مبدا و مقصد لیست پرواز‌ها و تورها را با اولویت تعداد ستاره‌هایی که از کاربران برنامه دریافت کرده‌اند، می‌بینید و می‌توانید نقد و بررسی آن‌ها را بخوانید و با توجه به بررسی‌ها و قیمت انتخاب کنید.

معرفی رستوران‌ها

 

در این بخش جی‌پی اس برنامه فعال می‌شود و لیست رستوران‌های اطرافتان را با ستاره، نقد و بررسی‌شان به شما نشان می‌دهد.

جاهای دیدنی

هر جای دنیا باشید، این اپلیکیشن در بخش Tings to do جاذبه‌های گردشگری منطقه‌ای که در آن حضور دارید را به شما معرفی می‌کند.

منبع: سفرانه

حسام بازدید : 45 جمعه 25 مهر 1399 زمان : 20:20 نظرات (0)

 

قیمت بلیط هواپیما

https://backority.ir/images/912611.jpg

قیمت بلیط هواپیما را می توان به عنوان اساسی ترین دغدغه ی افرادی معرفی کرد که قصد سفر با هواپیما را دارند. در واقع قیمت پارامتری است که همچون زمینه های دیگر در زمینه ی خرید بلیط هواپیما نیز بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

اگر خواستار خرید بلیط هواپیما هستید، به طور قطع شما هم مثل هر کس دیگری می خواهید با پرداخت مبالغ مناسب، بلیط مد نظر خود را تهیه کنید، مبالغی که کاملاً مقرون به صرفه و مطلوب باشند.

پیرو این موضوع لازم است بدانید قیمت ها در این زمینه از تعرفه های ثابتی برخوردار نیستند، یعنی نمی توان یک نرخ قاطعانه اعلام کرد، لذا عوامل متعدد و گوناگونی در این زمینه تاثیر گذارند.

حال برای این که در مورد قیمت بلیط هواپیما بیشتر بدانید در ادامه توضیحات جامع تری آورده ایم و از شما می خواهیم متن زیر را تا انتها بخوانید، فلذا گفتنی است علاوه بر ارائه ی اطلاعات مفید در مورد قیمت بلیط هواپیما، سعی کرده ایم با معرفی یک مرجع خرید مناسب و گفتن نکات مهم در راستای این اقدام، متقاضیان خرید بلیط هواپیما را هدایت کنیم.

 

قیمت بلیط هواپیما ناشی از چه عواملی تعیین می شود؟

https://backority.ir/images/229702.jpg

قیمت پارامتری است که به طور معمول دستخوش تغییرات مکرری می شود، تغییراتی که در حوزه ی فروش بلیط هواپیما به مراتب بیشتر و چشمگیر تر هستند. در حقیقت لازم است بدانید قیمت بلیط هواپیما ناشی از عوامل پر تعددی تعیین می شود، عواملی که در قسمت پایین سعی کرده ایم مهم ترین ها را بگوییم:

  • به عنوان اولین مورد که از جمله تاثیر گذار ترین عامل ها در تعیین قیمت بلیط هواپیما است، باید به تطابق زمان پرواز با ایام تعطیل اشاره کرد. به عبارتی ساده تر قیمت پرواز هایی که در روز هایِ تعطیلی چون اعیاد و ... انجام می شود، به مراتب گران تر از پرواز های انجام شده در روز های غیر تعطیل است‌.
  • هر روز از هفته برای قیمت گذاری بلیط هواپیما تاثیر مجزایی دارد. بنابراین روز های هفته را می توان به عنوان عامل بعدی در این راستا معرفی کرد. گفتنی است خرید و رزرو بلیط هواپیما در روز های وسط هفته چون روز های دوشنبه و سه شنبه، ارزان تر از اقدام به رزرو در روز های آخر هفته است.
  • یکی دیگر از عوامل موثر، شرکت و یا حتی ایرلاین ارائه دهنده ی بلیط است، لذا هر شرکت و ایرلاینی بنا بر شرایط و اولویت هایی که دارد از قیمت های متفاوتی برخوردار است.
  • بلیط های هواپیما به طور کلی در دو گروه مجزا تحت عنوان سیستمی و چارتر ارائه می شوند. این دو گروه از لحاظ شرایط پرواز کاملاً یکسان می باشند، اما گفتنی است قیمت های متفاوتی دارند. به این صورت که قیمت بلیط سیستمی همواره گران تر از بلیط چارتر است. غیر قابل استرداد بودن بلیط های چارتر از جمله یکی از اصلی ترین دلایل ارزان قیمت بودن آن ها می باشد.
  • و در مورد آخر لازم است به عامل بسیار مهمی اشاره کنیم که اگر فقط و فقط به این عامل توجه کنید به شما قول می دهیم به طور حتم موفق به خرید بلیطی با مناسب ترین قیمت خواهید شد. گفتتی است این عامل چیزی نیست جزء مرجع خرید و رزرو بلیط هواپیما که در حال حاضر از تعدد بالایی برخوردار است. به همین جهت در تیتر های بعدی شما را با یکی از بهترین مراجع آشنا کرده ایم، مرجعی که پس از بررسی های میدانی و سوابقی که دارد، از هر لحاظی خوب و درجه یک است.

از کجا می توان بلیط هواپیما را با قیمت مناسب خرید؟

https://backority.ir/images/123503.jpg

 

همان طور که گفتیم و می دانید برای تهیه ی بلیط هواپیما گزینه های متعددی وجود دارد، اما مسئله این جاست که بهره مندی از کدام یک از آن ها منجر به پرداخت قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری می شود؟

امروزه رزرو بلیط هواپیما به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می پذیرد که هر کدام از آن ها ویژگی های مجزایی شامل حال شان می شود. گفتنی است روش غیر حضوری به مراتب پر مزیت تر و بهتر از روش های حضوری است و در نتیجه مستلزم پرداخت بهای کمتری هم می باشد.

از این رو توصیه می کنیم از اینترنت که تکنولوژی روز است غافل نشوید و حتماً در راستای خرید بلیط هواپیما از آن استفاده کنید. بهره مندی از این تکنولوژی به قدری مطلوب است که اگر قیمت های آن را با قیمت های فروش بلیط هواپیما به صورت حضوری مقایسه کنید، شاهد تفاوت قابل توجهی خواهید بود.

البته لازم به تاکید است بگوییم در میان ارائه کنندگان اینترنتیِ بلیط هواپیما نیز باید وب سایتی را انتخاب نمایید که دارای اعتبار تضمین شده ای باشد. از این رو می خواهیم شما را با ایران چارتر که نمونه ی تایید شده ای در میان وب سایت های فروش اینترنتی است، آشنا کنیم.

ایران چارتر کجاست؟

https://backority.ir/images/226584.jpg

ایران چارتر را می توان به جرعت به عنوان بهترین پیشنهاد برای کسانی معرفی کرد که خواهان رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین هستند. در واقع این وب سایت اینترنتی جزء اولین مراجع فروش بلیط هواپیما می باشد که سالیان سال فعالیت های خود را در این زمینه آغاز کرده است.

برای دسترسی به ایران چارتر تنها کافی است از طریق دستگاهی چون تبلت، کامپیوتر و گوشی های هوشمند وارد سایت شوید. با ورود به این سایت می توانید از خدمات بی نظیر ایران چارتر بهره مند شده و با خیالی راحت اقدام به رزرو بلیط مد نظر خود نمایید.

اما اگر می خواهید با ایران چارتر و خدمات بی نظیر آن بیشتر آشنا شوید، خواندن بخش بعدی را از دست ندهید.

آشنایی با خدمات بی نظیر ایران چارتر برای رزرو بلیط هواپیما

https://backority.ir/images/239205.jpg

رزرو بلیط هواپیما به صورت اینترنتی اقدام بسیار حساسی است، به طوری که به هیچ وجه نباید برای این کار به هر مرجعی اعتماد کنید. ارائه آنلاین بلیط های هواپیما به صورتی است که منجر شده افراد سوء استفاده گر با بهره مندی از بی اطلاعی متقاضیان اقدام به فروش بلیط های فیک و یا گران قیمت کنند. با این حال لازم است بگوییم ایران چارتر با توجه به فعالیت هایی که دارد، در میان ارائه کنندگان آنلاین بلیط هواپیما، کاملاً معتبر و قابل اطمینان می باشد. یعنی شما می توانید بدون نگرانی و استرس اقدام به رزرو کنید.

گفتنی است ایران چارتر علاوه بر اعتبار بالا دارای خدمات بی نظیری است که در ادامه به تعدادی از بارز ترین مورد ها اشاره کرده ایم :

  • تنوع بلیط های ایران چارتر بسیار بالا است، تا جایی که در حال حاضر با مراجع پر شماری در حال همکاری می باشد و افراد می توانند انواع و اقسام بلیط های خارجی و داخلی را به راحتی یافته و رزرو کنند.
  • ارائه ی خدمات و فروش بلیط در وب سایت ما به صورت تمام وقت انجام می گیرد و در هر لحظه ای که می خواهید قادر به رزرو بلیط مد نظر خود هستید.
  • قیمت بلیط هواپیما در ایران چارتر همواره منصفانه و بسیار مقرون به صرفه است.
  • یکی دیگر از جذاب ترین خدمات ایران چارتر مختص به کاربران دائمی آن می باشد، به نوعی که اگر از کاربر های دائمی شوید، می توانید از کد های تخفیف پر مزیتی استفاده کنید، کد هایی که با استفاده از آن ها بهای به مراتب کمتری باید بپردازید.
  • و چندین و چند مورد دیگر که همگی به خاطر جلب رضایت مطلوب تقاضا کننده ها ارائه می شوند.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

حسام بازدید : 77 دوشنبه 21 مهر 1399 زمان : 16:49 نظرات (0)
یکی از معیارهایی که خیلی از شرکت ها و افراد محبوبیت سایت شما را تخمین میزنند رتبه سایت الکسا هست که هر چه این رتبه به سمت عدد ۱ نزدیک باشد سایت شما محبوبیت بیشتری خواهد اشت ، تو این مطلب میخوام به نکاتی اشاره کنم که رعایت آنها باعث کاهش رتبه الکسا سایت شما میشه.

کاهش و افزایش رتبه الکسا

الکسا کمپانی زیر مجموعه آمازون است که اطلاعات مربوط به ترافیک داده وبسایت ها را نگهداری می کند و بیشتر به دلیل وبسایت رتبه دهی خود که Alexa Rank نامیده می شود شناخته می شود.

کاهش رتبه الکسا

مدیران وب سایت falexa.ir می گویند، اطلاعات الکسا براساس داده های ترافیکی جمع آوری شده هر سایت در یک دوره زمانی 3 ماهه است. این رتبه بندی باتوجه به میزان بازدیدهایی که از یک سایت می شود تعیین می گردد. تفاوتی ندارد که بازدید از موتورهای جستجو باشد ، یا از شبکه های اجتماعی یا از طریق لینکهای تبلیغاتی در سایر سایتها و یا بصورت مستقیم و با وارد کردن آدرس سایت در مرورگر توسط کاربر.

تعاریف الکسا چیست ؟

کاهش رتبه الکسا - Decreased rank. الکسا محصولی از آمازون است که رنکینگ وب‌سایت‌ها را مطابق با عملکردشان حفظ می‌کند. میزان بازدید روزانه وب‌سایت و ترافیک.

 

کاهش رتبه الکسا یکی از معیار های مهم برای افزایش بازدید سایت است در این مقاله شما را با 7 روش کاهش رتبه الکسا و بهبود رتبه الکسا آشنا کردیم.
کاهش سریع رتبه الکسا|ترفند کاهش رتبه الکسا|کاهش تضمینی رتبه الکسا|راه های کاهش رتبه الکسا | رتبه الکسا چیست|رتبه الکسا ایران|رتبه الکسای سایت
منبع :
https://behinwebdesign.com/
http://falexa.ir/post/decrease-alexa-rank

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

حسام بازدید : 79 چهارشنبه 02 مهر 1399 زمان : 22:05 نظرات (0)

چطور یک مقصد گردشگری مناسب پیدا می کنید، از روی قیمت رزرو بلیط هواپیما ؟ از تعداد جاذبه های گردشگری؟ از نزدیکی جغرافیایی؟ از نظر فرهنگی؟ از نظر اب و هوا؟

بدون شک شما هم معیار هایی برای انتخاب یک مقصد دارید، بیایید این بار برای سفر اروپایی تان یک مقصد متفاوت انتخاب کنیم، یعنی معیاری متفاوت را برای انتخاب مقصد در نظر بگیریم.

مثلا این بار به سراغ قدیمی ترین شهر های اروپا برویم و در شهر هایی قدم بگذاریم که تاکنون میلیارد ها یا شاید بیلیون ها ادم بر روی آن زندگی کرده و در حال حاضر برخی از باشکوه ترین اثر های ریز و درشت آن ها باقی مانده است.


۶ خانیا، یونانی

خانیا یکی از مهم ترین شهر های کرت و محل استقرار مینوسی های بوده است که یونانیان آن ها را کیودونیا می نامند. بسیاری از بقایای معماری این دوره زمانی در اطراف خانیا دیده می شود. خانیا توسط بیزانس ها، عرب ها، ونیزی ها، عثمانی ها و البته یونانیان اداره می شده است.

  • سال پیدایش: ۱۶۰۰ پیش از میلاد
  • مکان: ساحل شمالی کرت
  • مساحت: ۳۵۱٫۳ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۱۰۸،۶۴۲

۵ منتووا، ایتالیا

منتووا به طور کلی به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارتباطی که با خانواده های نجیب زادگان دارد به عنوان یکی از جواهرات دوره رنسانس ایتالیا شناخته می شود. در نقطه اوج منتووا یکی از قطب های اصلی هنری، فرهنگی و به ویژه موسیقی ایتالیا بوده است. علاوه بر این منتووا زادگاه هنر اپرا می باشد و در حال حاضر نیز به عنوان قدیمی ترین شهر اپرا به طور منظم برنامه های هنری دارد.

  • سال پیدایش: ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد
  • مکان: لومباردی، ایتالیا
  • مساحت: ۶۳٫۹۷ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۴۹۳۰۸

۴ آتن، یونان

آتن بدون شک تاریخی ترین شهر یونان و یکی از مهم ترین شهر های در تاریخ غربی است. این شهر مهد تمدن غربی و زادگاه دموکراسی به حساب می آید. در آتن بیش از ۵۰۰۰ سال است که به طور مستمرانسان ها سکونت دارند. در حالی که آتن دگرگونی های بسیاری داشته است، این شهر همواره یک کلان شهر مهم در اروپا و جهان بوده و هست.

  • سال پیدایش: ۳۰۰۰ قبل از میلاد
  • محل سکونت: آتیکا، یونان مرکزی
  • مساحت: ۳۸٫۹۶۴ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۶۶۴،۰۶۸

۳ وارنا، بلغارستان

وارنا که در ساحل دریای سیاه بلعارستان واقع شده است به دلیل موقعیت استراتژیک همیشه یک بندر مهم بوده است. شبیه به سایر شهر های معرفی شده لیست شواهد زندگی انسان در این شهر بیش از ۴۰۰۰ سال می باشد. در حال حاضر وارنا در اروپا پایتخت بلغارستان و محل دفتر مرکزی نیروی دریایی بلغارستان و دریانوردان تجاری بوده است.

  • سال پیدایش: ۴۶۰۰ سال پیش از میلاد
  • مکان: خلیج وارنا، ساحل دریای سیاه بلغارستان، بلغارستان
  • مساحت: ۲۳۸ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۳۳۶،۵۰۵

۲ براتسیلاوا، اسوواکی

براتیسلاوا از نظر فنی جوان ترین پایتخت جهان می باشد اما همانند دیگر شهر های این لیست قدمتی بیشتر از ۵۰۰۰ سال دارد. با گذشت سالها، براتیسلاوا توسط اتریشی ها، بلغارها، کروات ها، آلمانی ها، مجارها، یهودیان، صرب ها، چک ها و اسلواکی ها فتح و تحت تأثیر قرار گرفته است.

  • سال پیدایش: ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد
  • مکان: جنوب غربی اسلواکی
  • مساحت: ۳۶۷٫۵۸۴ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۴۳۲،۸۶۴

۱ پلوودیف، بلغارستان

انسان ها از حداقل ۶۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح به طور مستمر در پلوودیف زندگی می کردند، همین مسئله باعث شده است که پلوودیف به قدیمی ترین شهر اروپا تبدیل شود. البته بقایای باستان شناسی در سراسر پلوودیف نشان می دهد که مردم بیش از ۸۰۰۰ سال پیش در این منطقه سکونت داشتند. در طول تاریخ قدمت طولانی این شهر چندین قوم مختلف از جمله ترک ها، مقدونی ها، رومی ها، بیزانس ها، عثمانیان، پارس ها، اسلاو ها، هون ها، کله ها و بلغار آن را فتح کرده اند. و هر کدام تاثیر ماندگاری برا این شهر گذاشته اند.

  • سال پیدایش: ۶۰۰۰ سال پیش از میلاد
  • مکان: بلغارستان جنوبی-مرکزی
  • مساحت: ۱۰۱٫۹۸ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی:۳۴۶،۸۹۳
پست حمایتی/منبع :سفرنامه
حسام بازدید : 191 شنبه 08 شهریور 1399 زمان : 11:42 نظرات (0)

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم علاقه مند به موسیقی و دانلود آهنگ در سبک های مختلف هستید اما نمی دانید چگونه بروز ترین ها را در اسرع وقت و با بالاترین سرعت دانلود کنید، منبعی به شما معرفی می کنیم که این خدمات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

هر روز و در هر لحظه مارکت موسیقی کشور، آثار زیادی را به خود دیده و در واقع تمامی این موزیک ها با بالاترین کیفیت و با کاور اصلی و متن آهنگ قابل دریافت خواهند بود.

آثار جدید خواننده های پاپ، سنتی، کلاسیک، راک و تمامی سبک های محبوب که شنوندگان زیادی دارند.

دانلود موسیقی

دریافت بروز ترین موزیک ها در اسرع وقت

موسیقی ها با بالاترین کیفیت (۳۲۰ Kbps) و ۱۲۸ در دسترس شما قرار می گیرند، جدید ترین آلبوم ها، تک آهنگ ها و موزیک ویدیو ها را پس از انتشار بلافاصله دانلود کنید.

ضمن این که دیگر نیازی نیست برای دسترسی به سبک های مختلف و جدید ترین آهنگ ها ساعت ها وب سایت های زیادی را زیر و رو کنید، تمام آن ها به صورت یکجا در دسترس شما خواهد بود.

با جستجوی نام خواننده، اثر و متن آهنگ می توانید به آهنگ مورد علاقه خود برسید، آن را به صورت آنلاین پخش کرده و سپس دانلود نمائید.

پارسیا موزیک

دانلود آهنگ خواننده های ایرانی

شما می توانید آهنگ های جدید را با لینک مستقیم و همراه با کاور اصلی و کیفیت ارجینال از سایت پارسیا موزیک دانلود کنید، در کنار تمامی این امکانات تبلیغات آزار دهنده که در بیشتر سایت ها به وفور یافت می شود نیز مشاهده نخواهد شد.

از طرفی نیز موزیک های ویژه، پربازدید ترین های هفته، ماه و سال نیز به تفکیک لیست شده اند. آثار پاپ پس از انتشار توسط خواننده در اسرع وقت قابل دانلود خواهد بود.

پست حمایتی/منبع: سفرانه

حسام بازدید : 306 شنبه 08 شهریور 1399 زمان : 11:35 نظرات (0)

فرایند خرید بلیط هواپیما

https://backority.ir/images/1801510.jpg

آیا به دنبال خرید بلیط هواپیما هستید و می خواهید بهترین اقدام ممکن را در این راستا انجام دهید؟ اگر قصد خرید بلیط هواپیما را دارید اما دچار سردرگمی شده اید و نمی دانید چه اقدامی در این راستا بهتر است، پیشنهاد می کنیم همراهی با ما را در این متن به هیچ عنوان از دست ندهید، لذا در ادامه نکات و اطلاعات بسیار مفید و مثمر ثمری برای تقاضا کننده های بلیط هواپیما ارائه داده ایم؛ نکات و اطلاعاتی که به طور حتم با خواندن آن ها قادر به بهترین تصمیم گیری شده و از سردرگمی در می آیید.

در حقیقت فرایند خرید بلیط هواپیما به گونه ای است که به هیچ وجه نباید آن را سرسری بگیرید و سهل انگارانه اقدام کنید، چرا که امروزه نه تنها این فرایند به روش های مختلفی اجرا می شود بلکه اگر اطلاعات مطلوبی در این زمینه داشته باشید می توانید از طریق بهترین روش های روز، مطلوب ترین اقداماتی را که مزیت های بیشتری دارند، انجام دهید. از این رو لازم به ذکر است اولین و اساسی ترین گامی که هر تقاضا کننده ای می بایست بردارد، کسب اطلاعات بیشتر و گسترش دانش خود درباره ی بلیط های هواپیمایی از جهات و زوایای مختلف است.

با توجه به اهمیت و تاثیر بالای کسب اطلاعات برای خرید بلیط هواپیما ما نیز سعی کرده ایم، این فرایند را کنکاش کرده و توضیحات مفصلی برای کمک به متقاضیان ارائه دهیم؛ توضیحاتی که بدون شک دانستن آن ها به درد تان خواهد خورد.

گفتنی است حین خواندن ادامه ی مطلب درباره ی موضوعاتی چون روش های نوین خرید بلیط هواپیما و آشنایی با آن ها، انواع مختلف بلیط های هواپیمایی، مزایا و ویژگی های بلیط های چارتر، نحوه ی خرید بلیط ارزان تر و در نهایت در رابطه با ایران چارتر یکی از بهترین مراجع خرید بلیط اطلاعات مفیدی کسب خواهید کرد؛ اطلاعاتی که که خواندن و دانستن آن ها برای هر تقاضا کننده ای لازم است.

روش های نوین خرید بلیط هواپیما

https://backority.ir/images/5231611.jpg

وقتی حرف از خرید بلیط به میان می آید اولین راهی که به ذهن همه خطور می کند، مراجعه ی حضوری به مرجع فروش است، مرجع فروشی که در مورد بلیط های هواپیما همان آژانس های هواپیمایی و نمایندگی های آن ها می باشد؛ اما آیا این روش تنها راهکار ست و متقاضیان خرید چاره ای جزء انتخاب آن ندارند؟

در پاسخ به این پرسش لازم است اشاره کنیم دنیا همواره در حال پیشرفت است، پیشرفت هایی که منجر شده اکثر فرایند ها دیگر همانند قبل نباشند و از قالب سنتی خود خارج شوند، به طوری که اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید شاهد تغییرات چشمگیری خواهید شد؛ تغییراتی که در چند دهه ی اخیر به وجود آمده اند و در زمان های قدیم اثری از آن ها نبود. فرایند خرید بلیط هواپیما نیز از این قائده جا نمانده و دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است، به صورتی که دیگر تنها راه چاره برای انجام این خرید مراجعه ی حضوری به آژانس ها و مراکز فروش نیست.

بنابراین در پاسخ به سوال مذکور لازم است بگوییم در حال حاضر تقاضا کننده های بلیط های هواپیما می توانند غیر از روش های حضوری از طریق روش های نوین روز نیز به خرید بپردازند. در واقع روش های نوین برای انجام این فرایند، متد ها و راهکار هایی هستند که تقاضا کننده بدون حضور فیزیکی در محل فروش، از طریق دسترسی به اینترنت و مراجعه به درگاه های فروش، به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهد. به بیانی ساده تر شما می توانید از طریق اینترنت، انواع بلیط با هر مقصدی را تهیه کنید.

البته توجه داشته باشید انتخاب مرجع فروش آنلاین خرید بلیط و مراحل انجام آن مسائلی هستند که باید یک سری نکات را در رابطه با آن ها بدانید، نکاتی که سعی کرده ایم در ادامه ی این متن مهم ترین مورد ها را بیاوریم. پس اگر می خواهید با روش های نوین خرید بلیط هواپیما بیشتر آشنا شوید و اقدامی آگاهانه داشته باشید، به خواندن باقی مطلب ادامه دهید.

 خرید آنلاین بلیط هواپیما و مزیت های آن

https://backority.ir/images/398538.jpg

خرید آنلاین بلیط هواپیما این روز ها سر و صدای زیادی ایجاد کرده است، به گونه ای امروزه اکثر تقاضا کننده ها از طریق این روش اقدام کرده و به خرید می پردازند؛ فلذا با انتخاب درگاه های خرید آنلاین می توانید از مزیت های غیر قابل انکاری چون موارد زیر بهره مند شوید:

  • همان طور که می دانید خرید حضوری مستلزم صرف وقت قابل توجهی برای رجوع به مرکز فروش بلیط و گذراندن مراحل خرید به جهت صدور برگه ی بلیط می باشد؛ در حالی که در خرید آنلاین، صرف زمان برای انجام همان کار ها به مراتب کمتر است. به طوری که با انتخاب روش های نوین می توانید به میزان قابل توجهی در وقت خود صرفه جویی کنید.
  • از مزیت های دیگری که لازم است بدانید راحتی مراحل خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری است. البته میزان این راحتی به مرجعی که برای ثبت خرید آنلاین انتخاب کرده اید نیز بستگی دارد. گفتنی است ایران چارتر از جمله بهترین مراجع در این زمینه می باشد و علاوه بر راحتی مراحل خرید، ویژگی ها و مزیت های فراوان دیگری هم شامل حال خریداران خود می کند. ناگفته نماند در تیتر های بعدی توضیحات بیشتری درباره ی ایران چارتر و خدمات مختلف آن ارائه داده ایم.
  • حذف هزینه های رفت و آمد برای خرید حضوری مزیت دیگری است که می توانید در این روش از آن بهره مند شوید.
  • درگاه های آنلاین فروش از آن جا که بر پایه سیستم هستند، در هر لحظه و هر ساعت از شبانه روز آماده به ارائه ی خدمات می باشند، به نوعی که تفاوتی ندارد متقاضی کجاست و یا در چه ساعتی اقدام به خرید می کند.
  • کنسلی و استرداد بلیط مسئله ای می باشد که ممکن است هر کسی به دلایل مختلفی سراغش رود و قصد کنسل کردن بلیط خریداری شده ی خود را داشته باشد. در روش های حضوری این کار همواره ملزم به صرف وقت و انرژی زیادی است، در حالی که اگر به طور آنلاین اقدام کنید نه تنها ذخیره زمانی بیشتری خواهید داشت بلکه مبلغ مرجوعی را به مراتب سریع تر از اقدام حضوری دریافت خواهید کرد.
  • تنوع خرید بلیط، به ویژه بلیط های چارتری در این روش بسیار بالا تر از روش های حضوری است و متقاضیان حق انتخاب بیشتری دارند.
  • با مراجعه به بستر های فروش آنلاین بلیط هواپیما می توانید شرایط مختلف انواع بلیط ها اعم از ساعت پرواز، نوع پرواز، قیمت خرید و میزان ظرفیت موجود را به راحتی بررسی کنید.
  • و موارد دیگری از این دست.
حسام بازدید : 214 یکشنبه 08 تیر 1399 زمان : 22:12 نظرات (0)

بهترین کارتریج ایرانی برای چاپگر چه کارتریجی میباشد؟

 

در این مقاله کوتاه قصد دارم تجربیات خودم درباره خرید و تهیه کارتریج را با شما عزیزان مطرح کنم.

سلام حمید عبدی هستم کارشناس آیتی: داستان از اونجایی شروع شد که بعد از اینکه توسط تدارکات شرکت تعدادی کارتریج خریداری شده بود و کارتریج ها در واحدهای شرکت پخش شده بود و در حال استفاده بود و تعداد زیادی هم در انبار شرکت نگهداری میشد ،بعد از گذشت یک هفته از خرید کارتریج تقریبا تعداد تماس ها مبنی بر مشکل کارتریج پرینتر بالا رفته به طوری که همه واحدها نسبت به مشکل کارتریج ها شکایت داشتند و کار به جلسه مدیران رسید و بنده موظف شدم که کارتریج های خریداری شده را عودت دهم به فروشنده و کارتریج های باکیفیت برای شرکت تهیه کنم .
ماموریت بنده تازه شروع شده بود شخصا به خیابان ایرانشهر مراجعه کردم و تحقیقات خودم را شروع کردم ،به فروشگاه هایی
که مراجعه میکردم تقاضای کارتریج اورجینال داشتم و از تقریبا 10 مجموعه پیش فاکتور تهیه کردم وقتی به شرکت رفتم و پیش فاکتورها را مقایسه کردم با فاصله عجیب قیمتها مواجه شدم ،دربعضی از مدلها بیش از 50 درصد تفاوت قیمتی وجود داشت ،به این موضوع مشکوک شدم تصمیم گرفتم در اینترنت سرچ کنم تا کمی اطلاعات کسب نمایم با سرچ در اینترنت با شرکت پریس چاپگر باران آشنا شدم که به زیبایی راه های شناسایی کارتریج اورجینال و غیر اورجینال را در سایت خود توضیح داده بودند تصمیم گرفتم برای توضیحات جامع تر با یکی از کارشناسان شرکت پردیس چاپگر باران قرار ملاقات بگذارم.
با آموزشها و توضیحات کارشناس شرکت پردیس چاپگر باران به این نتیجه رسیدم که هیچ یک از نفراتی که پیش فاکتور کارتریج اورجینال به من داده بودند صداقت در کار نداشتند و در واقع قصد فروش کارتریج اورجینال به بنده نداشتند چراکه قیمت کارتریج اورجینال بسیار بالاتر از پیش فاکتورهایی بود که من در اختیار داشتم و به خاطر شباهت بسیار زیادی که کارتریج های غیر اورجینال با اورجینال داشتند همه فروشندگان از بی اطلاعی بنده و خیلی از نفراتی که به آنها مراجعه میکنند سوء استفاده میکنند.
بنا بر پیشنهاد کارشناس شرکت پردیس چاپگر باران  خرید کارتریج ایرانی با برند پردیس را انجام دادیم و از طرف شرکت فروشنده و سازنده کارتریج ایرانی این اطمینان به ما داده شد که کارتریج ایرانی پردیس از لحاظ کیفیت و تعداد چاپ هم راستای کارتریج اورجینال بوده و این کارتریج استاندارد های لازم را دارا میباشد و هیچگونه آسیبی به دستگاه چاپگر نخواهد رساند و درضمن کارتریج ایرانی پردیس دارای گارانتی و ضمانت بی قید و شرط میباشد و از همه مهم تر اینکه تو سراسر ایران دارای مرکز خدمات پس از فروش هستش و نکته بارز این هست که از لحاظ قیمت بسیار مرقوم به صرفه تر از کارتریج اورجینال هست بعد از اینکه مدارک تولید کارتریج و شرایط ساخت کارتریج ایرانی را رصد کردم دیگه همه سوال های تو ذهنم حل شده بود و با خرید کارتریج ایرانی پردیس توانستم رضایت تمامی واحدهای شرکت را برآورده کنم وواقعا از خرید کارتریج ایرانی پردیس راضی هستم و بعدها فهمیدم خیلی از سازمان ها و شرکت های بزرگ نیز از این کارتریج استفاده میکنند و به نظرم بهترین کارتریج ایرانی از لحاظ کیفیت همین کارتریج ایرانی پردیس میباشد.
امیدوارم این اطلاعات براتون مفید باشه و بتواند به شما کمک کنه برای انتخاب کارتریج لیزری
در پایان اطلاعات شرکت پردیس چاپگر باران را برای شما میزارم تا شما هم استفاده کنید.
 
 
شرکت پردیس چاپگر باران (سهامی خاص)       شماره ثبت 430543  
ساعات کار شرکت:   9صبح تا 5 بعدازظهر (9الی 17)
پنجشنبه ها:9 الی 1 بعدازظهر (9الی 13)
دفترفروش مرکزی: خیـابان ایرانشهر شمالی نبش خیابان اراک پلاک 158 طبقه دوم واحد1و2

تلفن:   02188322120          خط ویژه :    02188341919
حسام بازدید : 116 یکشنبه 08 تیر 1399 زمان : 15:29 نظرات (0)

در سفر به باکو،علاوه بر تفریح و گردش و در برخی از مواقع،ممکنه که بخواهید یک سوغاتی مناسب برای عزیزان خودتون بخرید و اونارو خوشحال کنید.اما قبل از اینکار باید بدونید که سوغاتی باکو چی هست و از کجا میتونیم تهیه کنیم.اینجا میخوایم با شما در مورد اینکه چی از باکو بخریم واسه عزیزامون صحبت کنیم.در ادامه همراه باکوهلدینگ باشید.

از کجا سوغاتی باکو بخریم؟

شهر باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان سالها در استعمار شوروی بوده و برای همین برخی از وسایل و خوراکی های این شهر به روسیه شباهت داره .بیشتر سوغاتی هارو میتونید از مراکز خرید ، فروشگاه های شهری و دستفروش ها در شهر قدیمی یا ایچری شهر تهیه کنید .وقتی در گشت شهری یا تور باکو به این قسمت از شهر رفتیتد حتما در بخش های مختلف،فروش سوغاتی ها رو خواهید دید.

وقتی وارد یه فروشگاه میشید شاید اولین چیزی که ببینید این باشه .به این عروسکهای خوشگل روسیه ای میگن ماتروشکا و نماد گرامیداشت مقام مادر و باروری هستش .قیمت ماتروشکا از ۳ منات شروع میشه و بستگی داره که چندتا عروسک تو در تو بخواید تهیه کنید .

تصویری از ماتیوشکا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دومین چیزی که هرجای شهر میتونید پیدا کنید این بشقابای خوشگل و لعابکاری شده با طرح های ملی آذری هستن.معمولا به عنوان آویز روی دیوار استفاده میشه و شایدم بخواید توی ویترین بذارید.

تصویری از بشقاب های آذری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا نوبت میرسه به فندک های آذری.این فندک ها با نقوش آذری تزیین شده اند و برای سیگار ی ها بهترین سوغاتی اند همینو بگیرید براشون.

 

تصویری از فندک های آذری با نماد باکو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا حالا اسم کِلاقای رو شنیدید ؟به نظرتون چی میتونه باشه ؟

تصویری از کلاقای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلاقای یه مدل روسری هست که خانومای آذری سرشون میکنن البته توی نسل جدید زیاد دیده نمیشه.

ولی برای ما که حجاب داریم میتونه جایگزین روسری ها باشه.طرح ها و رنگهای جذابی داره

و قیمتش هم نسبت به جنس اش مناسبه.

رومیزی و روتختی های آذری با پارچه های طرمه و اطلس و ….. این پارچه ها به قدری خوشگلن که هرکسی دلش میخواد یدونه واسه خونش بگیره.میتونید به بازار صدرک برید و با پایینترین نرخ بخرید .

یکی از بهترین سوغاتی باکو که میتونید بخرید،گوی با مجسمه های مختلف از جاذبه های توریستی شهر باکو هست.میتونید اینها رو به عنوان نماد باکو به دوستان خودتون هدیه بدید.همچنین میتونید ظروف و جنس های متنوع نیز از این محل خریداری کنید.به عنوان مثال،استکان های چای خوری در باکو،خیلی خوشگل هستن.معمولا در داخل شهر قدییمی باکو در کنار کاروانسرای بخارا،این استکان ها رو با لوازم جانبیش میفروشن و به شما پیشنهاد میدیم ازش بخرید.قیمت این استکان ها معمولا ۶-۱۲ منات (واحد پول آذربایجان) هست.

آیا خرید لباس در باکو مناسب است؟

خیر.

از آنجایی که ارزش پول آذربایجان بالا است و اکثر لباس ها و اجناس در شهر باکو برند هستند،به همین دلیل خرید اجناس و لباس از مراکز خرید،پیشنهاد نمیشه.به عنوان مثال اگر بخواهید یک شلوار جین بخرید،حدود ۱۰۰ منات باید پول بدید که به پول ما میشه حدودا یک میلون تومان.سخن آخر اینکه شهر باکو بیشتر برای گشت و بازدید مناسب است تا خرید و به شما پیشنهاد میدهیم زیراد به فکر خرید سوغاتی باکو نباشید و با یک برنامه ریزی مناسب،از این شهر و دینی های باکو بازدید کنید و سفری لذت بخش داشته باشید.


راستی اگر قصد دارید به شهر باکو سفر کنید،شما میتوانید برای رزرو تور زمینی باکو،ویزای آذربایجان،رزرو هتل در باکو و سایر خدمات با ما در تماس باشید.ما به عنوان کارگزار باکو در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را برای شما مهیا سازیم.

به امید دیدار شما عزیزان در شهر زیبای باکو ….

منبع: باکو هلدینگ

حسام بازدید : 255 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 زمان : 20:40 نظرات (1)

موسیقی و آهنگ به دلیل محبوبیت بسیار بالایی که دارد هنرمندانی که در این حوزه فعالیت می کنند بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. شاید در بین این حجم زیاد خوانندگان، بررسی میزان محبوبیت خواننده براساس شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام بهترین راهکار برای انتخاب یک خواننده خوب باشد.

ما در ادامه به معرفی 25 تا از محبوب ترین خوانندگان ایرانی با بیشترین فالوور اینستاگرامی می پردازیم. هر یک از خواننده های معرفی شده بالای 1m فالوور دارند.

شماره 1: بابک جهانبخش با 3.3m فالوور

بابک جهانبخش مرد با احساس صنعت موسیقی ایران، با 3.3 میلیون فالوور رتبه نخست خواننده های اینستاگرامی را به خود اختصاص داده است. بابک جهانبخش این خواننده محبوب به دلیل رفتار حرفه ای، سبک خاص خواندن، ارتباط نزدیک با هوادارنش، همچنان بیشترین محبوبیت را در میان خواننده های ایرانی در اینستاگرام دارد. دانلود آهنگ های بابک جهانبخش


شماره 2: فرزاد فرزین با 2.6m فالوور

فرزاد فرزین یکی از موفق ترین خواننده های پاپ ایرانی است که در عرصه بین المللی نیز بسیار موفق بوده است. فرزاد فرزین به جز خوانندگی، ترانه سرایی، آهنگ سازی و تنظیم هم کرده است. اخیر با بازی موفق در فیلم مانکن حسابی بر سر زبان ها افتاد. فرزاد فرزین با 2.6m فالوور و 772 پست دومین خواننده محبوب در بین خوانندگان اینستاگرامی به شمار می رود.

شماره 3: محسن ابراهیم زاده با 2.6m فالوور

محسن ابراهیم زاده اولین کنسرت موسیقی خود را در شهریور 94 در شهر کرج برگزار کرد. این خواننده با آنکه در سال های اخیر وارد مارکت موسیقی شده است اما در این مدت کم توانسته است به جایگاه خوبی برسد. محسن ابراهیم زاده علاوه بر خوانندگی، ترانه سرایی و آهنگ سازی جزو برنامه هایش بوده است.

این خواننده با حس و حال زیبا و عاشقانه با لحن خاص خواندن، طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. محسن ابراهیم زاده خواننده رسمی فینال لینگ قهرمانان آسیا سال 2018 بین تیم های پرسپولیس و کاشیما.

شماره 4: احسان خواجه امیری با 2.4m فالوور

احسان خواجه امیری خواننده نام آشنای موسیقی پاپ ایران با 2.4m فالوور جزو چهارمین خواننده محبوب ایرانی در اینستاگرام است. احسان خواجه امیری با آنکه دیرتر از سایر همکارانش به اینستاگرام پیوست اما این خواننده خوش صدای ایران میزان محبوبیت خود را با بازخورد هواداران میلیونی اش به خوبی نشان داد.

شماره 5: رضا صادقی با 2.3m فالوور

رضا صادقی خواننده محبوب و دوست داشتنی موسیقی پاپ ایران که به مشکی پوش معروف است، با آهنگ های خاطره انگیز و زیبایش لحظات زیبا و به یاد ماندنی برای تک تک ما ایرانیان خلق کرده است. جنس صدای عمو رضا آن قدر گرم و صمیمی است که کمتر کسی است که این خواننده خوش صدا را دوست نداشته باشد.

هم اکنون این خواننده با 2.3m فالوور پنجمین خوانتده محبوب اینستاگرامی به شما می رود. جدید ترین آهنگ رضا صادقی با عنوان یه چیزی میشه دیگه رو می توانید گوش کنید.

در ادامه لیست خوانندگان محبوب ایرانی با بیشترین فالوو اینستاگرام به ترتیب معرفی شده اند.

مسیح و آرش AP

این خواننده در اینستاگرام 2m و 2.2m فالوور دارد.

بهنام بانی

این خواننده در اینستاگرام بالای 2.1m فالوور دارد.

محسن چاوشی

این خواننده در اینستاگرام بالای 2.1m فالوور دارد.

محسن یگانه

این خواننده در اینستاگرام بالای 2.1m فالوور دارد.

رضا بهرام

این خواننده در اینستاگرام بالای 2.1m فالوور دارد.

سیروان خسروی

این خواننده در اینستاگرام بالای 2.1m فالوور دارد.

همایون شجریان

این خواننده در اینستاگرام بالای 2.1m فالوور دارد.

علی یاسینی

این خواننده در اینستاگرام بالای 1.6m فالوور دارد.

مجید خراطها

این خواننده در اینستاگرام بالای 1.6m فالوور دارد.

بنیامین بهادری

این خواننده در اینستاگرام بالای 1.4m فالوور دارد.

مهدی احمدوند

این خواننده در اینستاگرام بالای 1.4m فالوور دارد.

علیرضا طلیسچی

این خواننده در اینستاگرام بالای 1.3m فالوور دارد.

محمد علیزاده

این خواننده در اینستاگرام بالای 1.2m فالوور دارد.

رضا یزدانی

این خواننده در اینستاگرام بالای 1.2m فالوور دارد.

مهراد جم

این خواننده در اینستاگرام بالای 1m فالوور دارد.

احمد سعیدی

این خواننده در اینستاگرام بالای 1m فالوور دارد.

سامان جلیلی

این خواننده در اینستاگرام بالای 1m فالوور دارد.

مسعود صادقلو

این خواننده در اینستاگرام بالای 1m فالوور دارد.

اشوان

این خواننده در اینستاگرام بالای 1m فالوور دارد.

امید آمری

این خواننده در اینستاگرام بالای 1m فالوور دارد.

گرشا رضایی

این خواننده در اینستاگرام بالای 1m فالوور دارد.

منبع: چرخ فلک

حسام بازدید : 294 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 زمان : 20:36 نظرات (0)

آنچه از همان ابتدای تور اصفهان جلب ‌توجه نموده و مانند شاخص خودنمایی می‌کند وجود تمامی فناوری‌های روزی است که ملزوم زندگی کنونی می‌باشد و هنگام سفر آنها را میشود مشاهده کرد. از طرفی هم جالب است که هنوز بافت و فرهنگ سنتی این شهر دست ‌نخورده باقی‌ مانده و مردمان آن با غیرت و تعصب خاصی مایل‌اند آن را نسل به نسل حفظ نمایند.

 همین تضاد است که توانسته تور اصفهان این شهر را به چنین رتبۀ بالایی در محبوبیت برساند و نظر تمامی گردشگران داخلی و خارجی را به سمت خود جلب کند. در خیابان‌های این شهر که قدم بزنید خدمات و مکان‌های تفریحی فراوان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ولی در حین گفتگو و معاشرت با مردمان آن خواهید فهمید آنچه از لهجه، سبک زندگی، اعتقادات و… برای آن‌ها باقی ‌مانده همان اصالت مندی گذشته را در تار و پود خود دارد.

تجربه تور سفر به اصفهان به معنای حضور در بزرگ ‌ترین شهر دنیا است و نقش‌ جهانش چه خوب بدین نام شناخته می‌شود زیرا هنوز هم به‌عنوان بزرگ‌ترین میدان شهری در جهان صاحب رتبه برتر است و جهانی را مات و مبهوت شکوه خود نموده است. به هر گوشه این شهر که گذر کنید گذشته مانند شاهکاری بی‌بدیل که حوادث نتوانسته بر آن خدشه‌ای وارد کند خودنمایی می‌کند.

تور اصفهان و گشت و گذار در جاهای دیدنی اصفهان

دیدنیهای اصفهان و گذر از تاریخ نصف جهان

 فرقی نمی‌کند هوس عبور از بلوارهای درخت ‌کاری شده آن را در سردارید یا عبور از روی پل‌های طویل با معماری‌های اعجاب ‌انگیزشان را، یا مساجد آن با طاق‌ها و ایوان‌های قدیمی و در صد ناز خفته، شاید هم گم‌شدن در میان عمارت ها و کاخ‌های آن مطلوب شما باشد به ‌هرحال هر گوشه‌ای انگار با شما همراه شده و سخن برای گفتن بسیار دارد.

قبل از قدم زدن در این شهر تاریخی وبلاگ دیدنیهای اصفهان را بخوانی بهتر متوجه میشوی که ، سی ‌و سه ‌پل با همان جذبۀ همیشگی روح را به تسخیر خود می‌کشد و منارجنبان این اعجوبه معماری در کنار بناها و نمادهای اسلامی چه زیبا خلاقیت و نبوغ ایرانیان را به نمایش می‌گذارد. مسجد شیخ لطف اله در کنار ساختمان عالی قاپو که دور تا دور میدان نقش جهان جای گرفتند هم از دیگر جاذبه های اصفهان است. اهل تاریخ کهن ایران هم که باشی آتشکده اصفهان برای شما خودنمایی میکند و کلیسای وانک شما را برای دیدار از زیباییهای معماریش دعوت میکند.

اگرچه هر فرد با قدم زدن در این شهر می‌تواند از جاذبه‌های که به ‌وفور یافت می‌شوند به‌ صورت شخصی لذت ببرد اما وجود یک لیدر با تجربه راهنمایی شایان‌ ذکری را شامل حال گردشگران می‌کند از این ‌رو آژانس فارا گشت کورش کبیر با ارائه لیدر های با تجربه در تمامی تورهای خود و گشت شهری رایگان معنای کلی سفرهای شخصی را دگرگون کرده و با امکانات و بالا بردن خدمات متنوع خود دیگر لذت سفرهای شخصی را تا حد زیادی کاسته و با ارائه تورهای مختلف خود دور ماندن از تمامی نگرانی‌های ریزودرشت را به ارمغان آورده است.

گردشگری متفاوت اصفهان

اگر هم که حال هوای شما کمی متفاوت ‌تر است و از کویر لذتی وافرتر نصیبتان می‌شود تا از حضور در کوه، جنگل و باغ، سفر اصفهان شما را با کویر وزنۀ خود غافلگیر کرده. زیرا با یک سایت بزرگ کویری از تمامی مشتاقان استقبال نموده و با انواع تفریحاتی چون موتورسواری چهارچرخ، کویر نوردی با ماشین‌های آفرود، باگی سواری، زیپ لاین و کلی تفریحات دیگر شما را در میان انبوهی از شن‌های طلایی در فضایی زیبا و روح ‌نواز محصور می‌کند.

 اگر هم جزء افرادی هستید که به جانورشناسی علاقه دارید تنوع جانوری در این منطقه با انواعی چون شغال، خرگوش، شاهین، مار افعی شاخ‌دار و… شما را مجذوب نموده و وجود اقامتگاه‌های بوم گردی خیال شما را از بابت محل استراحتی ویژه، آسوده و راحت می‌کند.

تور اصفهان و گشت و گذار در جاهای دیدنی اصفهان

تور اصفهان چه چیزهایی دارد

هر مسافرتی از قصد سفر و بعد انتخاب شهر دلخواه شروع میشود و با رزرو بلیط و هتل و خدمات جانبی ادامه پیدا میکند. برای اصفهان گردی لازم است که شما بلیط هواپیما اصفهان برای سفرهای هوایی و بلیط اتوبوس و یا قطار اصفهان برای سفرهای زمینی را رزرو کنی.

در کنار آن برای محل اقامت که تشکیل میشه از بهترین هتل های اصفهان جستجویی کنی و طبق سلیقت یکی از آنها را رزرو کنی. بعد از همه اینها باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشی تا اکثریت جاهای دیدنی و مهم اصفهان را بگردی. هزینه های جانبی ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه، راه آهن و یا ترمینال هم اضافه میشود.

همه اینها باید با تخفیف ویژه و ارزان انجام شود تا صرف شما بصرفه و اقتصادی شود. بنابراین پیشنهاد میکنم که برای تور اصفهان به سایت فارا گشت (faragasht.com) مراجعه کنید در این سایت انواع و اقسام تورهای اصفهان و اقامت در هتلهای از سه ستاره تا پنج ستاره معروف اصفهان برنامه ریزی شده. دو روز گشت از جاهای دیدنی هم همراه با لیدر هدیه این آژانس به مسافران است تا بتوانند اکثر اماکن دیدنی اصفهان را در این تور ببینند. شما از تهران و یا از هر شهر دیگری که باشید مثل مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان، کیش، قشم، کردستان و سنندج، کرمان و یا شهرهای شمالی هیچ فرقی نمیکند برای همه شما برنامه تور اصفهان گردی با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت اجرا میشود.

 کارشناسان آژانس مسافرتی فارا گشت کورش کبیر همیشه آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان در مورد سفر و مسافرت هستند تا گرد لذتی فراوان را بر ثانیه ‌های سفر اصفهان شما بپاشند.

منبع: سفرنامه

حسام بازدید : 273 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 زمان : 20:31 نظرات (0)

گل فروشی های شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب، امروز میخواهیم لیست گل فروشی های شیراز را برایتان معرفی کنیم.

با شیراز یاب همراه باشید تا در ادامه شما را با عکس های زیبایی از این گلخانه ها همراه با اظلاعاتی ذز زمینه آدرس و شماره تماس همراهی کنیم.

از اینکه تا آخر با شیرازیاب همراه خواهید بود سپاس گزاریم.

شیراز همواره به شهر شعر، باغ و گل و بلبل معروف است. باغ در فرهنگ ایرانیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و شیراز از قدیم به داشتن باغ‌های گل بسیار و زیبا مشهور بوده‌است.

 


                                                                          گل فروشی های شیراز

لیست گل فروشی های شیراز

 

در شهر زیبای شیراز گل فروشی های زیادی وجود دارد که در زیر لیست تعدادی از آن ها را می توان دید.

لیست گل فروشی های شیراز

در زیر لیست تعدادی از بهترین گل فروشی های شیراز را می بینید.

 

 
 
گلفروشی مینا شیراز 09173050979

شیراز چهارراه بنفشه. بلوار سیاحت گر. نبش کوچه 27 گل مینا

 
 
گلفروشی فخرآبادشیراز 07138204600

شیراز، خيابان فخرآباد مقابل بانک صادرات پاساژ شکوفه، گل فروشی فخر آباد

 
 
گل فروشی هدیه شیراز 07138331955

شیراز، بلوارباهنرشمالي ساختمان يادمان، گلفروشی هدیه

 
 
گلفروشی گل مصنوعی شیراز 2344796

شیراز، خيابان اطف علي خان زند-بين مشير و انوري، گلفروشی گل مصنوعي

 
 
گلفروشی اطلس شیراز 2287763

شیراز، بولوارامام خميني ميدان اطلسي، گلفروشی اطلس

 
 
گلفروشی ارم گل شیراز 2295849

شیراز، بلوار دانشجو قبل از باغ ارم گلفروشي ارم گل، گلفروشی ارم گل

 
 
گلفروشی فلوراشیراز 631087709

شیراز، ميدان معلم جنب بانک ملي، گلفروشی فلورا

 
 
گلفروشی بین الملل شیراز 6200356

شیراز، شهرک گلستان - بلوار کشاورز-انتهاي کوچه 7، گلفروشی بين الملل

 
 
گلفروشی پرچین شیراز 0713307295

شیراز، فرهنگ شهر-ايستگاه 10- جنب بانک تجارت، گلفروشی پرچين

 
 
گلفروشی گل مریم شیراز 07132260615

شیراز، چهارراه زرگري-بلوار مطهري -گل مريم، گلفروشی گل مريم

 
 
گلفروشی گل فروشی پردیس شیراز 6244449

شیراز، معالی آباد نبش خیابان خلبانان، گلفروشی گل فروشی پردیس

 
گلفروشی زمین وکشاورزشیراز 2279098

شیراز، خیابان قصرالدشت نبش کوچه 27، گلفروشی زمين وکشاورز(ارکيده 2)

 
 
گلفروشی پی اس شیراز 7311013

شیراز، خيابان زينبيه مقابل خيابان مهرزاد جنب باطريسازي آريا، گلفروشی پي اس

 
 
گلفروشی رایان سم شیراز 6506923

شیراز، گويم نبش ك.چه10 بهارستان، گلفروشی رايان سم

 
 
گلفروشی دریای گل شیراز 6308239

شیراز، فرهنگ شهرايستگاه15 پلاک 14-207، گلفروشی درياي گل

 
 
گلفروشی گلخونه شیراز 6268059

شیراز، خيابان قصردشت جنب رستوران کاکتوس، گلفروشی گلخونه

 
 
گلفروشی کاملیاشیراز 7200463

شیراز، خيابان سردخانه مقابل شهرک نگين، گلفروشی کامليا

 
 
گلفروشی بارشین شیراز 2317767

شیراز، خیابان ملاصدرا رروبروی پاساژ ملا صدرا، گلفروشی بارشین

 
 
گلفروشی رازقی شیراز 2249214

شیراز، خ لطفعليخان زندنرسيده به چهارراه مشير، گلفروشی رازقي

 
 
گلفروشی ریحانه شیراز 7265376

شیراز، ابتداي بلوارولي عصراول پاساژولي عصرطبقه همکف مغازه سوم، گلفروشی ريحانه

 
 
گلفروشی مهری شیراز 07137263789

شیراز، بلوار غدير جنب موسسه کشاورزي پرديس، گلفروشی مهري

 
 
گلفروشی اکسیر سبزشیراز 07136764830

شیراز، کویم روبروی بانک تجارت، گلفروشی اکسیر سبز

 
 
گلفروشی مجیدشیراز 07137385835

شیراز، بلوار سيبويه روبروي پمپ بنزين، گلفروشی مجيد

 
 
گلفروشی لینداشیراز 07138278798

شیراز، خيابان انقلاب نبش قدمگاه، گلفروشی ليندا

 
 
گلفروشی گل فرزیاشیراز 07136255965

شیراز، گلدشت معالي آباد- بيست متري سوم- گل فرزيا، گلفروشی گل فرزيا

 
 
گلفروشی سرودی شیراز 07137253359

شیراز، بلوار غدیر ابتدای کوچه 14، گلفروشی سرودی

 
 
گلفروشی سوسن شیراز 0713337153

شیراز، خيابان فلسطين - روبروي مسجد امام حسين (ع)، گلفروشی سوسن

 
گلفروشی نگین شیراز 07137291972

شیراز، خيابان20 متري بني هاشمي جنب مکانيکي محمديان، گلفروشی نگين

 
 
گلفروشی خاتون شیراز 07136261558

شیراز، چهارراه زرگری به سمت ولی عصر نبش کوچه 67، گلفروشی خاتون

 
 
گلفروشی کریستال شیراز 07136278214

شیراز، بولوارابيوردي مقابل بستني بندي دست چين، گلفروشی کريستال

 
 
گلفروشی شقایق شیراز 07137327239

شیراز، بولوارگلستان جنب ميوه فروشي ده بزرگي، گلفروشی شقايق

 
 
گلفروشی سعیدشیراز 07137281227

شیراز، بولوارسيبويه مقابل هلال احمر، گلفروشی سعيد

 
 

گلفروشی مهدی شیراز

 

شیراز، بلوار غدير کوچه 3 شهيد کوهمره اي، گلفروشی مهدي

 
 
گلفروشی پرتویی شیراز 07132353198

شیراز، خيابان قصرالدشت- پاساژ سليم- طبقه همکف، گلفروشی پرتويي

 
 
گلفروشی گل آذین شیراز 07137210772

شیراز، بلوارمدرس - نرسيده به خيابان جانبازان جنب داروخانه شاهين، گلفروشی گل آذين

 
 
گلفروشی گل کاکتوس شیراز 07136254033

شیراز، بولوارصنايع بعداززيرگذرمقابل بانک ملي پلاک 4878، گلفروشی گل کاکتوس

 
 
گلفروشی گلکده شیراز 071348300608

شیراز، بلوار زرهي چهارراه هوابرد، گلفروشی گلکده

 
 
گلفروشی گلسرای شکوفه شیراز  

شیراز، بلوارپاسداران ايستگاه3 حسينيه، گلفروشی گلسراي شکوفه

 
 
گلفروشی احراری شیراز 07132227641

شیراز، خ لطفعليخان زند حدفاصل چهارراه مشير وسه راه انوري مجتمع تجاري زماني، گلفروشی احراري

 
 
گلفروشی بوستانی شیراز 07132233204

شیراز، مجتمع تجاري فردوسي-پلاک31، گلفروشی بوستاني

 
 
گلفروشی گل پارسه شیراز 07138250521

شیراز، چهار راه باهنر گل پارسه، گلفروشی گل پارسه

 
 
گلفروشی گلسرای نیلوفرآبی شیراز 07132301067
 
 
گلفروشی مارال شیراز 07137220777

شیراز، بلوار مدرس بعد از پل غدير جنب قنادي قنديل، گلفروشی مارال

 
 
گلفروشی شیما شیراز 07137220777

شیراز، بلوار مدرس بعد از پل غدير جنب قنادي قنديل، گلفروشی مارال

 
 
گلفروشی قصرگل شیراز 07138302583

شیراز، بولوارزرهي نبش تل بادي، گلفروشی قصرگل

 
 
گلفروشی گل سارینا شیراز 07132291193

شیراز، بلوار هجرت-روبروي پست، گلفروشی گل سارينا

 
 
گلفروشی خانه گل شیراز 07137262430

شیراز، بولوارمدرس روبروي مسجدرسول اعظم - روبروي پارک فضيلت، گلفروشی خانه گل

 
 
گلفروشی اشکی شیراز 07132309478

شیراز، چهارراه خیرات پاساژ زمانی گل فروشی اشکی، گلفروشی اشکی

 
 
گلفروشی برزین مهرشیراز 07137269666

شیراز، بلوار غدیر بعد از کوچه 14 بررزین مهر فارس، گلفروشی برزین مهر

 
 
گلفروشی گل مینیاتورشیراز 07138223018

شیراز، بلوار باهنر شمالي ساختمان انديشه، گلفروشی گل مينياتور

 
گلفروشی ایمان شیراز  

شیراز، خيابان گلزار روبروي درب اصلي دارالرحمه، گلفروشی ايمان

 
 
گلفروشی فروردین پارس شیراز 07137354156

شیراز، بلوارغدير - ميدان غدير - کوچه مسجد حبيب، گلفروشی فروردين پارس

 
 

گلفروشی سوپرگل شیراز

07136274350

شیراز، خيابان قصرالدشت رحمت آبادجنب مسجدالرجا ء، گلفروشی سوپرگل

 
 
گلفروشی سپیدارشیراز 07132233673

شیراز، خیابان فردوسی مجتمع فردوسی پلاک 92، گلفروشی سپیدار

 
 
گلفروشی اسپرینگ شیراز 07137311181

شیراز، بلوار نصر جنب مسجد ابوالفضل، گلفروشی اسپرینگ

 
 
گلفروشی سارینا2شیراز 07132291193

شیراز، چهارراه باغ تخت روبروی مرکز پیاده، گلفروشی سارینا2

 
گلفروشی فروشگاه طلاعیان شیراز 07132245541

شیراز، سه راه احمدي بازار روح اله فروشگاه طلاعيان، گلفروشی فروشگاه طلاعيان

 
 
گلفروشی تماشاشیراز 07137397742

شیراز، بلوارسيبويه - جنب قنادي جوانمردي، گلفروشی تماشا

 
 
گلفروشی آفریدشیراز 07132249143

شیراز، بولوارزينبيه نبش خ آستانه جنب مخابرات غدير پلاک 853، گلفروشی آفريد

 
 
گلفروشی رژان شیراز 07137280897

شیراز، بلوارارتش حد فاصل 20متری امام حسین و فتح، گلفروشی رژان

 
 
گلفروشی آرمان فارس شیراز 07137316969

شیراز، بلوار ولایت نبش 16 متری اسکندری، گلفروشی آرمان فارس

 
 
گلفروشی گلخوشه شیراز 07136271955

شیراز، بلوار قصردشت قم آباد نرسيده به دبيرستان دانشگاه، گلفروشی گلخوشه

 
گلفروشی سروشیراز 07137271522

شیراز، بلوار غدیر- روبروی درب خروجی میدان تره بار، گلفروشی سرو

 
 
گلفروشی گل سنگ شیراز 07138200020

شیراز، بولوارعدالت چهارراه زندان، گلفروشی گل سنگ

 
 
گلفروشی گلسرای مژگان شیراز 07132220313

شیراز، سه راه طالقاني پاساژ اسلامي پلاک 835، گلفروشی گلسراي مژگان

 
 
گلفروشی میردامادشیراز 07137387637

شیراز، بلوارسيبويه نرسيده به بانک تجارت، گلفروشی ميرداماد

 
 
گلفروشی رضاشیراز 07137270265

شیراز، بلوار غدير نبش بلوار مدرس جنب شيشه اتومبيل پيمان، گلفروشی رضا

 
 
گلفروشی فروشگاه بابک شیراز 07132220170

شیراز، پاساژ ولي عصر فروشگاه بابك، گلفروشی فروشگاه بابك

 
 
گلفروشی کلاسیک شیراز 07138344501

شیراز، پانصد دستگاه ارتش روبروي پمپ بنزين جنب بانک تجارت، گلفروشی کلاسيک

 
 
گلفروشی گلاوژشیراز 07138217872

شیراز، بلوار شهید بهشتی نبش اصلاح نژاد، گلفروشی گلاوژ

 
     

تاریخچه گل فروشی

بعضی ها میگیوند تاریخ گل آرایی و به طور کلی

استفاده از گل به دوران باستان و مصر بر می‌گردد. اما شهر شیراز از دیرباز به شهر گل و بلبل معروف بوده است.

اولین مغازه گل فروشی ایران

بر اساس کتاب «تهران قدیم» نوشته جعفر شهری، «گل‌فروشی ژرژیک» در چهار راه کنت (لاله زار نو) در اواخر دهه ۱۳۱۰ خورشیدی اولین مغازه گل‌فروشی در تهران بوده‌است.[۱] حرفه گل فروشی را برای نخستین بار ارامنه‌ای که از عثمانی به ایران مهاجرت کرده بوند به شهر تهران آورده‌اند.

گل فروشی در امریکا

اولین شرکت خدمات ارسال گل در سال ۱۹۱۰ توسط گروهی ۱۵ نفره از گل فروشان آمریکایی تأسیس شد که نام خدمات ارسال گل با تلگراف (FTD) را برگزیدند و در سال ۱۹۶۵ خدماتشان را به سطح بین‌الملل ارتقا دادند و نامش به خدمات ارسال بین‌المللی تغییر یافت و نه تنها در آمریکا بلکه در کشورهای دیگر نیز فعالیت خود را ادامه دادند.

در سال ۱۹۲۰ گروهی از گل فروشان انگلیسی یک مجموعه مشابه را با نام گل تلفنی راه انداری کردند این شرکت نیز به صورت شراکتی فعالیت می‌کرد و از سال ۱۹۵۳ فعالیتش را با نام اینتر فلورا[ب] ادامه داد تا در نهایت در سال ۱۹۷۰ شعبه‌های اینترفلورا در بیشتر کشورهای دنیا شروع به کار کرد.

در سال‌های پایانی دهه ۱۹۹۰ گل فروشی‌هایی که در ابتدا به صورت تلگرافی فعالیت می‌کردند با پیشرفت اینترنت تبدیل به ارتباط تلفنی شدند.

تاریخچه گل فروشی در  شیراز

عنصر اصلی باغهای قدیمی و زیبای ایرانی در دوره های مختلف تاریخ گل و گیاه است که از لحاظ زیبایی و هنر طراحی شهره آفاق بوده و توریستهای بسیاری را در دوره های مختلف تاریخ به ایران کشانده و هنر و سلیقه مردم ایران زمین را ستوده اند برای نمونه می توان به باغهای ارم، دلگشا و پارکهای قدیمی در شهرهای تاریخی از جمله شیراز اشاره کرد.

________________________________________________________________________________________

لیست الگوریتم های گوگل

لیست الگوریتم های گوگل مقاله ای است که به معرفی تمامی الگوریتم هایی که یک سئوکار به ان نیاز دارد میپردازد. در این مقاله به معرفی بهترین مقاله ها در زمینه الگوریتم ها میپردازد. اگر میخواهید با تعداد زیادی از الگوریتم های گوگل اشنا باشید تیم سئو بلک در این مقاله همراه باشید.

____________________________________________________________________________________________

لیست فرهنگسراهای شیراز

درود همراهان شیرازیاب، در این پست قصد داریم لیست فرهنگسراهای شیراز را به شما ارائه دهیم.

امیدواریم این پست مورد رضایت شما باشد، توجه داشته باشید اگر فرهنگسرایی به هر دلیلی از یاد ما رفته بود برای ما در آخر پست کامنت گذاری کنید.

 

حسام بازدید : 370 دوشنبه 25 فروردین 1399 زمان : 22:33 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پوبون و پارسالیپ به نام دام از رسانه لایف موزیک

» آهنگ و تنظیم کننده : - | ترانه سرا : - «

با دو کیفیت ۱۲۸ & 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین

Download New Music Parsalip & Poobon Called Daam

آهنگ دام پوبون و پارسالیپ بزودی + متن آهنگ

 

Parsalip & Poobon Daam

دانلود آهنگ جدید پوبون و پارسالیپ دام

آهنگ حرف مفت با صدای پوبون و پارسالیپ بزودی + تکست آهنگ

بزودی

دانلود آهنگ دام پوبون و پارسالیپ

بزودی

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

مروری با متن آهنگ تیغ با صدای پوبون :

گفتم یکی دیگه میخوابه پهلوم

گفتی بگو نمیگیره جامو اون

گفتی بغضم عین تیغه توو گلوم

بیا بزن تیرِ آخرو تموم

خاطره ها میان و میگا*م

با کی خوابی من با فکرِ تو بیدارم

خواستم فراموشت کنم خیلی راحت

میخوام ولی یادِ چشات نمیذارن

ما که میدونستیم جدائیه آخر

سخته برام ندارمش باور

دیگه نگو دوسِت دارم

وقتی حتی خودتم نمیرسی به دادم

وقتی نزدیکمی من از خودم دور میشم

دیگه چیزیو نمیبینم و کور میشم

شاید نَمونه اینجوری نه

شاید نَمونه اینجوری نه

گفتم یکی دیگه میخوابه پهلوم

گفتی بگو نمیگیره جامو اون

گفتی بغضم عین تیغه توو گلوم

بیا بزن تیرِ آخرو تموم

نوری نمیاد تا پُره دلِ تو از تاریکی

داری توو زندگیت خودت اینو راه میدی

تیغو بزن نه رو بدنت و دستات

بزنش وسط افسردگی هات و ناامیدیت

خوبه واست بعضی وقتا تنها شی

کجا برم منتظرم نباشی

خاطره ها میان و میگا*م

با کی خوابی من با فکرِ تو بیدارم

خواستم فراموشت کنم خیلی راحت

میخوام ولی یادِ چشات نمیذارن

ما که میدونستیم جدائیه آخر

سخته برام ندارمش باور

دیگه نگو دوسِت دارم

وقتی حتی خودتم نمیرسی به دادم

نوری نمیاد تا پُره دلِ تو از تاریکی

داری توو زندگیت خودت اینو راه میدی

تیغو بزن نه رو بدنت و دستات

بزنش وسط افسردگی هات و ناامیدیت

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

تکستــ اختصـــاصی از سایـتــــ لایف مــوزیک

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید پوبون و پارسالیپ کلیک کنید

آهنگ دام

حسام بازدید : 325 یکشنبه 24 فروردین 1399 زمان : 13:54 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام بی آرایش از رسانه لایف موزیک

» آهنگ و تنظیم کننده : مسعود صادقلو | ترانه سرا : سعید سام «

با دو کیفیت ۱۲۸ & 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین

Download New Music Masoud Sadeghloo Called Bi Arayesh

 

Masoud Sadeghloo Bi Arayesh

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو بی آرایش

آهنگ بی آرایش با صدای مسعود صادقلو منتشر شد + تکست آهنگ

صورت سادت موهای مشکیت لبخند آرومت وقتی که آروم پیشم میشینی من شدم عاشقت تو بی آرایش زیباتر میشی خود آرامشی تو با اون چشمات دیوونم کردی چی میشه دنیام بشی تو باید دنیام بشی ... ای از همه زیباتر این دو تا چشمام تر میشه وقتی دور میشی ای همه ی دنیای من امروز و فردای من تو خود آرامشی

دانلود آهنگ بی آرایش مسعود صادقلو

زندگیمو میدم پای چشمات بخند عزیزم فراموش شه دردات عاشقی کن تو با من زندگیمو میدم چشمات بخنده جاده ها و بارون دوای درده با این دیوونه بیا بزن به جاده ای از همه زیباتر این دو تا چشمام تر میشه وقتی دور میشی ای همه ی دنیای من امروز و فردای من تو خود آرامشی ای از همه زیباتر این دو تا چشمام تر میشه وقتی دور میشی ای همه ی دنیای من امروز و فردای من تو خود آرامشی

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

تکستــ اختصـــاصی از سایـتــــ لایف مــوزیک

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید مسعود صادقلو کلیک کنید

آهنگ بی آرایش

حسام بازدید : 208 یکشنبه 24 فروردین 1399 زمان : 13:40 نظرات (0)

دانلود آهنگ های شاد بندری سندی

آهنگ های شاد بندری همواره دارای سبکی کاملاً ریتمیک و بسیار جذاب هستند، سبکی که دارای علاقه مندان پر شماری در جای جای کشور است و جزء محبوب ترین موسیقی های محلی ایران محسوب می شود.

جالب است بدانید با این که آهنگ های شاد بندری متعلق به جنوب کشور و شهر های هرزمزگان، بوشهر و خوزستان هستند، شنیدن آن ها فقط مختص این شهر ها نیست، چرا که جزء رایج ترین موسیقی هایی هستند که در تمام نقاط کشور شنیده می شوند.

آهنگ های شاد بندری دارای ریتمی سر تا سر پر شور و هیجان هستند، از این رو شنیدن آن ها در اکثر مراسمات جشن و پایکوبی به خصوص جشن های عروسی بسیار رایج شده است. به گونه ای که وجود این سبک از موسیقی در جشن ها و مراسمات ایرانی جایگاهی دائمی به خود اختصاص داده است.

این سبک از آهنگ ها که خاستگاه شان به نواحی جنوبی و شهر های بندری کشور باز می گردد، بر گرفته از فرهنگ های زیبا، طبیعت بکر، ذائقه ی دوست داشتنی مردمان این خطه است. در حقیقت زندگی مردم خطه ی جنوب کشور با موسیقی و آهنگ های بندری به شدت در آمیخته است، به طوری که موسیقی پای ثابت تمام مراسم هایشان، از مراسم های عزاداری گرفته تا مراسم های جشن و پایکوبی، است.

جالب است بدانید روایتی در مورد آهنگ های شاد بندری وجود دارد که می گوید، این سبک از موسیقی زمانی که مهاجرانی از آفریقا در مناطق جنوبی زندگی می کردند، ابداع شده است. از این رو اگر موسیقی آفریقایی و بندری را با یک دیگر مقایسه کنید شاهد شباهت های بارزی خواهید شد. به بیانی دیگر آهنگ های بندری دارای ارتباط نزدیکی با سبک آفریقایی هستند و شباهت های فاحشی با یک دیگر دارند.

لازم به ذکر است گوش سپردن به آهنگ های شاد بندری علاوه بر این که در اوقات جشن و پایکوبی می تواند لحظات خاطره انگیز و شادی آوری به ارمغان بیاورد، در هر لحظه و هر دقیقه از گذران زندگی نیز تاثیر بسزایی می گذارد، تاثیری که کاملاً بدیهی و آشکار است. از این رو به شدت توصیه می کنیم آهنگ های سبک بندری را جزء علاقه مندی های دائمی خود قرار دهید، تا اثرات مثبت آن را در روند زندگی خود مشاهده کنید.

گوش سپردن به آهنگ های شاد بندری و تاثیرات ناشی از آن

به طور کلی طبق تحقیقات و بررسی هایی که پزشکان متخصص پیرامون موسیقی انجام داده اند، موسیقی های ریتمیک شاد و هیجانی، اثراتی دارند که چشم پوشی از آن ها به هیچ وجه امکان پذیر نیست. تا جایی که گوش سپردن به موسیقی شاد جزء متداول ترین تجویز های مورد استفاده در متد های درمانیِ روان پزشک ها قرار گرفته است.

این موضوع در رابطه با آهنگ های شاد بندری و گوش سپردن به آن ها کاملاً صادق است، فلذا این سبک را می توان به عنوان یکی از ریتمیک ترین و تاثیر گذار ترین سبک های موسیقی بر سلامت روان انسان ها معرفی کرد.

در واقع موسیقی اثرات مستقیمی بر روح و روان انسان می گذارد تا جایی که قادر به بروز حالات مختلفی در افراد می شود، موسیقی بندری نیز از این قائده مستثناء نیست و می تواند اثرات متعددی در انسان پدیدار کند اثراتی که همگی مطلوب و مثبت هستند.

در ادامه به جهت شرح بهتر و ساده تر این موضوع چند مورد از بارز ترین تاثیرات ناشی از گوش سپردن به سبک زیبای موسیقی های بندری را آورده ایم که بی شک دانستن آن ها خالی از حسن نخواهد بود:

  • حس دوست داشتن و دوس داشته شدن از زیبا ترین حس هایی است که با موسیقی های بندری به تصویر کشیده شده و بیش از پیش تشدید می شود. در واقع این سبک، سبکی است که عمدتاً دسته جمعی و گروهی نواخته شده و خواه ناخواه جمع را با خود همراه می کند. همراهی دسته جمعی آن هم با آهنگ های زیبایی چون موسیقی های متعلق به سبک بندری منجر می شود علاوه بر افزایش روحیه، حس زیبای دوست داشتن و دوست داشته شدن به نحو احسن در میان افراد جمع رد و بدل شود و لحظات نابی را به ارمغان آورد‌.
  • اگر احساس افسردگی می کنید و دچار افت روحیه شده اید از آهنگ های شاد به ویژه آهنگ های بندری غافل نشوید. گوش سپردن به این سبک و همراهی با آن به قدری انسان را در خود غرق می کند که منجر می شود از تمام ناراحتی ها تنها حاله ی بی ارزشی باقی بماند که رفته رفته فراموش خواهد شد.

سبک بندری به قدری روان و دلپذیر است که هر شنونده ای را، حتی شنونده هایی که برای اولین بار با این سبک آشنا شده اند، مجذوب خود می کند و منجر به فراموشی تمام ناراحتی ها می شود. لازم به ذکر است این مسئله موضوعی کاملاً ثابت شده و عملی است، فلذا موسیقی درمانی یکی از بهترین راهکار های رفع افسردگی به شمار می رود.

  • جالب است بدانید گوش سپردن به موسیقی های شادی چون آهنگ های بندری می تواند قوه ی خلاقیت انسان را گسترش و قدرت ذهنش را به طور چشمگیری افزایش دهد. محققین تحقیقاتی انجام داده اند که نشان می دهند افرادی که عادت به شنیدن آهنگ ها شاد و ریتمیک دارند، همواره در زندگی و حوزه ی کاری خود خلاق تر و به مراتب موفق تر هستند.
  • اگر شنیدن آهنگ های شاد بندری را جزء عادات روزمره ی خود قرار دهید، باعث می شود هورمونی به سرتونین در مغز ترشح کند و یا ترشح آن نسبت به قبل بیشتر شود‌. ترشح این هورمون منجر به کاهش چشمگیر استرس می شود. به گفته ی کارشناسان متخصص شنیدن آهنگ ها شاد به صورت روزانه حداکثر پس از گذشت دو هفته سبب کاهش پانزده درصدی استرس افراد می گردد‌.
  • گوش دادن به موسیقی های شاد سبب می شود تپش قلب سریع تر شده و فشار خون افراد تنظیم شود. از این رو گفتنیست تاثیر موسیقی شاد فقط به روح و روان انسان اختصاص ندارد و اثرات چشمگیری در سلامت جسم می گذارد.
  • از جالب ترین اتفاقاتی که به دنبال گوش سپردن به سبک های شاد موسیقی پدیدار می شود، تغییر مطلوب خلق و خو است. تا جایی که مستندات نشان می دهند پس از مدتی افراد به مراتب خوش اخلاق تر، صمیمی تر و صبور تر از قبل می شوند و حتی در تحمل اتفاقات سخت و ناگوار نیز واکنش های بهتری نسبت به قبل نشان می دهند.
  • و .‌..

نواختن آهنگ های شاد بندری

حالا که تا این جا با سبک بندری و مزایای جذاب آن آشنا شدید، بد نیست در مورد روش های نواختن آن و اصطلاحاً ساز های بندری صحبت کنیم.

آهنگ بندری با استفاده از ساز های مختلفی نواخته می شوند که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره کرده ایم:

  • ساز های کوبه ای که شامل مواردی چون دهل، کسر، لیوا، دارکوبا، سما، جهله و پی یه می شود.
  • ساز های زهی که عبارتند از عود و چنگ. لازم به ذکر است این ساز ها به آفریقا تعلق دارند.
  • ساز های جفتی و سورنا، ساز های بادی مورد استفاده در نواختن موسیقی بندری هستند.
  • در شهر خوزستان نیز از ساز هایی چون نی انبان، دهل، داربوکا و سنج دمام برای نواختن ریتم بندری استفاده می شود.
  • استان بوشهر با بهره مندی از ساز هایی نظیر لیوا، نی انبان، عود، سنج، دمامو کاسوره و دهل به نواختن آهنگ های شاد بندری می پردازند.

برای دانلود آهنگ های جدید ایرانی از سایت موزیک باز کلیک کنید

دانلود آهنگ خارجی

در زندگی امروزه ما موزیک نقشی مهمی دارد، همه در طول روز ساعت ها را به گوش کردن موزیک اختصاص می دهیم و قطعا وقتی سلیقه پا را فرا تر از یک حیطه بگذارد شما به دنبال تنوع هستید، در این وضعیت پیشنهاد ویژه ما به شما آرشیو و آلبوم های خارجی، موزیک های امریکایی، اروپایی و… است.

هر کشوری موسیقی خاص خود را دارد و یک سبک به صورت رسمی بر پایه گذشته کشوری ثبت شده است، به طور مثال در ایران موسیقی اصیل طرفداران خاص خود را دارد و مختص یک سرزمین است.

سطح دسترسی به اینترنت در حال حاضر به گسترده ترین حالت ممکن رسیده است، در واقع اگر ترجیح می دهید موزیک های بروز را با بهترین کیفیت دانلود کنید، سایتی مرجع و معتبر را پیشنهاد می کنیم که به صورت ساعتی و روزانه آپدیت خواهد شد.

دانلود آهنگ های جدید اروپایی و امریکایی

به هر حال عده ای از ما علاقه مند هستیم که در پاره از لحظات به سراغ موسیقی های خارجی برویم و آن ها را می پسندیم، در این وضعیت قطعا امکان دانلود جدید ترین آهنگ ها خواننده های اروپایی، امریکایی و… می تواند جذاب باشد. بخصوص این که آهنگ ها با کاور اصلی، بدون تگ تبلیغاتی و همینطور نسخه منتشر شده توسط خواننده در دسترس شما قرار بگیرند.

دانلود آهنگ روسی معروف اینستاگرام

هر سبک از موسیقی طرفداران منحصر به فرد خود را دارد. در ایران نیز تعداد کسانی که آهنگ های خارجی گوش می دهند کم نیست، آن ها همواره به دنبال یک وب سایت هستند که موسیقی های خارجی را هر روز، در صورت انتشار در لحظه برای دانلود قرار دهد. حالا این موقعیت برای علاقه مندان فراهم شده است.

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به موسیقی پاپ خارجی، رپ و همین طور راک امریکایی و اروپایی هستید. دیگر نیازی نیست که سایت های مختلف را برای رسیدن به این دسته بندی از موزیک جستجو کنید.

امکان جستجو بر اساس دسته بندی موسیقی ها نیز وجود دارد. می توانید با انتخاب دسته بندی موزیک ایرانی جدید ترین ها را که از همان روز منتشر شده اند تا انتهای آرشیو بررسی نمائید. امیدواریم که از شنیدن این موزیک ها در لحظات زیبای زندگی خود لذت ببرید.

دریافت جدید ترین آهنگ های روز

موزیک همواره خواستگاه احساس است، هر کسی با بررسی سبک موسیقی که گوش می دهد می تواند بر روح و عواطف خود شناخت بیشتری پیدا کند.

عموم مردم در طول انجام کار های روزمره خود ترجیح می دهند یک موزیک نیز بشنوند، حال چه امکانی بهتر از این که شما بدون نیاز به دانلود این آهنگ ها را در اسرع وقت پلی کرده و هر لحظه که می خواهید گوش کنید.

امکان ذخیره آهنگ ها و همین طور موزیک ها با کیفت بالا برای تمامی کاربران در دسترس است؛ اگر علاقه مند هستید که به آرشیو یک خواننده خاص دسترسی داشته باشید، کافی است از قسمت جستجو نام او را تایپ کرده و تمامی آثارش که تاکنون منتشر شده است را با چند کلیک ساده دانلود نمائید.

بعلاوه این که شما می توانید در بخش پیشنهاد ویژه بهترین ها و محبوب ترین ها از نگاه بازدیدکنندگان را دانلود کنید. امکان جستجوی فارسی و انگلیسی نام خواننده ها برای یافتن آلبوم ها و آهنگ های جدیدشان وجود دارد.

حسام بازدید : 199 شنبه 16 فروردین 1399 زمان : 15:54 نظرات (0)
بررسی وضعیت رزرو سوئیت در ایران

نگاهی به گردشگری و رزرو سوئیت در ایران

گردشگری، همواره یکی از بهترین تفریح های بشر بوده است. سفر به سرزمین های مختلف، مناطق گردشگری، تاریخی، هنری، اجتماعی و شهرها و روستاهای مختلف، همواره لذت بسیار زیادی برای ما انسان ها داشته است. در این مقاله قصد داریم درباره یکی از مشکلات سفر یعنی اقامت در سفر صحبت کنیم. رزرو سوئیت در ایران یکی از راه های ارزان قیمت و بسیار مناسب برای اقامت در شهرها و مناطق مختلف گردشگری است. در ادامه اطلاعات بیشتری در این زمینه به شما ارائه می دهیم.

چرا رزرو سوئیت و رزرو منزل ؟

حتما اولین سوالی که مطرح می شود این است که چرا در سفرهای خود به جای استفاده از هتل از سوئیت و منزل استفاده کنیم؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است.

مسئله این است که وقتی به سفر می رویم، دوست داریم که با بومی های آن منطقه گردشگری هم برخورد داشته باشیم. چه چیز بهتر از اینکه در کنار طبعیت یا مناطق گردشگری، در کنار مردم بومی آن منطقه اقامت کنیم؟ هتل ها علاوه بر اینکه قیمت زیادی دارند، شما را تا حدودی از لذت زندگی در کنار مردم باز می دارد.

رزرو سوئیت در ایران، یکی از بهترین راه ها و حتی به صرفه ترین راه ها برای اقامت در طول سفر می باشد. اخیرا نیز رزرو سوئیت در مناطق گردشگری، طبیعت، مناطق تاریخی ایران، مناطق توریستی ایران و مخصوصا در قسمت های شمال ایران بسیار زیاد شده است. در زمینه رزرو سوئیت پیشنهاد عالی برای شما داریم.

مشخص کردن محل اقامت قبل از سفر

کاملا درست است. مانند هتل ها، شما می توانید سوئیت مورد نظر خود را قبل از سفر انتخاب کنید که وقتی وارد منطقه گردشگری و مدنظر خود شدید، به راحتی از سوئیت و منزل استفاده کنید.

در سال های قبل معمولا ورودی هر شهر توریستی چند نفر برای دادن سوئیت به شما با داشتن یک نوشته نظیر ” سوئیت ارزان” یا ” رزرو سوئیت” در انتظار شما بودند. شما ضمن پرسیدن موقعیت سوئیت و قیمت آن ، یکی را انتخاب می کردید.

این مدل رزرو سوئیت مشکلات خاص خود را داشت. از جمله اینکه وقت گیر بود و شما هم داخل سوئیت را نمیدیدید.

اما اخیرا شرکتی در این زمینه فعالیت گسترده ای دارد.

شرکت گردشگری اتراق، بهترین بستر فنی اعم از سایت و اپلیکیشن بسیار هوشمند در زمینه رزرو سوئیت دارد.

بررسی وضعیت رزرو سوئیت در ایران

چگونه از سامانه اتراق برای رزرو سوئیت بهره ببریم؟

کار با سایت و اپلیکیشن اتراق بسیار ساده است. شما با وارد شدن به سایت و یا نصب اپلیکیشن اتراق، محل سفر را مشخص می کنید و سوئیت ها و منازل را در آن منطقه گردشگری مشاهده می کنید. اطلاعات مختلف سوئیت اعم از عکس، ادرس،شماره تماس، قیمت رزرو ، تعداد اتاق، وضعیت سوئیت و … را مشاهده می کنید و بر اساس نیاز خود و بودجه ای که در نظر دارید می توانید یک سوئیت را اجاره کنید.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن اتراق اولین و بهترین اپلیکیشن نقشه محور گردشگری در زمینه رزرو سوئیت و منزل می باشد. همچنین اطلاعات بسیار زیادی درباره مناطق گردشگری ایران، شهرها و استان های ایران در اختیار شما قرار می دهد.

امیدواریم استفاده از این سایت و اپلیکیشن برای شما تجربه لذت بخشی را رقم بزند.

پست سفارشی/رپرتاژ آگهی

حسام بازدید : 171 جمعه 15 فروردین 1399 زمان : 9:41 نظرات (0)

لیست الگوریتم های گوگل

لیست الگوریتم های گوگل مقاله ای است که به معرفی تمامی الگوریتم هایی که یک سئوکار به ان نیاز دارد میپردازد. در این مقاله به معرفی بهترین مقاله ها در زمینه الگوریتم ها میپردازد. اگر میخواهید با تعداد زیادی از الگوریتم های گوگل اشنا باشید تیم سئو بلک در این مقاله همراه باشید.

تمام الگوریتم های گوگل

 

الگوریتم پاندا گوگل

الگوریتم پاندا گوگل

در این مقاله به برسی یکی از مهم ترین الگوریتم های گوگل میپردازیم. در این مقاله، پاندا را بطور کامل می اموزید.

در این مقاله به موضوعات زیر میپردازیم:

الگوریتم پاندا گوگل چیست ؟

فاکتورهای منفی تاثیرگذار الگوریتم پاندا بر سئو

از کجا می‌توان متوجه شد الگوریتم پاندا سایت ما را جریمه کرده است؟

گوگل از کجا می‌فهمد یک محتوا با کیفیت است یا بی کیفیت؟

برای دیدن این مقاله به الگوریتم پاندا گوگل چیست مراجعه کنید.

 

الگوریتم پنگوئن گوگل

به تمام چیست هایی که ممکنه درمورد این الگوریتم گوگل به ذهنتون خطور کنه رو برای شما علاقمندان جواب بدهیم.در مقاله الگوریتم پنگوئن گوگل چیست ما به برسی روند الگوریتم پنگوئن گوگل و نکات ریزی که این الگوریتم براش مهمه رو میپردازیم.

الگوریتم پنگوئن گوگل از سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرد و وظیفه آن مبارزه با سایت هایی بود که برای بالا بردن رتبه سایت خود در نتایج جستجو از روش لینک سازی های غیر طبیعی یا اسپم استفاده می کردند.

برای دیدن این مقاله به الگوریتم پنگوئن گوگل چیست مراجعه کنید.

حسام بازدید : 180 پنجشنبه 14 فروردین 1399 زمان : 22:57 نظرات (0)

 

خرید کتاب

 

خرید کتاب را هرگز فراموش نکنید، چرا که بهره مند نشدن از این دریای بی کران آگاهی و عشق، بی شک نوعی نابینایی محسوب می شود. در حقیقت خواندن کتاب و درآمیختن با دنیای این دستاورد خارق العاده ی بشر پرده ی قطوری را از مقابل چشمان انسان کنار می کشد و روشنایی غیر قابل توصیفی در برابر دیدگان به ارمغان می آورد.

کتاب این ابداع اعجاب انگیز بشر چیست که هر نوع، هر صفحه، هر خط و هر کلمه از آن دارای دنیای وصف ناپذیر خالق العاده ای است و در کمال ناباوری وسیع ترین و پر نقش و نگار ترین تصاویر را در ذهن پدیدار می کند. تصاویری که آدمی را به هر نقطه و گوشه ای از جهان می کشاند و احساسات گوناگونی را به قلیان می اندازد. جالب است بگوییم خواندن کتاب در هر سبک و سیاقی تجارب و احساساتی به انسان ارزانی می کند که شاید فقط با هزاران مایل سفر و گشت و گذار کسب شوند.

پس نباید هرگز و به هیچ عنوان خرید کتاب را به فراموشی بسپارید، لازم به تاکید است این مسئله را باید جزء مهم ترین اقدامات زندگی خود قرار دهید و خواندن کتاب این تجربه ی حیرت انگیز را از خود دریغ نکنید.

کتاب های صوتی بهانه ها از میان بر می دارند

کتابهای صوتی کتابچین

 

تاسف بار و غم انگیز است که این روز ها خرید کتاب و مطالعه را فراموش کرده ایم و خود را از کسب به یادماندنی ترین تجارب محروم کرده ایم. دغدغه ها و کار های روزانه همواره عمده ترین علل این محرومیت غم انگیز هستند. اما باید بگوییم که دیگر دوران بهانه آوری برای نخواندن کتاب به پایان رسید. پیدایش کتاب های دیجیتالی به ویژه کتابهای صوتی دیگر وجود این بهانه ها را بی معنی کرده است، لذا با خرید کتاب های صوتی می توانید بی هیچ مانعی در خلوت ترین و حتی پر ازدحام ترین اماکن به صدای خواندن هر نوع کتابی که علاقه مندید گوش فرا دهید.

کتاب های صوتی را می توان به عنوان یکی از مثبت ترین گام های تکنولوژی در راستای افزایش سرانه ی مطالعه نام برد که نه تنها بهره مندی از آن ها در هر شرایطی فراهم است، بلکه در راستای محیط زیست و تخریب دامن سبز طبیعت برای چاپ و تولید کتاب بسیار مسمر ثمر واقع شده اند.

در آخر لازم است خاطر نشان شویم اقدام به خرید کتاب آنلاین می تواند به شما شانس تهیه ی كتاب صوتي رايگان را اعطا کند، چرا که این مورد یکی از مطلوب ترین خدمات ارائه شده در درگاه های فروش کتاب های الکترونیکی است.

منبع

حسام بازدید : 299 دوشنبه 11 فروردین 1399 زمان : 15:45 نظرات (0)

با توجه به اینکه از محصولات مورد نیاز این روزهای کرونایی جامعه، تولید انواع ماسکها من جمله ماسک نمدی ،  ماسک پزشکی ، ماسک N95 ، ماسک سه لایه ، دستکش لاتکس ، دستکش یکبار مصرف ، ماسک نمدی ، ماسک نانو ، ژل ضد عفونی ، مایع ضد عفونی ، لباس پزشکی و ... میباشد ، تولیدی ما به سهم خود اقدام به تولید و توزیع ماسک نمدی با بهترین متریال موجود بازار نموده است ، امیدوارم موجب کاهش قیمت شود .
تولید انواع ماسک نمدی در رنگ دلخواه مشتری ، ماسک نمدی قواره بزرگ ، نمد ۲۵۰ گرم اعلا بهترین متریال موجود بازار ، کش پهن ، بسته بندی شکیل ، تولید سفارشی . قابل شستشو ، ساخت ایران
ماسک نمدی

ضمن اینکه تولید فوق مقطعی و بنا به نیاز جامعه میباشد و روال تولیدی ما تولید و توزیع  پرده مغناطیسی با ضخامت 0.25 و 0.50 و ضخامت سفارشی و در سایزهای متنوع و دلخواه شما

برای خرید عمده 10 درصد تخفیف لحاظ می شود
لطفا هنگام خرید به تعداد آهنربا و ضخامت و همچنین به شفافیت و وضوح و انعطاف پذیر بودن pvc توجه بفرمایید
مناسب برای ورودی تمام تجاری ها و اداری های پر تردد
فوق العاده شکیل و با دوام
شفافیت و وضوح بالا
در ابعاد متنوع و با ابعاد مورد نظر مشتری (سفارشی)
نصب آسان بر روی تمام سطوح
قابلیت جداسازی و نصب مجدد و استفاده برای سالیان سال
حفظ گرما و سرمای محیط
جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و حشرات
امکان تولید با ضخامت 0.20 ، 0.25 ، 0.40 ، 0.50 و ضخامت مورد نظر شما (سفارشی)
تولید و فروش کلی و جزئی انواع پرده های مغناطیسی و ملزومات تولید :  09191261874
پرده مغناطیسی
این محصول جهت جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی در فصل های زمستان و پاییز و جلوگیری از اتلاف انرژی سرمایشی در فصول گرم سال استفاده میشود و تا 75 در صد باعث کاهش مصرف انرژی در محیط میشود. بصورت خودکار پس از ورود و خروج فرد به محیط ، توسط سیستم مغناطیسی تعبیه شده در محصول ، بسته میشود .
نایلون استفاده شده در محصول طلق شفاف نرم میباشد که درصد بالای نرمی (PH) آن موجب استحکام بیشتر محصول می شود
پرده مغناطیسی
قابلیت نصب آسان و سریع بدون نیاز به تخصص و ابزار خاصی توسط خودتان! قابل نصب بر روی انواع چهارچوب  ، درهای کشویی  ، در تراس ، در بالکن ، در حیاط ، پوشش گلخانه ای
جهت معرفی محصول مشابه طلق مغناطیسی می توان به  توری مغناطیسی اشاره کرد که تفاوت عمده آن با طلق مغناطیسی کارایی آن و بهره مندی از توری فایبر گلاس به جای نایلون می باشد
پرده مغناطیسی
توجه مهم : لطفا دقت کنید اندازه عرض در ورودی شما باید کوچک تر از عرض پرده ای که می خرید باشد ! ، زیرا از هر طرف چند سانتی متر (حد اقل 2 الی 10 سانت) جا برای چسب های کنار پرده باید وجود داشته باشد ، و حتما نیازی نیست پرده دقیقا روی چهارچوب باشد بلکه اگر کناره ها ورودی شما جا داشته باشد می توانید مقداری کنارتر نصب کنید و از بالای پرده نیز جا برای چسباندن چند سانتی متر (حداقل 4 الی 20 سانت) جا برای چسباندن در نظر بگیرید ، هنگام اعلام ارتفاع پرده به تولید کننده ، لطفا توجه داشته باشید که از ارتفاع 200 تا ارتفاع 240 از نظر قیمت تفاوت چندانی ندارند .
پرده مغناطیسی
نصب سریع و آسان پرده نایلونی مغناطیسی در چند دقیقه :
پرده نایلونی پلاستیکی مغناطیسی دارای برچسب دو طرفه بسیار قوی و محکم و با دوام می باشد که برای در با کناره های شیشه ای ، سرامیکی ، سنگ ، کاشی ، فلزی و سایر سطوح صاف که چسب روی آن بچسبد بسیار محکم می شود و برای سایر سطوح نیز توسط چند عدد پیچ MDF به خوبی محکم می شود ، برای چسبیدن بهتر چسب بهتر است ابتدا سطح مربوطه را کاملا تمیز و سپس خشک کرده و بعد چسب های دو طرفه را به محل مورد نظر بچسبانید ، تمیز نمودن محل چسب دوام کار شما را بیشتر می کند .
این محصول را همه جا می توانید استفاده کنید و محدودیت ندارد مثلا برای مغازه ها / فروشگاه ها ، منازل ، شرکت ها ، باغ ها ، ویلاها ، درهای کشویی  ، در تراس ، در بالکن ، در حیاط ، پوشش گلخانه ای و ... با قابلیت ایستایی مناسب در برابر باد و جنس مقاوم در برابر سرما و گرما .
پرده مغناطیسی
شما هر سایزی سفارش بدین! ما تولید می کنیم! جهت استعلام قیمت کافیه سایز درخواستی رو به 09191261874 پیامک یا واتساپ کنید.
قابل توجه همکاران و تولید کنندگان پرده های مغناطیسی ، لطفا جهت مشاهده شرح محصول و اطلاع از قیمت و سفارش ملزومات تولید به لینک های ذیل مراجعه بفرمائید :
پوسته آهنربا و آهنربا ی مختص اتصال در پرده های مغناطیسی , چسب هوک لوپ ساده و پشت چسبدار عرض 2.5 و 5 رنگ مشکی و سفید ، مختص کناره ها و بالای پرده ها و  ,  نوار دور پرده های مغناطیسی مختص دور دوزی پرده های نایلونی و توری های مغناطیسی
با سپاس بی کران
موفق، پیروز، سربلند و شاد باشید.

حسام بازدید : 257 پنجشنبه 07 فروردین 1399 زمان : 12:15 نظرات (0)
درباره ما
عشق سفر وبلاگی در زمینه سفر و گردشگری و کلیه مباحث جنبی در زمینه صنعت توریسم بوده و پایگاهی برای عاشقان سفر میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    تبلیغات بنری هاست

    بک لینک رایگان - بک لینک رایگان و افزایش بازدید شما