loading...

عشق سفر

پیشنهادات ویژه

به نقل از سایت فرهنگ امروز: یک زمانی بود که همه درباره این که چطور به مشهد سفر کنند سوال می کردند. مثلا نیاز به راهنمایی بود که تور مشهد را انتخاب کنند یا به صورت شخصی بروند. یا این که تور مشهد را هوایی انتخاب کنند یا زمینی با قطار. و سوال هایی از این قبیل.



اما بعد از گذشت چندین سال، مسافران هوشمند تر شدند و به راحتی با اطلاعاتی که سایت های مختلف گردشگری مثل فارا گشت کوروش کبیر در اختیارشان قرار می دهد می توانند بهترین تصمیم را برای انتخاب تور مسافرتی به مشهد را بگیرند.

اما سفر فقط به همین ها ختم نمی شود. یکی از مهمترین بخش هایی که باید همه مسافران در نظر بگیرند محل اقامت است. محل اقامت که می تواند هتل یا هتل آپارتمان باشد. چون استراحت و شب خوابی امن و مطمئن در طول سفر بسیار مهم است و همه باید به آن توجه کنند.

بنابراین امروز در این مقاله می خواهیم درباره سه تا از هتل های بسیار خوب مشهد که با قیمت مناسب ارزان و خدمات کاملا راضی کننده ارائه می شوند صحبت کنیم. مطمئنا در انتخاب مناسب و بهتر به شما کمک می کنند.

 

تور مشهد با هتل کارن

هتل کارن در مشهد یکی از هتل های 3 ستاره است که بسیار زیاد نظر مسافران را جلب کرده. اکثر مسافران بعد از سفر از این هتل و خدماتش تعریف های زیادی کرده اند و به دوستان و آشنایان هم توصیه کردند.

از ویژگی های آن اول باید به فاصله مناسبی که با حرم امام رضا دارد اشاره کنم. شاید بشود گفت که در حدود فقط یک ربع پیاده روی می توانید به حرم برسید. پس به نوعی جزو دسته هتل های نزدیک به حرم حساب می شود. در کنار آن باید به سرو نوشیدنی رایگان به تمامی مسافران اشاره کرد که بسیاردلچسب است. از همه این ها مهمتر اخلاق و رفتار پرسنلش است که با خوشرویی از همه مسافران پذیرایی می کنند.

 

خدماتی که در تور مشهد هتل کارن به شما ارائه می شود شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما یا قطار، دو یا سه شب اقامت در هتل، سرو رایگان صبحانه، نهار و شام بسیار خوشمزه در رستوران هتل، تخفیفات ویژه گردشگری برای اماکن دیدنی مشهد و در برخی از اوقات سرویس استقبال فرودگاهی است. قیمت ارزان نسبت به خدماتی که در این هتل به شما ارائه می شود، سفرتان را کامل تر می کند.

 

تور مشهد هتل کیانا

هتل کیانا در مشهد یکی از هتل های 4 ستاره است که به عنوان یکی از بهترین هتل های چهار ستاره شناخته می شود. خدمات این هتل در حدی است که مسافران ثابتی هم دارد که به نوعی مشتری دائم آن شده اند.

از ویژگی های کیانا باید به فاصله نزدیک به حرم آن اشاره کنم که همانند کارن به راحتی می شود با پای پیاده به حرم رفت و آمد کنید. این هتل در اواسط خیابان امام رضا 2 قرار گرفته که خود همین آدرس نشان دهنده خوش مسیر بودنش است. سرویس دیگر کیانا که بسیار مورد پسند مسافران است، وجود مجموعه آبی هتل است. این مجموعه شامل جکوزی و سونا می باشد. فکرش را بکنید وقتی از گشت داخل شهر یا خرید به هتل برگردی و بروی جکوزی و سونا. چه خستگی نابی از بدنت به در می شود.

 

خدماتی که در تور مشهد هتل کیانا به شما ارائه می شود نیز شامل بلیط رفت و برگشت قطار و یا هواپیما، سه شب اقامت در هتل، صبحانه، نهار و شام که به دو صورت مجزای منوی انتخابی و سلف سرویس هست و در اکثر مواقع سرویس استقبال از فرودگاه یا راه آهن. یک نوبت هم رایگان می توانید از مجموعه آبی هتل استفاده کنید و در سری های بعدی با تخفیف ویژه مسافرین. هتل کیانا هم می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

 

تور مشهد هتل جواد

هتل جواد یکی از معروفترین هتل های 4 ستاره مشهد است. محاله کسی به مشهد رفته باشه و اسم هتل جواد نشنیده باشه. هتلی بین المللی با امکانات ویژه.

هتل جواد در یکی از بهترین نقاط شهر مشهد قرار گرفته و بسیار مناسب افرادی است که می خواهند خیلی زیاد به حرم نزدیک باشند و نمازهای یومیه را در حرم امام رضا اقامه کنند. این هتل در خیابان امام رضا و نزدیک فلکه آب ساخته شده است. یعنی شاید بشود گفت با صرف فقط چند دقیقه کوتاه می توانید به درب ورودی حرم برسید. این یکی از ویژگی های اصلی هتل جواد در مشهد است.

 

خدماتی که برای شما در تور مشهد هتل جواد رزرو می شود، شامل بلیط رفت و برگشت قطار، هواپیما یا اتوبوس به همراه سرویس ویژه صبحانه، نهار و شام رایگان است. در ساختمان هتل هم امکاناتی بسیار خوب برای مسافران تدارک دیده شده است تا همه جوره از سفر مشهد لذت ببرند.

این هتل اتاق های استاندارد و سوئیت های مخصوص هم دارد که هنگام رزرو می توانید بر طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید. این هتل هم جزو پیشنهادات اصلی و خاص، به عنوان محل اقامت در مشهد است.

 

برنامه سفر به مشهد خودت را هوشمندانه و بهتر انتخاب کن

همان طور که در اوایل این مقاله صحبت کردیم، انتخاب محل اقامت مناسب یکی از اصول و موارد لازم هر مسافرتی است. چه سفرهای خانوادگی و چه سفرهای مجردی.

ویژگی مشترک در بین هتل های گفته شده قیمت ارزان و مناسب نسب به خدماتی که ارائه می دهند است که با کیفیت خوب و رعایت مسایل بهداشتی که در آن ها هر روز اجرا می شود می تواند مسافرتی بسیار خاطره انگیز و جذاب را برای شما رقم بزنند. اگر هم علاقمند هستید که در هتل های لوکس اقامت داشته باشید، تور مشهد هتل قصر طلایی و تور مشهد هتل درویشی رو به شما پیشنهاد می کنم.

شما حتی اگر در منابع بین المللی که با وسواس و سخت گیری های زیاد مقصد، هتل و یا امکاناتی گردشگری را معرفی می کنند، مثل سایت tripadvisor ، بگردی از این هتل در تورهای مسافرتی مشهد اسم برده شده و مردم زیادی نظرات مثبت شان را در آن درج کرده اند. این مورد هم می تواند مهر تاییدی بزند بر صحت گفته های این مقاله.

پیشنهاد می کنم که قبل از تصمیم گیری با آژانس های مسافرتی معتبر و با سابقه مشورت کنید، همان ها که به عنوان مجری اصلی تور مشهد هستند. برای مثال تور مشهد با فارا گشت (faragasht.com) سال های بسیاری است که با یاری خداوند بی نهایت مهربان رضایت بالای مسافران را در تورهای مشهد هوایی و زمینی جلب کرده و خدمات کامل تری را ارائه می دهد. این آژانس کمیسیون هایی که بابت سال ها همکاری از هتل ها، پروازهای چارتر و قطارهای مختلف می گیرد را به عنوان تخفیف به مسافران ارائه می دهد تا همه جوره رضایت مسافران را جلب کند. جلب رضایت یکی از اهداف فارا گشت است.

با کارشناسان مشهد صحبت کنید تا به شما بهترین تاریخ سفر را معرفی کنند و با قیمت ارزان و شرایط بهتر، تور را رزرو کنید. تورهایی که در هتل های کارن، کیانا و جواد رزرو می شوند، مطمئنم که رضایت شما را کاملا جلب می کنند و خاطره ای بسیار زیبا از یک سفر زیارتی، سیاحتی را تجربه خواهید کرد. مسافرت ارزان و با کیفیت حق شما است.

منبع:

http://farhangemrooz.com/news/63859/%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

حسام بازدید : 85 شنبه 13 دی 1399 زمان : 17:30 نظرات (0)

آموزش دروس ابتدایی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در این مقطع الفبای آموزش به دانش آموز یاد داده خواهد شد و ریشه و بنیه آموزش نیز در این مرحله شکل خواهد گرفت.

تا چندین سال قبل تمرکز اصلی آموزش روی مقاطع دبیرستان و کنکور بود اما در پایه های بالاتر با بررسی وضعیت دانش آموزان متوجه ضعف آن‌ها در مفاهیم خواهیم شد که ریشه دارد در آموزش مقاطع پایین‌تر حتی مقطع ابتدایی و اینجا به یک نکته بسیار پر اهمیت خواهیم رسید که فردی که از ابتدا آموزش خوبی به وی تزریق نشود اثرات آن را تا مقاطع بسیار بالاتر مشاهده خواهیم کرد. اما پیدا کردن منبع خوب هم به خودی خود کار دشواری است و از طرفی وجود کرونا و تبدیل شدن آموزش به مجازی ضربه عظیمی به آموزش وارد کرده است. اما در یک گزارش خبری به سراغ معرفی اجی مجی خواهیم رفت که تمامی دغدغه های والدین در مورد آموزش خوب را حل کرده است.

موسسه اجی مجی در سال ۹۹ تأسیس شد و جمعی از برترین اساتید گرد هم آمده اند که همگی دارای رزومه خاص خود هستند و برای اولین‌بار تلفیقی از آموزش و تکنولوژی را در مقطع ابتدایی ارائه داده‌اند؛ آموزشی که هم والدین و هم دانش آموزان همواره آرزوی آن را داشتند و با کمک آن بهترین نتیجه را می‌توان از دانش آموزان ابتدایی دریافت کرد. امروز قرار است به‌صورت کامل مؤسسه اجی مجی و ویژگی‌های این مؤسسه را توضیح دهیم و در انتها نیز سورپرایز این مؤسسه برای دانش آموزان ابتدایی و نحوه تهیه آن را نیز دراختیار شما قرار خواهیم داد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی کامل مؤسسه اجی مجی و سبک آموزشی این مجموعه

مؤسسه اجی مجی از زمان رونمایی تاکنون توانسته است محبوبیت فراوانی را میان دانش آموزان ابتدایی کسب کند. مهم‌ترین ویژگی این مجموعه استفاده از انیمیشن و داستان سرایی در آموزش است. یعنی دانش آموز فیلم‌های این مجموعه هنگام آموزش حسی را دریافت خواهد کرد که زمان کارتون دیدن دارد. این موضوع به‌خصوص در دانش آموزان نسل جدید به‌شدت تأثیر گذار است زیرا ارتباط خوبی با آموزش ندارند و چنین آموزشی می‌تواند برای مطالعه ایجاد انگیزه نیز باشد.  داستان سرایی و شعر گویی نیز کمک می‌کند تا دانش آموز بدون نیاز به حفظ کردن بتواند مفاهیم را یاد بگیرد. البته  نتیجه یادگیری بدون حفظ کردن هم تأخیر در فراموشی است و از طرفی چون مطالب به‌صورت انیمیشینی و با تصویر آموزش داده می‌شود وارد نیمکره راست مغز می‌شود که ماندگاری مطالب در آن بیشتر از یادگیری عادی است.

اساتید مؤسسه اجی مجی هم به نوبه خود رزومه بسیار درخشانی دارند که در ادامه به‌صورت کامل بررسی خواهیم کرد. اما سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید نام این مؤسسه است که چه تعبیری برای آن وجود دارد؟ اجی و مجی نام دو عروسک است که در تدریس های مؤسسه و درکنار اساتید حضور دارند. این دو عروسک علاوه بر اینکه بر جذابیت تدریس افزوده اند، نقش نماینده دانش آموزان را نیز دارند و جالب است بدانید جدا از بحث آموزش از اصول روانشناسی نیز استفاده شده است و هر نوع دانش آموزی از جمله درونگرا یا برونگرا مد نظر قرار داده شده است و سعی بر آن بوده که با کمک اجی و مجی این مشکل نیز حل شود و بتوانند بر هر نوع دانش آموزی تأثیر بگذارند.

معلم های اجی مجی چه افرادی هستند؟

برای تدریس دروس اجی مجی از برترین اساتید کشوری استفاده شده است. افرادی که بهترین رزومه ممکن را دارند و حتی در سطح بین‌المللی نیز فعالیت دارند. انتخاب اساتید نیز در هر پایه متفاوت است و به‌طور کلی اساتید اجی مجی به دو دسته تقسیم شده‌اند. برای تدریس پایه اول ابتدایی تا چهارم ابتدایی از یک مدرس در هر پایه استفاده شده است. برای تدریس اول ابتدایی خانم مینا قجر، تدریس پایه دوم خانم نرجس نوربخش، تدریس پایه سوم خانم ریحانه رضایی، تدریس پایه چهارم خانم فرزانه صدیقی حضور دارند. در تدریس پایه پنجم و ششم از چند مدرس استفاده شده است که هر کدام تخصص فوق‌العاده ای دارند. خانم نیلوفر قهرمانی مدرس ریاضی پنجم و ششم ، خانم اکرم دمرچلی مدرس فارسی پنجم و ششم، خانم مریم احمد پور مدرس مطالعات اجتماعی و هدیه های آسمان پنجم، خانم زهرا بلویند مدرس علوم پنجم، خانم احمدی مدرس علوم و مطالعات اجتماعی ششم هستند.

سایت اجی مجی

اما اینجا بد نیست به قسمتی از رزومه اساتید اجی مجی نیز اشاره کنیم. خانم مینا قجر که تدریس پایه اول اجی مجی را برعهده دارند علاوه بر  رزومه عالی و تالیف چندین جلد کتاب آموزشی، مدرس پایه اول در مجموعه حرفه‌ای فارکیدز برای دانش آموزان مقیم خارج از کشور نیز هستند. خانم نرجس نوربخش علاوه بر مدرس یک روانشناس نیز هستند و ترکیبی از اصول روانشناسی و آموزش را دراختیار دانش آموزان قرار داده‌اند، خانم رضایی تقدیر نامه پژوهشگر نمونه را دارند و علاوه بر آن مبتکر اتاق بازی مجازی ایران نیز هستند، خانم نیلوفر قهرمانی مولف 8 کتاب آموزشی پایه پنجم و ششم برای دروس علوم و ریاضی هستند و علاوه بر آن در تمامی استان های کشور کارگاه های آموزشی هستند و در مورد سایر اساتید نیز این رزومه ها صدق می‌کند.

۲۰ درصد رایگان محتواهای آموزشی هر پایه، هدیه اجی مجی به دانش آموزان

مؤسسه اجی مجی یک هدیه ویژه نیز برای تمامی دانش آموزان خود دارد. در هر سطح و هر پایه ای که باشید می‌توانید بیست درصد از کل محتواهای آموزشی هر پایه را به‌رایگان دریافت کنید. این محتوا از تمامی دروس هر پایه اجی و مجی انتخاب شده است و در مدت زمان کوتاه می‌توانید از آن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیر دانش آموزان ابتدایی خود را در یادگیری و مطالعه مشاهده کنید برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است همین الان پایه تحصیلی دانش آموز + نام و نام خانوادگی را به سامانه پیامکی اجی محی ۱۰۰۰۲۹۰۷ ارسال کنید تا کارشناسان تحصیلی اجی مجی سریعا با شما تماس بگیرند و شما عزیزان را راهنمایی کنند.

 البته مزیت فوق‌العاده اجی مجی که کنار محصولات دراختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید محصولات آموزشی این مؤسسه است. برترین کارشناسان و مشاورین تحصیلی درکنار شما خواهند بود و به شما در تهیه محصولات آموزشی کمک خواهند کرد. بعد از تهیه محصولات هم از پشتیبانی بهره‌مند خواهید شد و مشاورین مجموعه درکنار شما خواهند بود و راهنمایی های لازم برای کسب بهترین نتیجه و بازدهی بالا را دراختیار شما عزیزان قرار خواهند داد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید پرونده آموزش را با کمک اجی مجی به پایان برسانید و به نتیجه مد نظر دست پیدا کنید. برای ارتباط با مشاورین مجموعه و تهیه محصولات اجی مجی ازطریق شماره تماس های زیر می‌توانید اقدام کنید:

021-66058258

021-66572045

021-66572046

021-66017397

منبع: ajjimajji.org

سایت بکوریتی ( خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی ) پلتفرمی برای دسترسی به وب سایت های با کیفیت و با اتوریتی بالا همچون سایت ما می باشد.

(رپرتاژ آگهی)

حسام بازدید : 124 شنبه 01 آذر 1399 زمان : 7:49 نظرات (0)

 

هتل بوتیک ارسی تبریز
 

هتل بوتیک ارسی تبریز یکی از مدرنترین و جدیدترین بوتیک هتل های احداث شده در شهر تبریز و با الهام از سبک زندگی سنتی می باشد. به بیان کلی بوتیک هتل ها به آن دسته از هتل‌ها گفته می‌شود که به خاطر خاص بودن سبک هنری و معماری خود شهرت دارند. آن‌ها معمولاً کوچکتر از گراندهتل‌ ها بوده  و علاوه بر توجه به لوکس بودن و زیبایی بنا به چیدمان هنری کار نیز توجه ویژه ای شده است.  یکی از هداف اصلی از ساخت این هتل ها  به تماشا گذاشتن آن برای بازدید کنندگان می باشد.

تبریز به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای ایران در شمال غرب کشور، همه ساله مقصد گردشگری هزاران نفر از ایرانیان و برخی از توریست های خارجی است.

تبریز همچنین در زمره یکی از گران ترین مقاصد گردشگری در ایران قرار دارد و افرادی که راهی این شهر می شوند باید از توانایی مالی خود برای پرداخت هزینه های ضروری و رفاهی مطمئن باشند.

هتل بوتیک ارسی تبریزهتل های متعددی در این شهر وجود دارد که به علت معماری فوق العاده، امکانات مطلوب و خدمات رفاهی، مشمول پرداخت هزینه های بالایی می شوند؛ به همین علت است که تبریز را در مجموعه گران ترین مقاصد گردشگری در ایران قلمداد می کنند، چرا که هزینه اقامت، بیشترین هزینه ممکن را در مسافرت به شهر تبریز به خود اختصاص می دهد.

اگر می خواهید در مسافرت به شهر تبریز یک اقامتگاه خارق العاده را تجربه کنید، ما به شما هتل بوتیک ارسی را پیشنهاد می دهیم.

اقامت در این هتل که با عنوان ( نمای تبریز قدیم در قلب تبریز مدرن ) شناخته می شود، می تواند به یکی از مهم ترین ابعاد گردشگری شما تبدیل شود.

بررسی هتل بوتبک ارسی تبریز در آذربایجان

هتل بوتیک اُرُسی تبریز

این هتل یکی از جدیدترین بناهای شهر تبریز در زمینه اقامت و گردشگری است. صاحب این عمارت بسیار زیبا بیان می کند که قصد وی از ساخت این بنا، سکونت شخصی بوده است، اما بعد از تکمیل عمارت به این نتیجه رسیده است که می تواند از آن به عنوان یک اقامتگاه مجلل برای معرفی تبریز به گردشگران استفاده کند.

این هتل در چهار طبقه ساخته شده و دارای پنج باب اتاق است. سالن بسیار بزرگی که در بخش میانی ساختمان قرار دارد نمونه ای باشکوه از سبک های سنتی ایران در شهر تبریز بوده و معماری ساختمان نیز برگرفته از سبک ارسی با نشانه هایی از سبک مدرن است. به همین علت این هتل را با عنوان هتل اُرُسی می شناسند.

شیشه های هفت رنگی که در ساخت پنجره ها به کار رفته است، معماری ایران قدیم را در ذهن متبادر می کند.این مجموعه صرفا یک اقامتگاه نیست و خود نیز قابلیت تبدیل شدن به یک مجموعه گردشگری را دارد.

یکی از مهم ترین نقاط قوت این مجموعه قرار گرفتن آن در منطقه شاه گولی است که به عنوان منطقه شاه نشین ها و افراد متمول در تبریز قدیم شناخته می شود.

معماری هتل بوتیک ارسی تبریز

معماری و طراحی هتل بوتیک ارسی تبریز

هتل بوتیک به هتل هایی گفته می شود که با هدف پذیرش تعداد محدودی از مهمانان بنا شده و با عنوان اقامتگاه گردشگران خاص شناخته می شود. ارسی نیز نوعی معماری و طراحی در ایران قدیم است که به پنجره های مشبک اطلاق می گردید.

هتل ارسی یک ساختمان چهار طبقه است که در یک زمین هزار متری و با نمای سنگی سفید ساخته شده است. گچ‌ بری ‌ها و طراحی های زیبایی روی سنگ‌ نماهای این هتل وجود دارد که توسط اساتید برجسته استان تبریز انجام شده‌ اند.

طبقات پایین هتل بوتیک اورسی تبریز به رزرواسیون، کافه، رستوران و ایوان اختصاص دارد. درهای ورودی این هتل، پلکان های آن، پنجره ‌های عمارت و تمام پنجره‌های داخلی، همگی چوبی هستند و با استفاده از شیشه ‌های رنگی و زیبا طراحی شده اند. کاشی‌کاری ‌ها و طراحی های داخلی هتل ظرافت بسیار زیادی دارند.

حیاط هتل بوتیک تبریز دارای حوض، گلدان های زیبا، باغچه، و نمای سنگی است. در طبقه اول یک پنجره بسیار گسترده ارسی وجود دارد.

در طبقه دوم، دو سرا به همراه خلوت کده و ایوان دیده می شود. در طبقه سوم هم دو سرا همراه تماشاخانه قرار گرفته است اما طبقه چهارم در برگیرنده تک سرای الماس است که در کنار آن یک حمام شاهانه وجود دارد.

هتل ارسی تبریز

اتاق های هتل بوتیک تبریز

یکی از مهم ترین ویژگی های هتل بوتیک تبریز، کم بودن تعداد اتاق ها است که امکان یک اقامت بی نظیر را برای مهمانان فراهم می کند.

اتاق زمرد در این هتل بوتیک، صرفا ظرفیت یک نفر را دارد و حضور افراد اضافه حتی کودکان نیز مورد پذیرش واقع نمی گردد.

این اتاق منحصر به فرد ترین اتاق هتل بوتیک شمرده می شود. اتاق کهربا دارای یک تخت دو نفره است و در صورتی که تعداد افراد بزرگسال به سه نفر برسد، باید از سرویس های دو اتاق جداگانه استفاده کنند. این قاعده در خصوص تمامی اتاق های مجموعه وجود دارد.

اتاق یاقوت و لاجورد نیز دارای امکاناتی همانند اتاق کهربا هستند، با این تفاوت که بافت معماری آن ها با سایر اتاق ها متفاوت است.

اتاق های توئین نیز شامل دو اتاق زمرد و الماس می شوند که دارای دو تخت یک نفره بوده و به دو فرد بزرگسال به همراه یک کودک خردسال واگذار می شود. امکان استفاده از یک اتاق برای سه فرد بزرگسال در هیچ کدام از اتاق های هتل بوتیک ارسی فراهم نشده است.

سفرانه

امکانات هتل بوتیک ارسی تبریز

شاید قدری تعجب برانگیز باشد، اما هیچ کدام از اتاق های این هتل مجلل دارای تلویزیون و یخچال نیستند. از آن جا که مالک این عمارت سعی نموده است بافت سنتی اتاق ها را به بهترین شکل ممکن حفظ کند، از قرار دادن تلویزیون و یخچال در داخل اتاق ها خودداری نموده و آن ها را در لابی و کافی شاپ مجموعه تعبیه کرده است.

از آنجا که در این هتل امکان پذیرش مهمان بیش از ده نفر وجود ندارد، خدمات مورد نیاز در کافی شاپ با سرعت بالایی صورت گرفته و شما هرگز کمبود یخچال را در اتاق خود احساس نخواهید کرد. این هتل فضای آرام و دل چسبی دارد و شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید به کافی شاپ رفته و از امکانات آن استفاده کنید.

سایر امکانات رفاهی در اتاق ها به بهترین شکل ممکن تعبیه شده اند و شما می توانید اوقات بی نظیری را در این مجموعه باشکوه بگذرانید.

نکته قابل توجه این است که اتاق توئین الماس دارای سرویس بهداشتی در داخل اتاق نیست و سرویس این اتاق به صورت کاملا شاهانه در خارج از بخش مربوطه ولی به صورت اختصاصی بنا شده است.

ظرفیت پارکینگ در این مجموعه به تعداد اتاق ها است و برای جمعا پنج خودرو امکان استفاده از پارکینگ وجود دارد. از آنجا که حفظ آرامش مهمانان و بافت سنتی هتل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تفریح و سرگرمی های موجود در این مجموعه به دو بازی شطرنج و تخته نرد محدود شده است.

مجله سفر و گردشگری سفرانهدسترسی آسان به ائل گلی

ائل گلی اولین جایی است که در تبریز به هر مسافری برای گشت و گذار پیشنهاد می ‌شود. این پارک که با نام ‌های ائل گلی، ائل گولی، شاه گلی و شاه گولی نیز شناخته می‌شود، مهم‌ ترین منطقه تفریحی و مجموعه گردشگری در شهر تبریز است.

ائل گولی، یک مجموعه گردشگری به شکل باغ‌ های ایران قدیم است که یک دریاچه و عمارت زیبا با عنوان کلاه فرنگی یا همان کاخ ایل گلی را در میان خود جای داده است.

این مجموعه دارای امکاناتی از قبیل مینی گلف، شهربازی، پیست اسکیت، زمین‌ های ورزشی و شکم‌گردی بوده و انتخاب اول تبریزی‌ ها و گردشگران تبریز برای تفریح و گردش بخصوص در شب های تابستان و پاییز است. شما با اقامت در هتل بوتیک اورسی تبریز به راحتی به این مجموعه دسترسی خواهید داشت.


رستوران هتل ارسی

رستوران و کافه هتل بوتیک ارسی تبریز

هتل و کافه هتل بوتیک در یک فضای بسیار زیبا، شیک و با معماری ایرانی قرار دارند. کافی شاپ هتل ارسی با سرویس های چوبی یک فضای دنج را برای مهمانان خلق نموده است. سراسر این فضا با پنجره های مشبک و رنگارنگ پوشیده شده است، گویی که در زمان سفر کرده و راهی تبریز قدیم شده اید.

استفاده از خدمات رستوران و هتل صرفا با رزرو جا و انتخاب نوع غذا امکان پذیر است. امکانات رستوران و کافه این هتل شامل صبحانه، ناهار و شام می شود.

این هتل از ساعت ۸:۳۰ صبح تا۹:۳۰ شب برای صبحانه تا شام سرویس ‌دهی دارد اما خدمات کافی شاپ توسط پرسنل تا ساعت ده شب ادامه خواهد داشت.

هزینه اقامت در هتل بوتیک ارسی تبریز

قطعا نمی توان انتظار داشت هزینه اقامت در هتل بوتیک ها پایین باشد. هتل بوتیک ها در سراسر جهان به عنوان گران ترین اقامتگاه ها شناخته می شوند و اصولا اقامت در آن ها از طریق سیستم رزرواسیون صورت می گیرد.

از طرف دیگر هزینه های اقامت در یک هتل با توجه به ماه های خاصی از سال متفاوت است. اتاق ها نیز تفاوت های خاصی با یک دیگر داشته و حتی محل قرارگیری یک اتاق می تواند در قیمت اقامت در یک هتل موثر باشد. شما نیز بهتر است برای اطلاع از قیمت ها با شماره تلفن های درج شده در این وب سایت تماس بگیرید.

دسترسی به هتل بوتیک ارسی تبریز

آدرس هتل بوتیک ارسی تبریز : تبریز – خیابان ایل گلی – بالاتر از بیمارستان شهدا – کوی بهارستان – کوچه سوم – پلاک ۱۹

وبسایت هتل بوتیک ارسی

منبع:سفرانه

حسام بازدید : 120 پنجشنبه 22 آبان 1399 زمان : 9:35 نظرات (0)
درباره ما
عشق سفر وبلاگی در زمینه سفر و گردشگری و کلیه مباحث جنبی در زمینه صنعت توریسم بوده و پایگاهی برای عاشقان سفر میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    تبلیغات بنری هاست

    بک لینک رایگان - بک لینک رایگان و افزایش بازدید شما