loading...

عشق سفر

صنایع دستی ایران ذاتاً برند هستند ایسنا/لرستان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی لرستان گفت: صنایع دستی ایران ذاتاً برند هستند. افشین باباحسینی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کر

صنایع دستی ایران ذاتاً برند هستند

صنایع‌دستی سمنان

ایسنا/لرستان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی لرستان گفت: صنایع دستی ایران ذاتاً برند هستند.


افشین باباحسینی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: صنایع دستی ایران ذاتاً برند هستند و مردم سراسر دنیا صنایع دستی ایران را می‎شناسند.

وی با بیان اینکه متاسفانه ما به عنوان برندهای شرکتی کاری انجام نداده‎ایم، افزود: برند وقتی ایجاد می‎شود یکی از مهمترین اقدامات بعدی، معرفی آن است که مشتری متوجه تمایز آن با دیگر برندها شود.

باباحسینی با اشاره به اینکه در این مورد خلا داریم، ادامه داد: مشکل دیگر در حوزه صنایع دستی به این موضوع برمیگردد که سال‎هاست تولید محصولات ما به یک شکل بوده و تغییری در آنها اتفاق نیفتاده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی لرستان گفت: ما صنایع دستیمان را با فرهنگ مردم به روز نکرده‎ و تصور کردیم اگر سال‎های سال نقشه گلیم به این شکل بوده بنابراین باید همان گلیم را تولید کرده و به جلو حرکت کنیم، اما واقعیت اینست که سلیقه مردم تغییر کرده است.

وی بیان کرد: دراین صنعت همه فکر می‎کنند که باید تولید کنند و کسی به فکر فروش خوب نیست.

باباحسینی تصریح کرد: متاسفانه ضعف بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی مشهود بوده و این خلا مختص لرستان نیست و در کل کشور دیده می‎شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی لرستان بیان کرد: هر برندی برای ساخته شدن به وقت نیاز دارد حداقل زمان برای ایجاد یک برند در سطح ملی دو تا سه سال بوده و جهت برند کردن صنایع دستی استان به زمان بیشتری هم نیاز است.

وی در رابطه با قابلیت برند شدن صنایع دستی لرستان گفت: برای این موضوع محصولاتی که کاندیدای برند شدن می شوند باید دلخواه مشتری بوده و بررسی کنیم محصولی که به عنوان برند معرفی می کنیم آیا قابلیت ارائه را دارد یا خیر؟ این قابلیت ارائه یعنی محدودیت در تولید آن نداشته باشیم.

منبع: ایسنا

حسام بازدید : 74 جمعه 18 بهمن 1398 زمان : 11:47 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عشق سفر وبلاگی در زمینه سفر و گردشگری و کلیه مباحث جنبی در زمینه صنعت توریسم بوده و پایگاهی برای عاشقان سفر میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    تبلیغات بنری هاست

    بک لینک رایگان - بک لینک رایگان و افزایش بازدید شما