loading...

عشق سفر

  بسیاری از مسافران فکر میکنند که درخواست خدمات اضافی به هنگام سفر با هواپیما و در طول سفر غیر ممکن است زیرا آنها هزینه این خدمات را به هنگام تهیه و خرید بلیط پرداخت نکرده اند. در حالیکه مساف

با خدمات جانبی که در طول پرواز میتوانید استفاده نمایید بیشتر آشنا شوید
 

بسیاری از مسافران فکر میکنند که درخواست خدمات اضافی به هنگام سفر با هواپیما و در طول سفر غیر ممکن است زیرا آنها هزینه این خدمات را به هنگام تهیه و خرید بلیط پرداخت نکرده اند.

در حالیکه مسافران در طول پرواز  برای راحتی بیشتر خودشان و برخورداری از یک سفر لذت بخش قادر به درخواست  سرویسهای خاص و بیشتری از مهمانداران هستند.

یکی از مهمانداران  اعتراف کرده  که اصلی ترین و کلیدی ترین عامل  برای مسافران برای درخواست خدمات اضافی و اجابت ان از سوی مهمانداران  در نحوه درخواست مسافران نهفنه است ! بله درست  حدس زدید, یعنی این درخواست میبایست با رعایت ادب وبا ملایمت صورت پذیرد!

بنا به گزارش روزنامه انگلیسی میرور برخی خدماتی که میتوانید در طول پرواز ازآنها بهره مند شوید بشرح زیر میباشند:

 

۱- درخواست سرویس های مربوط به مسافران فرست کلاس

مسافران میتوانند در صورت درخواست مودبانه از مهمانداران از یک وعده غذای اضافی مسافران فرست کلاس  و یا  یک فنجان کاپوچینو اضافی بهرمند شوند.

۲-امکانات رفاهی جانبی

هواپیماها معمولا مجهز به طیف وسیعی از امکانات رفاهی ریز و خرد هستند که مخصوصا در پروازهای طولانی برای استراحت و خواب مسافران بسیار کارا و  بدردبخور هستند امکاناتی مثل چشم بند خواب,گوشی هدفون, جوراب و دمپایی و…بنابرین شما خیلی راحت و بدون خجالت میتوانید هر یک از این موارد را درخواست نمایید.

 ۳- وعده های غذایی اضافی

در طول سفرهای طولانی مدت مسافران ممکن است چند ساعت بعد از دریافت اولین وعده غذایی احساس گرسنگی نمایند  بنابرین خیلی راحت میتوانید بسته به نوع شرکت هواپیمایی درخواست غذای اضافی کرده و یا سفارش دهید.

۴-بازدید از کابین خلبان

برخی از شرکتهای هواپیمایی معمولا قبل از تیک آف  و شروع پرواز  فرصتی را برای  بازدید از کابین خلبان در اختیار مسافران پرواز قرار میدهند .اگر شما  عشق خلبانی دارید  و یا عاشق کنجکاوی در اینجور مسائل هستید میتوانید قبل از پرواز از امکان بازدید از کابین خلبان از مهمانداران سوال کنید.

۵-کمک های اولیه

کلیه هواپیماهای مسافربری بطور معمولاز امکانات کامل کمکهای اولیه و اظطراری برخوردار هستند .بنابرین در صورت بروز هرگونه ناراحتی یا احساس ناخوشایند حتما از مهمانداران  درخواست کمک نمایید.

منبع: مجله سفر و گردشگری سفرانه

درباره سفر و گردشگری ,
حسام بازدید : 166 یکشنبه 24 فروردین 1399 زمان : 13:26 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عشق سفر وبلاگی در زمینه سفر و گردشگری و کلیه مباحث جنبی در زمینه صنعت توریسم بوده و پایگاهی برای عاشقان سفر میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    تبلیغات بنری هاست

    بک لینک رایگان - بک لینک رایگان و افزایش بازدید شما