loading...

عشق سفر

آنچه از همان ابتدای تور اصفهان جلب ‌توجه نموده و مانند شاخص خودنمایی می‌کند وجود تمامی فناوری‌های روزی است که ملزوم زندگی کنونی می‌باشد و هنگام سفر آنها را میشود مشاهده کرد. از طرف

آنچه از همان ابتدای تور اصفهان جلب ‌توجه نموده و مانند شاخص خودنمایی می‌کند وجود تمامی فناوری‌های روزی است که ملزوم زندگی کنونی می‌باشد و هنگام سفر آنها را میشود مشاهده کرد. از طرفی هم جالب است که هنوز بافت و فرهنگ سنتی این شهر دست ‌نخورده باقی‌ مانده و مردمان آن با غیرت و تعصب خاصی مایل‌اند آن را نسل به نسل حفظ نمایند.

 همین تضاد است که توانسته تور اصفهان این شهر را به چنین رتبۀ بالایی در محبوبیت برساند و نظر تمامی گردشگران داخلی و خارجی را به سمت خود جلب کند. در خیابان‌های این شهر که قدم بزنید خدمات و مکان‌های تفریحی فراوان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ولی در حین گفتگو و معاشرت با مردمان آن خواهید فهمید آنچه از لهجه، سبک زندگی، اعتقادات و… برای آن‌ها باقی ‌مانده همان اصالت مندی گذشته را در تار و پود خود دارد.

تجربه تور سفر به اصفهان به معنای حضور در بزرگ ‌ترین شهر دنیا است و نقش‌ جهانش چه خوب بدین نام شناخته می‌شود زیرا هنوز هم به‌عنوان بزرگ‌ترین میدان شهری در جهان صاحب رتبه برتر است و جهانی را مات و مبهوت شکوه خود نموده است. به هر گوشه این شهر که گذر کنید گذشته مانند شاهکاری بی‌بدیل که حوادث نتوانسته بر آن خدشه‌ای وارد کند خودنمایی می‌کند.

تور اصفهان و گشت و گذار در جاهای دیدنی اصفهان

دیدنیهای اصفهان و گذر از تاریخ نصف جهان

 فرقی نمی‌کند هوس عبور از بلوارهای درخت ‌کاری شده آن را در سردارید یا عبور از روی پل‌های طویل با معماری‌های اعجاب ‌انگیزشان را، یا مساجد آن با طاق‌ها و ایوان‌های قدیمی و در صد ناز خفته، شاید هم گم‌شدن در میان عمارت ها و کاخ‌های آن مطلوب شما باشد به ‌هرحال هر گوشه‌ای انگار با شما همراه شده و سخن برای گفتن بسیار دارد.

قبل از قدم زدن در این شهر تاریخی وبلاگ دیدنیهای اصفهان را بخوانی بهتر متوجه میشوی که ، سی ‌و سه ‌پل با همان جذبۀ همیشگی روح را به تسخیر خود می‌کشد و منارجنبان این اعجوبه معماری در کنار بناها و نمادهای اسلامی چه زیبا خلاقیت و نبوغ ایرانیان را به نمایش می‌گذارد. مسجد شیخ لطف اله در کنار ساختمان عالی قاپو که دور تا دور میدان نقش جهان جای گرفتند هم از دیگر جاذبه های اصفهان است. اهل تاریخ کهن ایران هم که باشی آتشکده اصفهان برای شما خودنمایی میکند و کلیسای وانک شما را برای دیدار از زیباییهای معماریش دعوت میکند.

اگرچه هر فرد با قدم زدن در این شهر می‌تواند از جاذبه‌های که به ‌وفور یافت می‌شوند به‌ صورت شخصی لذت ببرد اما وجود یک لیدر با تجربه راهنمایی شایان‌ ذکری را شامل حال گردشگران می‌کند از این ‌رو آژانس فارا گشت کورش کبیر با ارائه لیدر های با تجربه در تمامی تورهای خود و گشت شهری رایگان معنای کلی سفرهای شخصی را دگرگون کرده و با امکانات و بالا بردن خدمات متنوع خود دیگر لذت سفرهای شخصی را تا حد زیادی کاسته و با ارائه تورهای مختلف خود دور ماندن از تمامی نگرانی‌های ریزودرشت را به ارمغان آورده است.

گردشگری متفاوت اصفهان

اگر هم که حال هوای شما کمی متفاوت ‌تر است و از کویر لذتی وافرتر نصیبتان می‌شود تا از حضور در کوه، جنگل و باغ، سفر اصفهان شما را با کویر وزنۀ خود غافلگیر کرده. زیرا با یک سایت بزرگ کویری از تمامی مشتاقان استقبال نموده و با انواع تفریحاتی چون موتورسواری چهارچرخ، کویر نوردی با ماشین‌های آفرود، باگی سواری، زیپ لاین و کلی تفریحات دیگر شما را در میان انبوهی از شن‌های طلایی در فضایی زیبا و روح ‌نواز محصور می‌کند.

 اگر هم جزء افرادی هستید که به جانورشناسی علاقه دارید تنوع جانوری در این منطقه با انواعی چون شغال، خرگوش، شاهین، مار افعی شاخ‌دار و… شما را مجذوب نموده و وجود اقامتگاه‌های بوم گردی خیال شما را از بابت محل استراحتی ویژه، آسوده و راحت می‌کند.

تور اصفهان و گشت و گذار در جاهای دیدنی اصفهان

تور اصفهان چه چیزهایی دارد

هر مسافرتی از قصد سفر و بعد انتخاب شهر دلخواه شروع میشود و با رزرو بلیط و هتل و خدمات جانبی ادامه پیدا میکند. برای اصفهان گردی لازم است که شما بلیط هواپیما اصفهان برای سفرهای هوایی و بلیط اتوبوس و یا قطار اصفهان برای سفرهای زمینی را رزرو کنی.

در کنار آن برای محل اقامت که تشکیل میشه از بهترین هتل های اصفهان جستجویی کنی و طبق سلیقت یکی از آنها را رزرو کنی. بعد از همه اینها باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشی تا اکثریت جاهای دیدنی و مهم اصفهان را بگردی. هزینه های جانبی ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه، راه آهن و یا ترمینال هم اضافه میشود.

همه اینها باید با تخفیف ویژه و ارزان انجام شود تا صرف شما بصرفه و اقتصادی شود. بنابراین پیشنهاد میکنم که برای تور اصفهان به سایت فارا گشت (faragasht.com) مراجعه کنید در این سایت انواع و اقسام تورهای اصفهان و اقامت در هتلهای از سه ستاره تا پنج ستاره معروف اصفهان برنامه ریزی شده. دو روز گشت از جاهای دیدنی هم همراه با لیدر هدیه این آژانس به مسافران است تا بتوانند اکثر اماکن دیدنی اصفهان را در این تور ببینند. شما از تهران و یا از هر شهر دیگری که باشید مثل مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان، کیش، قشم، کردستان و سنندج، کرمان و یا شهرهای شمالی هیچ فرقی نمیکند برای همه شما برنامه تور اصفهان گردی با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت اجرا میشود.

 کارشناسان آژانس مسافرتی فارا گشت کورش کبیر همیشه آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان در مورد سفر و مسافرت هستند تا گرد لذتی فراوان را بر ثانیه ‌های سفر اصفهان شما بپاشند.

منبع: سفرنامه

حسام بازدید : 270 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 زمان : 20:31 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عشق سفر وبلاگی در زمینه سفر و گردشگری و کلیه مباحث جنبی در زمینه صنعت توریسم بوده و پایگاهی برای عاشقان سفر میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    تبلیغات بنری هاست

    بک لینک رایگان - بک لینک رایگان و افزایش بازدید شما