loading...

عشق سفر

امروزه اینترنت و تلفن‌های هوشمند و گجت های مختلف بخش جدایی ناپذیر از زندگی ما شده‌اند به طوریکه کمتر حوزه‌ای را می‌توان یافت که تکنولوژی‌های مدرن در آن نفوذ نکرده باشد. صنعت گ

امروزه اینترنت و تلفن‌های هوشمند و گجت های مختلف بخش جدایی ناپذیر از زندگی ما شده‌اند به طوریکه کمتر حوزه‌ای را می‌توان یافت که تکنولوژی‌های مدرن در آن نفوذ نکرده باشد. صنعت گردشگری نیز در این مسیر تغییرات زیادی را شاهده بود.امروز کمتر گردشگری را میتوان یافت که  از مراجع مختلف گردشگری تحت وب واپلیکیشن های سفر استفاده ننموده و یا اسامی آنها به گوششان نخورده باشد.

نرم‌افزارهای کاربردی و ابزارهای زیادی برای تسهیل و تجربۀ فراموش‌نشدنی مسافرت و گردشگری تهیه شده و در دسترس قرار گرفته‌اند.

سایت و اپلیکیشن کاربردی تریپ‌ادوایزر( Tripadvisor) بی‌شک مشهورترین و محبوب‌ترین ابزار گردشگری در دنیاست.

تریپ‌ادوایزر جامع و کامل

 

در این سایت کاربران در محتوایش نقش پر رنگی دارند. شما با مراجعه به این سایت یا نصب اپلیکیشن تریپ‌ادوایزر می‌توانید نقد و بررسی میلیون‌ها گردشگر در کل دنیا را بخوانید و در تصمیم‌گیری برای انتخاب هتل‌ها، تورها، و انتخاب رستوران‌ها و مراکز گردشکری از آن کمک می‌کند.
البته در مورد کاربران ایرانی این اپلیکیشن برای سفر داخلی هم کاربرد دارد. چون اطلاعات آن جامع است و همۀ کشور‌ها را شامل می‌شود از جمله ایران. جالب است در بسیاری از هتل‌ها، اقامتگاه‌ها رستوران‌ها و کافه‌ها ایرانی می‌توان برچسب سایت تریپ‌ادوایزر را مشاهده کرد.

شما با این اپلیکیشن امکان رزرو کردن هتل، پیدا کردن پرواز، کشف محیط‌ های شهری برای رستوران‌ها و گردشگاه‌ها را دارید.

کشف محیط شهری طبق نقشه

تریپ‌ادوازر پنج بخش اصلی دارد که پس از نصب برنامه روی صفحه اصلی مشاهده خواهید کرد. Near Me Now به شما می‌گوید در همان لحظه در اطرافتان چه رستوران‌ها، هتل‌ها و چه جاهای دیدنی‌ای وجود دارد. همچنین پیشنهاد‌های ویژه‌ای دارید که کجاها شام بخورید یا از کدام موزه دیدن کنید.

رزرو کردن هتل

تریپ ادوایزر

در بخش هتل، با مشخص کردن کشور و شهر مورد نظرتان با وارد کردن در منوی بالای صفحه یا از روی نقشه بالا سمت راست صفحه، پیشنهادهای برنامه را طبق بیشترین امتیازی که از کاربران دریافت کرده اند، می‌بینید. شما می‌توانید نقد و بررسی کاربران را بخوانید، عکس فضای هتل را ببینید و بعد برای book کردن آن تصمیم بگیرید.

جستجوی پرواز‌ها

گزینۀ سومی که روی صفحه اصلی تریپ‌ادوایزر دارید، بخش پرواز‌هاست. در این بخش شما با وارد کردن مبدا و مقصد لیست پرواز‌ها و تورها را با اولویت تعداد ستاره‌هایی که از کاربران برنامه دریافت کرده‌اند، می‌بینید و می‌توانید نقد و بررسی آن‌ها را بخوانید و با توجه به بررسی‌ها و قیمت انتخاب کنید.

معرفی رستوران‌ها

 

در این بخش جی‌پی اس برنامه فعال می‌شود و لیست رستوران‌های اطرافتان را با ستاره، نقد و بررسی‌شان به شما نشان می‌دهد.

جاهای دیدنی

هر جای دنیا باشید، این اپلیکیشن در بخش Tings to do جاذبه‌های گردشگری منطقه‌ای که در آن حضور دارید را به شما معرفی می‌کند.

منبع: سفرانه

حسام بازدید : 45 جمعه 25 مهر 1399 زمان : 20:20 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عشق سفر وبلاگی در زمینه سفر و گردشگری و کلیه مباحث جنبی در زمینه صنعت توریسم بوده و پایگاهی برای عاشقان سفر میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    تبلیغات بنری هاست

    بک لینک رایگان - بک لینک رایگان و افزایش بازدید شما