loading...

عشق سفر

وبلاگ عاشقان سفر

 

قیمت بلیط هواپیما

https://backority.ir/images/912611.jpg

قیمت بلیط هواپیما را می توان به عنوان اساسی ترین دغدغه ی افرادی معرفی کرد که قصد سفر با هواپیما را دارند. در واقع قیمت پارامتری است که همچون زمینه های دیگر در زمینه ی خرید بلیط هواپیما نیز بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

اگر خواستار خرید بلیط هواپیما هستید، به طور قطع شما هم مثل هر کس دیگری می خواهید با پرداخت مبالغ مناسب، بلیط مد نظر خود را تهیه کنید، مبالغی که کاملاً مقرون به صرفه و مطلوب باشند.

پیرو این موضوع لازم است بدانید قیمت ها در این زمینه از تعرفه های ثابتی برخوردار نیستند، یعنی نمی توان یک نرخ قاطعانه اعلام کرد، لذا عوامل متعدد و گوناگونی در این زمینه تاثیر گذارند.

حال برای این که در مورد قیمت بلیط هواپیما بیشتر بدانید در ادامه توضیحات جامع تری آورده ایم و از شما می خواهیم متن زیر را تا انتها بخوانید، فلذا گفتنی است علاوه بر ارائه ی اطلاعات مفید در مورد قیمت بلیط هواپیما، سعی کرده ایم با معرفی یک مرجع خرید مناسب و گفتن نکات مهم در راستای این اقدام، متقاضیان خرید بلیط هواپیما را هدایت کنیم.

 

قیمت بلیط هواپیما ناشی از چه عواملی تعیین می شود؟

https://backority.ir/images/229702.jpg

قیمت پارامتری است که به طور معمول دستخوش تغییرات مکرری می شود، تغییراتی که در حوزه ی فروش بلیط هواپیما به مراتب بیشتر و چشمگیر تر هستند. در حقیقت لازم است بدانید قیمت بلیط هواپیما ناشی از عوامل پر تعددی تعیین می شود، عواملی که در قسمت پایین سعی کرده ایم مهم ترین ها را بگوییم:

  • به عنوان اولین مورد که از جمله تاثیر گذار ترین عامل ها در تعیین قیمت بلیط هواپیما است، باید به تطابق زمان پرواز با ایام تعطیل اشاره کرد. به عبارتی ساده تر قیمت پرواز هایی که در روز هایِ تعطیلی چون اعیاد و ... انجام می شود، به مراتب گران تر از پرواز های انجام شده در روز های غیر تعطیل است‌.
  • هر روز از هفته برای قیمت گذاری بلیط هواپیما تاثیر مجزایی دارد. بنابراین روز های هفته را می توان به عنوان عامل بعدی در این راستا معرفی کرد. گفتنی است خرید و رزرو بلیط هواپیما در روز های وسط هفته چون روز های دوشنبه و سه شنبه، ارزان تر از اقدام به رزرو در روز های آخر هفته است.
  • یکی دیگر از عوامل موثر، شرکت و یا حتی ایرلاین ارائه دهنده ی بلیط است، لذا هر شرکت و ایرلاینی بنا بر شرایط و اولویت هایی که دارد از قیمت های متفاوتی برخوردار است.
  • بلیط های هواپیما به طور کلی در دو گروه مجزا تحت عنوان سیستمی و چارتر ارائه می شوند. این دو گروه از لحاظ شرایط پرواز کاملاً یکسان می باشند، اما گفتنی است قیمت های متفاوتی دارند. به این صورت که قیمت بلیط سیستمی همواره گران تر از بلیط چارتر است. غیر قابل استرداد بودن بلیط های چارتر از جمله یکی از اصلی ترین دلایل ارزان قیمت بودن آن ها می باشد.
  • و در مورد آخر لازم است به عامل بسیار مهمی اشاره کنیم که اگر فقط و فقط به این عامل توجه کنید به شما قول می دهیم به طور حتم موفق به خرید بلیطی با مناسب ترین قیمت خواهید شد. گفتتی است این عامل چیزی نیست جزء مرجع خرید و رزرو بلیط هواپیما که در حال حاضر از تعدد بالایی برخوردار است. به همین جهت در تیتر های بعدی شما را با یکی از بهترین مراجع آشنا کرده ایم، مرجعی که پس از بررسی های میدانی و سوابقی که دارد، از هر لحاظی خوب و درجه یک است.

از کجا می توان بلیط هواپیما را با قیمت مناسب خرید؟

https://backority.ir/images/123503.jpg

 

همان طور که گفتیم و می دانید برای تهیه ی بلیط هواپیما گزینه های متعددی وجود دارد، اما مسئله این جاست که بهره مندی از کدام یک از آن ها منجر به پرداخت قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری می شود؟

امروزه رزرو بلیط هواپیما به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می پذیرد که هر کدام از آن ها ویژگی های مجزایی شامل حال شان می شود. گفتنی است روش غیر حضوری به مراتب پر مزیت تر و بهتر از روش های حضوری است و در نتیجه مستلزم پرداخت بهای کمتری هم می باشد.

از این رو توصیه می کنیم از اینترنت که تکنولوژی روز است غافل نشوید و حتماً در راستای خرید بلیط هواپیما از آن استفاده کنید. بهره مندی از این تکنولوژی به قدری مطلوب است که اگر قیمت های آن را با قیمت های فروش بلیط هواپیما به صورت حضوری مقایسه کنید، شاهد تفاوت قابل توجهی خواهید بود.

البته لازم به تاکید است بگوییم در میان ارائه کنندگان اینترنتیِ بلیط هواپیما نیز باید وب سایتی را انتخاب نمایید که دارای اعتبار تضمین شده ای باشد. از این رو می خواهیم شما را با ایران چارتر که نمونه ی تایید شده ای در میان وب سایت های فروش اینترنتی است، آشنا کنیم.

ایران چارتر کجاست؟

https://backority.ir/images/226584.jpg

ایران چارتر را می توان به جرعت به عنوان بهترین پیشنهاد برای کسانی معرفی کرد که خواهان رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین هستند. در واقع این وب سایت اینترنتی جزء اولین مراجع فروش بلیط هواپیما می باشد که سالیان سال فعالیت های خود را در این زمینه آغاز کرده است.

برای دسترسی به ایران چارتر تنها کافی است از طریق دستگاهی چون تبلت، کامپیوتر و گوشی های هوشمند وارد سایت شوید. با ورود به این سایت می توانید از خدمات بی نظیر ایران چارتر بهره مند شده و با خیالی راحت اقدام به رزرو بلیط مد نظر خود نمایید.

اما اگر می خواهید با ایران چارتر و خدمات بی نظیر آن بیشتر آشنا شوید، خواندن بخش بعدی را از دست ندهید.

آشنایی با خدمات بی نظیر ایران چارتر برای رزرو بلیط هواپیما

https://backority.ir/images/239205.jpg

رزرو بلیط هواپیما به صورت اینترنتی اقدام بسیار حساسی است، به طوری که به هیچ وجه نباید برای این کار به هر مرجعی اعتماد کنید. ارائه آنلاین بلیط های هواپیما به صورتی است که منجر شده افراد سوء استفاده گر با بهره مندی از بی اطلاعی متقاضیان اقدام به فروش بلیط های فیک و یا گران قیمت کنند. با این حال لازم است بگوییم ایران چارتر با توجه به فعالیت هایی که دارد، در میان ارائه کنندگان آنلاین بلیط هواپیما، کاملاً معتبر و قابل اطمینان می باشد. یعنی شما می توانید بدون نگرانی و استرس اقدام به رزرو کنید.

گفتنی است ایران چارتر علاوه بر اعتبار بالا دارای خدمات بی نظیری است که در ادامه به تعدادی از بارز ترین مورد ها اشاره کرده ایم :

  • تنوع بلیط های ایران چارتر بسیار بالا است، تا جایی که در حال حاضر با مراجع پر شماری در حال همکاری می باشد و افراد می توانند انواع و اقسام بلیط های خارجی و داخلی را به راحتی یافته و رزرو کنند.
  • ارائه ی خدمات و فروش بلیط در وب سایت ما به صورت تمام وقت انجام می گیرد و در هر لحظه ای که می خواهید قادر به رزرو بلیط مد نظر خود هستید.
  • قیمت بلیط هواپیما در ایران چارتر همواره منصفانه و بسیار مقرون به صرفه است.
  • یکی دیگر از جذاب ترین خدمات ایران چارتر مختص به کاربران دائمی آن می باشد، به نوعی که اگر از کاربر های دائمی شوید، می توانید از کد های تخفیف پر مزیتی استفاده کنید، کد هایی که با استفاده از آن ها بهای به مراتب کمتری باید بپردازید.
  • و چندین و چند مورد دیگر که همگی به خاطر جلب رضایت مطلوب تقاضا کننده ها ارائه می شوند.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

حسام بازدید : 77 دوشنبه 21 مهر 1399 زمان : 16:49 نظرات (0)
یکی از معیارهایی که خیلی از شرکت ها و افراد محبوبیت سایت شما را تخمین میزنند رتبه سایت الکسا هست که هر چه این رتبه به سمت عدد ۱ نزدیک باشد سایت شما محبوبیت بیشتری خواهد اشت ، تو این مطلب میخوام به نکاتی اشاره کنم که رعایت آنها باعث کاهش رتبه الکسا سایت شما میشه.

کاهش و افزایش رتبه الکسا

الکسا کمپانی زیر مجموعه آمازون است که اطلاعات مربوط به ترافیک داده وبسایت ها را نگهداری می کند و بیشتر به دلیل وبسایت رتبه دهی خود که Alexa Rank نامیده می شود شناخته می شود.

کاهش رتبه الکسا

مدیران وب سایت falexa.ir می گویند، اطلاعات الکسا براساس داده های ترافیکی جمع آوری شده هر سایت در یک دوره زمانی 3 ماهه است. این رتبه بندی باتوجه به میزان بازدیدهایی که از یک سایت می شود تعیین می گردد. تفاوتی ندارد که بازدید از موتورهای جستجو باشد ، یا از شبکه های اجتماعی یا از طریق لینکهای تبلیغاتی در سایر سایتها و یا بصورت مستقیم و با وارد کردن آدرس سایت در مرورگر توسط کاربر.

تعاریف الکسا چیست ؟

کاهش رتبه الکسا - Decreased rank. الکسا محصولی از آمازون است که رنکینگ وب‌سایت‌ها را مطابق با عملکردشان حفظ می‌کند. میزان بازدید روزانه وب‌سایت و ترافیک.

 

کاهش رتبه الکسا یکی از معیار های مهم برای افزایش بازدید سایت است در این مقاله شما را با 7 روش کاهش رتبه الکسا و بهبود رتبه الکسا آشنا کردیم.
کاهش سریع رتبه الکسا|ترفند کاهش رتبه الکسا|کاهش تضمینی رتبه الکسا|راه های کاهش رتبه الکسا | رتبه الکسا چیست|رتبه الکسا ایران|رتبه الکسای سایت
منبع :
https://behinwebdesign.com/
http://falexa.ir/post/decrease-alexa-rank

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

حسام بازدید : 80 چهارشنبه 02 مهر 1399 زمان : 22:05 نظرات (0)

تنها سفر کردن میتواند مزایای بسیاری داشته باشد از جمله اینکه به شما کمک میکند تا استقلال بیشتری داشته باشید و خودتان را بیشتر و بهتر شناخته و به علایق خود پی ببرید .بعنوان مثال ممکن است تشخیص دهید  که عاشق آشپزی و یا کوهنوردی و یا هر نوع فعالیت مورد علاقه دیگری هستید.

دراینجا ما فهرستی متنوع از کشورهایی را تهیه کرده ایم که میتواند به شما درتصمیم گیری و انتخاب یک مقصد گردشگری امن برای سفرهای انفرادی تان کمک نماید. خواه بدنبال کشف فرهنگ های جدید و یا شرکت در یک مراسم اجتماعی باشید و یا در پی سپری نمودن لحظاتی در دامان طبیعت و …بطور قطع سفر انفرادی چیزی است که دست کم حداقل یکبار در زندگی تان تجربه نمایید.تنها سفر کردن تجربه ای متفاوت و منحصر بفرد میباشد.


از جنبه های مثبت تنها سفر کردن میتوان به افزایش اعتماد به نفس و تکیه کردن بر خود و نیز تجربه رویایی با افراد مختلف اشاره کرد .

در طی سفرتان شما با افراد مختلفی روبرو میشوید که هر کدام اخلاق و روحیات خاص خود را دارند. این برخوردها به شما کمک می‌کند تا هوش هیجانی و اجتماعی خود را در طول مدت زمان این سفر تقویت کنید. این تجربه و به تبع آن به دست آوردن این نوع از هوش و توانایی مانند ابزار قدرتمندی است که تا آخر عمر به کارتان می‌آید.

فهرستی که ارائه کردیم بر اساس آخرین آمار کشورهای امن در سال ۲۰۲۰ می باشد.از اقامت در استکهلم در سوئد تا  مکاشفه در آئین های فکری و فلسفی سامورائیان در کیوتو!

این مقاصد برای گردشگرانی که میخواهند تنها سفر کنند و بدنبال افزایش آگاهی و بینش خود در زندگی هستند بسیار ایده آل می باشد. با مجله سفر و گردشگری سفرانه همراه باشید:

۱-استکهلم ،سوئد

سفر تنها استکهلم سوئد۲-لندن،انگلستان

سفر تنها لندن۳-کیوتو،ژاپن

کیوتو سفرانه۴- بالی ،اندونزی

تنهایی به سفر رفتن۵-ملبورن،استرالیا

سفرانه ملبورن۶- نیوزلند

نیوزلند۷-آمستردام،هلند

بهترین مقاصد سفر تنهایی

در انتها شایان ذکر است که سفر تنها الزاما تنها راه برای رسیدن به یک زندگی بهتر نیست و هر فردی می‌تواند این مهارت‌ها و تجربه‌ها را در هرجای دیگری کسب کند. اما سفر تنها به گونه‌ای رشد ذهنی و احساسی هر فرد را سریع‌تر می‌کند که هیچ فعالیت یا برنامه‌ی دیگری نمی‌تواند با آن برابری کند.

سفر تنها پذیرش شما را نسبت به اتفاقات جهان پیرامون‌تان بیشتر کرده و از شما انسانی دوست‌داشتنی‌تر و پایدار خواهد ساخت. بنابراین دفعه‌ی بعد که قصد مسافرت داشتید به سفر تنها هم فکر کنید.

بدون شک تجربه‌های جدید و کشف توانایی‌هایی که پیش از این در خود سراغ نداشته‌اید شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

 

منبع: سفرانه

حسام بازدید : 74 شنبه 08 شهریور 1399 زمان : 11:57 نظرات (0)


شهر ارواح و متروکه چرنوویل

آیا تا کنون به سفر به یک شهر کاملا متروکه و خالی از سکنه فکر کرده اید؟ شاید در اولین تصور هیچ چیزی در دنیا ترسناک‌تر از شهرهای کاملاً متروکه نباشد.شهرهایی که روزی محل زندگی و تحرکات اجتماعی انسان ها بوده و الان تبدیل به مکان هایی گشته اند که به اصطلاحا به شهر ارواح مشهورند.

اگرچه بسیاری از افراد وجود اشباح و ارواح سرگردان را تخیلی و غیرواقعی میپندارند ولی واقعیت این است که اعتقاد به وجود  ارواح در میان مردمان چهارگوشه جهان وجود داشته و داستانهای بیشماری هم در پس هر رویداد مرتبط با ارواح از گذشته های دور نقل شده است. طی دهه های اخیر سفر به شهر ارواح تبدیل به یکی از سرگرمی های عاشقان ماجراجویی و هیجان شده و سفرهای ماجراجویانه جای خود را در صنعت گردشگری جهان بیش از پیش گسترده است.

اگر شما هم عاشق هیجان و ماجراجویی از نوع گردش در شهر ارواح  بوده و بدنبال برنامه ریزی برای  مقصد بعدی سفرتان به شهر ارواح هستید, با ما همراه باشید تا با 12 مقصد  معروف و مشهور از وحشتناک ترین و جذاب ترین شهر های ارواح در جهان آشنا شوید :

  1. جاده قدیمی مسیر ارواح در نیوزلند

جاده قدیمی مسیر ارواح در نیوزلند

بازدید از این منطقه دور و دست نیافتنی، نیازمند شجاعت فراوانی بوده و مناسب افراد ترسو نیست! این جاده قدیمی 85 کیلومتری، خارج از شهر در جزیره جنوبی نیوزیلند واقع شده است. مسیر ارواح از معدن متروکه «لیل» (Lyell) آغاز شده و با گذر هر چه بیشتر از بخش‌های مختلف شهرک‌ها مانند مدارس، هتل‌ها و قبرستان‌ها، وحشتناک‌تر می‌شود. این منطقه زمانی کشور معدنچیان طلا بوده که یادگارهای آن روزهایشان اکنون در طبیعت منطقه رها شده است. انتهای این مسیر خوفناک، از میان بقایای گذشتگان عبور کرده و به سمت خارج در اعماق طبیعت وحشی ادامه می‌یابد.

  1. Oradour-sur-Glane در فرانسه

شهر ارواح

بعضی مکان‌ها به دلایل خوبی خال از سکنه مانده‌اند. در سال 1944، پس از استقرار نیروهای متفقین در فرانسه، سربازان آلمانی وارد این روستا در مرکز فرانسه شدند. آن‌ها ظاهرا در انتقام از فعالیت نیروهای مقاومت محلی، مردم روستا را قتل عام کردند. پس از جنگ جهانی دوم، «چارلز دوگل» دستور داد تا بقایای سوخته این شهر به عنوان یادبودی از جنگ، دست نخورده باقی بماند. حال و هوای غم‌انگیز این شهر روی بازدیدکنندگان آن همچنان تاثیرگذار است.

  1. کراکو در ایتالیا

شهر متروکه کراکو در ایتالیا

واقع در بدبوم منطقه Basilicata سواحل جنوبی ایتالیا، شهر قرون وسطایی کراکو یک افسانه ترسناک است. در دهه 1960، گسترش بیش از حد منطقه شهری، باعث لغزش زمین‌های اطراف و خروج ساکنان آن شده بود. 1800 نفر از ساکنان این شهر در آن زمان همچنان در شرایط قرون وسطایی زندگی می‌کردند. امروزه تنها می‌توان از طریق تورهای هدایت شده دشوار، به گشت و گذار در میان سنگ‌فرش‌های محلی و خانه‌های با حس و حال خاص منطقه پرداخت. همچنین تپه‌های رسوبی خاکی این شهر ارواح نیز بسیار تماشایی است.

  1.  کولمانزکوپ(Kolmanskop) در نامیبیا

 

وحشتناک ترین شهر ارواح

در اوایل قرن بیستم، این قسمت جدا شده از «ساحل اسکلت» (Skeleton Coast) پر از آوازهایی از زمزمه‌های مداوم بود. در عرض یک شب، پس از کشف رگه معدنی الماس، به یکی از ثروتمندترین زمین‌های جهان تبدیل شد.

این شهر کوچک با ظاهری آلمانی، تا دهه 1950 مورد بهره برداری قرار گرفت و پس از آن رها شد. بقایای ساختمان‌های اطراف، این مکان را به یکی از سایت‌های ترسناک عکاسی تبدیل کرده است. سایر ویرانه‌هایی که در این بخش از سواحل نامیبیا قرار دارند نیز در وحشتناک‌تر جلوه دادن این محل، بسیار کمک می‌کنند.

  1. ویا اپکوئن در آرژانتین

ویا اپکوئن در آرژانتین

آن چه در گذشته یک شهر آبگرم محبوب بود، ناگهان در اواسط دهه 1980 بدون هیچ اثری ناپدید شد. این شهر توسط سیل بلعیده شد و تا سال 2009 زیر آب بود. هنگامی که آب‌های شور شروع به عقب‌نشینی کردند، یادگاری‌های این شهر گمشده دوباره روی زمین ظاهر شدند. این منطقه اکنون در 540 کیلومتری جنوب غربی بوینس آیرس واقع شده که از طریق یک مسیر خشن پوشیده از درختان ترسناک، قابل دسترسی است.

  1. جزیره هاشیما در ژاپن

تنها بخشی از قلعه جزیره ارواح که به عنوان پایگاه تبه‌کاران در فیلم جیمز باند به نام Skyfall شناخته می‌شود، برای بازدید عموم آزاد است. این جزیره توسط یک سد دریایی بزرگ احاطه شده و پر از ساختمان‌های بلندمرتبه (آسمان‌خراش) است. وقتی حدود 45 سال پیش معدن بسته شد، کارگرانی که زمانی معادن زیرزمینی این جزیره را اداره می‌کردند، همگی از این جزیره خارج شدند.

در حال حاضر، بازدید کنندگان فقط می‌توانند همراه با یک تور رسمی از نزدیکی ناگازاکی در این جا قدم بزنند. با این حال شک نکنید که این کلان شهر بی‌هویت و ترسناک که زمانی که بیش از 5000 خانه داشته است، ارزش آن را دارد.

  1. Poggioreale در سیسیل

شهر متروکه

Poggioreale که در دره «بلیس» (Belice) در شمال غربی سیسیل واقع شده است، هنگام زلزله سال 1968 نابود شد. تصمیم بر این شد که به جای بازسازی خانه‌ها، شهر جدیدی در چند کیلومتری آن ساخته شود. از ویرانه‌های این شهر اغلب به عنوان صحنه‌های فیلمبرداری در فیلم‌های مربوط به جنگ جهانی دوم استفاده می‌شود.

 

 

  1. پیرامیدن سوالبار در نروژ

پیرامیدن سوالبار در نروژ

این جامعه معدنی در سال 1910 توسط سوئد تاسیس، اما، در سال 1927 به اتحاد جماهیر شوروی سابق فروخته شد. این منطقه که روزگاری با مجسمه لنین که در آنجا نصب شده بود در جهان مشهور بود ، به همراه سایر بخش‌های شهر و زیرساخت‌های آن در سال 1998 رها  و متروکه شد.

  1. پریپیات در اوکراین

پیریپیات اوکراین

 شهر پریپیات(Prypiat) پس از فاجعه هسته‌ای چرنوبیل، در آوریل 1986 رها شده و به سمبل قدرتمند خطرات ذاتی استفاده از انرژی هسته‌ای تبدیل شده است. این شهر همچنین با توجه به بازدیدهای دقیق و محتاطانه، به عنوان سمبل متناقض جاذبه‌های گردشگری شناخته می‌شود. دولت اوکراین در تلاش است تا خطر قرارگیری بیش از حد در معرض بیماری به دلیل سطح بالای تشعشع رادیواکتیو در این منطقه را به حداقل برساند.

امروزه بعد از گذشته چند دهه، سطح مواد رادیواکتیو در این شهر پایین تر آمده است و به همین دلیل هم هست که اجازه بازدید از این شهر توسط توریستان داده شده است و تورهای زیادی در جهت بازدید از شهر چرنوبیل برگزار می شود.

تصویر ابتدای این مقاله نیز مربوط  به این شهر ارواح میباشد.

  1. گریت ویکن جورجیای جنوبی در ایالات متحده آمریکا

شهر ارواح وحشتناک

این شهرک در سال 1904 توسط یک کاپیتان دریایی نروژی به عنوان ایستگاه نگهداری و پرورش نهنگ ها برای شرکت ماهیگیری شخصی خود تاسیس شد. با این حال، در ماه دسامبر سال 1966 بسته و خالی از سکنه شد. جالب است بدانید که کلیسای این شهرک هنوز هم گاه گاهی برای مراسم ازدواج استفاده می‌شود. مردم شهرک در گذشته سینمای مخصوص به خود را داشتند که متاسفانه چند سال پیش فرو ریخت.

11.شهر ریولایت واقع در ایالت نوادا

ریولایت شهر ارواح

ریولایت یکی دیگر از شهرهای معدنی و متروکه‌ی آمریکاست. برخی ادعا می‌کنند این شهر روزگاری هزاران نفر را در خود جای داده بود اما از شمایل اکنونش نمی‌توان به این گفته اعتماد کرد. این شهر معدنی در اوایل دهه‌ی ۱۹۰۰ میلادی یکی از نقاط مورد علاقه‌ی معدنچی‌ها با خانواده‌شان بود اما در اواخر دهه‌ی ۱۹۲۰ جمعیتش به حدود صفر رسید.  فردی متمول بنام چارلز شوآب مبالغ هنگفتی را در این شهر سرمایه‌گذاری کرد به امید آنکه طلا پیدا کند و بدین‌ترتیب در این شهر یک مدرسه و بیمارستان ساخت و چند مغازه و هتل و حتی صرافی و سمفونی در آن راه انداخت. این شهر در گذشته همچنین چندباری  بعنوان لوکیشن و محل فیلم‌برداری فیلم‌های وسترن هم  بوده است.

12.شهر کَلیکو در ایالت کالیفورنیا

کلیکو شهر متروکه

این شهر معدنی در ایالت کالیفورنیای آمریکا واقع است که در دهه‌ی ۱۹۸۰ میلادی متروکه شد اما پس از آن زمان می‌توان گفت تا حدی نیز احیا شد. شهر متروکه کلیکو با تأسیس یک کمپانی حفر معدن در سال ۱۸۸۱ پا گرفت. پس از کشف نقره در این منطقه جمعیت بسیاری به سمت آن هجوم بردند. در این شهر بیش از ۵۰۰ معدن نقره کشف شد و به همین دلیل نیز جمعیتی ۳۰۰۰ نفره را در خود جای داد اما پس از پایان منابع این معادن و همچنین سقوط قیمت نقره، ساکنان این شهر آن را رها کردند.

این شهر که پر از هتل و مغازه و کافه و رستوران بود و همچنین چندین روزنامه و مدرسه داشت در اوایل سال ۱۹۸۶ به شهر ارواح تبدیل شد. پس از آن بود که واتر نات (صاحب برند معروف ناتس بِری فارم) این شهر را خرید و آن را احیای کرد، به نحوی که امروزه شهر کلیکو یکی از آثار باستانی لقب گرفته و حتی موزه‌ای از غرب قدیم را در خود جای داده است.

منبع: چرخ فلک

حسام بازدید : 92 شنبه 08 شهریور 1399 زمان : 11:49 نظرات (0)

چطور یک مقصد گردشگری مناسب پیدا می کنید، از روی قیمت رزرو بلیط هواپیما ؟ از تعداد جاذبه های گردشگری؟ از نزدیکی جغرافیایی؟ از نظر فرهنگی؟ از نظر اب و هوا؟

بدون شک شما هم معیار هایی برای انتخاب یک مقصد دارید، بیایید این بار برای سفر اروپایی تان یک مقصد متفاوت انتخاب کنیم، یعنی معیاری متفاوت را برای انتخاب مقصد در نظر بگیریم.

مثلا این بار به سراغ قدیمی ترین شهر های اروپا برویم و در شهر هایی قدم بگذاریم که تاکنون میلیارد ها یا شاید بیلیون ها ادم بر روی آن زندگی کرده و در حال حاضر برخی از باشکوه ترین اثر های ریز و درشت آن ها باقی مانده است.


۶ خانیا، یونانی

خانیا یکی از مهم ترین شهر های کرت و محل استقرار مینوسی های بوده است که یونانیان آن ها را کیودونیا می نامند. بسیاری از بقایای معماری این دوره زمانی در اطراف خانیا دیده می شود. خانیا توسط بیزانس ها، عرب ها، ونیزی ها، عثمانی ها و البته یونانیان اداره می شده است.

  • سال پیدایش: ۱۶۰۰ پیش از میلاد
  • مکان: ساحل شمالی کرت
  • مساحت: ۳۵۱٫۳ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۱۰۸،۶۴۲

۵ منتووا، ایتالیا

منتووا به طور کلی به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارتباطی که با خانواده های نجیب زادگان دارد به عنوان یکی از جواهرات دوره رنسانس ایتالیا شناخته می شود. در نقطه اوج منتووا یکی از قطب های اصلی هنری، فرهنگی و به ویژه موسیقی ایتالیا بوده است. علاوه بر این منتووا زادگاه هنر اپرا می باشد و در حال حاضر نیز به عنوان قدیمی ترین شهر اپرا به طور منظم برنامه های هنری دارد.

  • سال پیدایش: ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد
  • مکان: لومباردی، ایتالیا
  • مساحت: ۶۳٫۹۷ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۴۹۳۰۸

۴ آتن، یونان

آتن بدون شک تاریخی ترین شهر یونان و یکی از مهم ترین شهر های در تاریخ غربی است. این شهر مهد تمدن غربی و زادگاه دموکراسی به حساب می آید. در آتن بیش از ۵۰۰۰ سال است که به طور مستمرانسان ها سکونت دارند. در حالی که آتن دگرگونی های بسیاری داشته است، این شهر همواره یک کلان شهر مهم در اروپا و جهان بوده و هست.

  • سال پیدایش: ۳۰۰۰ قبل از میلاد
  • محل سکونت: آتیکا، یونان مرکزی
  • مساحت: ۳۸٫۹۶۴ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۶۶۴،۰۶۸

۳ وارنا، بلغارستان

وارنا که در ساحل دریای سیاه بلعارستان واقع شده است به دلیل موقعیت استراتژیک همیشه یک بندر مهم بوده است. شبیه به سایر شهر های معرفی شده لیست شواهد زندگی انسان در این شهر بیش از ۴۰۰۰ سال می باشد. در حال حاضر وارنا در اروپا پایتخت بلغارستان و محل دفتر مرکزی نیروی دریایی بلغارستان و دریانوردان تجاری بوده است.

  • سال پیدایش: ۴۶۰۰ سال پیش از میلاد
  • مکان: خلیج وارنا، ساحل دریای سیاه بلغارستان، بلغارستان
  • مساحت: ۲۳۸ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۳۳۶،۵۰۵

۲ براتسیلاوا، اسوواکی

براتیسلاوا از نظر فنی جوان ترین پایتخت جهان می باشد اما همانند دیگر شهر های این لیست قدمتی بیشتر از ۵۰۰۰ سال دارد. با گذشت سالها، براتیسلاوا توسط اتریشی ها، بلغارها، کروات ها، آلمانی ها، مجارها، یهودیان، صرب ها، چک ها و اسلواکی ها فتح و تحت تأثیر قرار گرفته است.

  • سال پیدایش: ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد
  • مکان: جنوب غربی اسلواکی
  • مساحت: ۳۶۷٫۵۸۴ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۴۳۲،۸۶۴

۱ پلوودیف، بلغارستان

انسان ها از حداقل ۶۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح به طور مستمر در پلوودیف زندگی می کردند، همین مسئله باعث شده است که پلوودیف به قدیمی ترین شهر اروپا تبدیل شود. البته بقایای باستان شناسی در سراسر پلوودیف نشان می دهد که مردم بیش از ۸۰۰۰ سال پیش در این منطقه سکونت داشتند. در طول تاریخ قدمت طولانی این شهر چندین قوم مختلف از جمله ترک ها، مقدونی ها، رومی ها، بیزانس ها، عثمانیان، پارس ها، اسلاو ها، هون ها، کله ها و بلغار آن را فتح کرده اند. و هر کدام تاثیر ماندگاری برا این شهر گذاشته اند.

  • سال پیدایش: ۶۰۰۰ سال پیش از میلاد
  • مکان: بلغارستان جنوبی-مرکزی
  • مساحت: ۱۰۱٫۹۸ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی:۳۴۶،۸۹۳
پست حمایتی/منبع :سفرنامه
حسام بازدید : 191 شنبه 08 شهریور 1399 زمان : 11:42 نظرات (0)

بی دلیل نیست که شهر استانبول با داشتن فرهنگ غنی، پیشنه درخشان تاریخی،چشم انداز هایی جذاب،مناظر بدیع و جاری بودن زندگی در شب های پر جنب و جوشش

 برای بسیاری از افراد تبدیل به یک مقصد برتر گردشگری شده باشد.

کلانشهری زیبا واقع شده بین دو قاره که همچون گلدانی فاخر  گلچینی از بهترین های دنیای شرق و غرب را از گذشته تاکنون در خود جای داده است.

با این وجود برخی گردشگران وقتی در فکر سفر به مقصد بعدی شان هستند استانبول شهری است که  سفر به آنجا ممکن است بطور ناخودآگاه به ذهنشان خطور نکند.

اگر شما هم یکی از این دسته افراد باشید در اینجا شش دلیل قانع کننده ذکر کرده ایم برای اینکه همین الان بلیط استانبول را برای سفر بعدی تان باید رزرو نمایید،با ما همراه باشید:

شش دلیل قانع کننده برای اینکه استانبول را بعنوان مقصد بعدی سفر انتخاب کنید

راهنمای سفر به استانبول

استانبول شهری با تاریخ پررنگ

شاید بسیاری از مردم اطلاع نداشته باشند که استانبول  در حقیقت همانند شهر رم قدمتی بیش از ۲۵۰۰ سال داشته  و حتی در بسیاری از ادوار تاریخی این شهر مهم تر و از منظر تاریخی تاثیر گذار تر و غنی تر از رم بوده است.  استانبول پایتخت چهار امپراطوری پرشکوه  روم,لاتین,بیزانس و عثمانیان بوده است.

در حال حاضر بقایا و ویرانه های هر کدام از این امپراطوری های باستانی قابل مشاهده بوده و کاوش ها در این زمینه هنوز هم ادامه دارد.

سفرنامه

استانبول شهری با پیشینه ای مملو از تنوع های فرهنگی است

واقع شدن این شهر بین دو قاره آسیا و اروپا منجربه تلاقی فرهنگی و جغرافیایی جهان غرب و شرق شده و موقعیت مکانی منحصر بفرد استانبول همراه با پیشینه تاریخی طولانی و درخشان ، نگین آناتولی را تبدیل به شهری نموده که گلچینی از فرهنگ های متنوع از دیرباز تا حال حاضر را در خود فراهم آورده است.

در حقیقت مشاهده  ساختمانهایی مدرن در کنار بناهایی قدیمی و باستانی در استانبول نکته عجیبی نبوده و حتی مساجد و کلیساها و کنیسه ها زیادی بعنوان جاذبه های معمول و شناخته شده این شهر وجود دارند که این امر در کشورهایی که اکثریت جمعیت آنها را مسلمانان تشکیل میدهند خود نکته ای قابل توجه و حائز اهمیت محسوب میگردد.دلیل سفر به ترکیه

استانبول بهشت عاشقان معماری باستانی است

بقایای چهار امپراتوری حاکم بر استانبول تا به امروز در دسترس ومصون از تخریب مانده است  . استانبول شهری است که میراث فرهنگی خود را به خوبی حفظ کرده است. از نقاط مشهور دیدنی میتوان به مسجد آبی یا همان سلطان احمد،ایاصوفیه،کاخ توپکاپی،کاخ دولماباغچه،بازار بزرگ و بازار ادویه اشاره کرد. همچنین از دیگر آثار تاثیرگذار این شهر میتوان به آب انبار و سیستم آب شهری باستانی استانبول (آب انبار باسیلیجا)، مسجد سلمیانیه و برج گالاتا اشاره نمود.

سفر به استانبول

 استانبول شهری با غذاهای خوشمزه و زندگی پرجنب و جوش شبانه

 همانند بسیاری از کلانشهر های جهانی  زندگی در  بزرگترین شهر ترکیه در شب ها هم جریان داشته و به لطف موقعیت مکانی منحصر بفردش شبها میتوان مناظری خارق العاده و رویایی از این شهر زنده و پر جنب و جوش را به تماشا نشست.

بازار غذا و خوراکی ها هم به همان اندازه پر رونق بوده و به مدد وجود تنوع بینظیرش حتی برای  دارندگان بدترین و سختگیر ترین ذائقه ها هم راضی  کننده است.اگر علاقه ای به حضور در رستوران های شلوغ هم  نداشته باشید کافه های بیشماری هستند که میتوانید با دوستان یا اعضای خانواده از آنها استفاده کنید.

استانبول بهشت خریداران است

 چه بدنبال خرید یک کالای لوکس باشید و چه در پی شکار و خرید اجناس با قیمت مناسب مطمئن باشید که در این شهر نا امید نخواهید شد.در بسیاری از مراکز خرید مدرن استانبول  بهترین محصولات آسیا و اروپا و سایر نقاط جهان  براحتی در دسترس  هستند.

اگر به مناطق کمتر توریستی شهر بروید میتوانید صنایع دستی و  محصولات زیبا ساخته شده توسط  صنعتگران محلی را بیابید و اگر بدنبال یک خرید اساسی و جانانه  هستید باید به بازار بزرگ یا گرند بازار سر بزنید.

سفرنامه استانبول

استانبول بهترین پس زمینه ها  را برای گرفتن عکسهایی همچون کارت پستال دارد

در استانبول هرگز کمبودی در خصوص نداشتن مناظر و نماهای خیره کننده و رنگارنگ  برای عکاسی نخواهید داشت!

هیچ چیز نمیتواند عاشقانه تر از قایق سواری  به هنگام غروب در میان آب های تنگه بسفر باشد  زمانیکه شهر مبدل به  یک تابلو نقاشی زیبا  با رنگها و سایه هایی از زندگی واقعی  شده است.

توصیه میکنیم برای تماشایی نمایی رمانتیک و ۳۶۰ درجه از شهر استانبول که زمانی به عنوان مسند قدرتمند ترین امپراتوری های جهان بوده به برج زیبای گالاتا رفته و از آنجا به تماشای شهر بپردازید.

ترجمه اختصاصی: سایت سفرنامه – نویسنده:  Brendelyn Balaga

منبع: www.travezl.com

حسام بازدید : 62 شنبه 08 شهریور 1399 زمان : 11:39 نظرات (0)

اگر شما هم مانند بسیاری از مردم علاقه مند به موسیقی و دانلود آهنگ در سبک های مختلف هستید اما نمی دانید چگونه بروز ترین ها را در اسرع وقت و با بالاترین سرعت دانلود کنید، منبعی به شما معرفی می کنیم که این خدمات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

هر روز و در هر لحظه مارکت موسیقی کشور، آثار زیادی را به خود دیده و در واقع تمامی این موزیک ها با بالاترین کیفیت و با کاور اصلی و متن آهنگ قابل دریافت خواهند بود.

آثار جدید خواننده های پاپ، سنتی، کلاسیک، راک و تمامی سبک های محبوب که شنوندگان زیادی دارند.

دانلود موسیقی

دریافت بروز ترین موزیک ها در اسرع وقت

موسیقی ها با بالاترین کیفیت (۳۲۰ Kbps) و ۱۲۸ در دسترس شما قرار می گیرند، جدید ترین آلبوم ها، تک آهنگ ها و موزیک ویدیو ها را پس از انتشار بلافاصله دانلود کنید.

ضمن این که دیگر نیازی نیست برای دسترسی به سبک های مختلف و جدید ترین آهنگ ها ساعت ها وب سایت های زیادی را زیر و رو کنید، تمام آن ها به صورت یکجا در دسترس شما خواهد بود.

با جستجوی نام خواننده، اثر و متن آهنگ می توانید به آهنگ مورد علاقه خود برسید، آن را به صورت آنلاین پخش کرده و سپس دانلود نمائید.

پارسیا موزیک

دانلود آهنگ خواننده های ایرانی

شما می توانید آهنگ های جدید را با لینک مستقیم و همراه با کاور اصلی و کیفیت ارجینال از سایت پارسیا موزیک دانلود کنید، در کنار تمامی این امکانات تبلیغات آزار دهنده که در بیشتر سایت ها به وفور یافت می شود نیز مشاهده نخواهد شد.

از طرفی نیز موزیک های ویژه، پربازدید ترین های هفته، ماه و سال نیز به تفکیک لیست شده اند. آثار پاپ پس از انتشار توسط خواننده در اسرع وقت قابل دانلود خواهد بود.

پست حمایتی/منبع: سفرانه

حسام بازدید : 306 شنبه 08 شهریور 1399 زمان : 11:35 نظرات (0)

منطقه گده بای(Gedebey) یا گادابای با مرکزیت شهری به همین نام در جمهوری آذربایجان یکی از مناطقی است که به دلیل طبیعت زیبا ، اسرار آمیز و آب های معدنی اش شهرت بسیاری دارد ؛  منطقه ای با قدمتی دیرین که در آنجا با مراحل مختلف  و دوران های شکل گیری تاریخ حیات روبرو  هستیم .

علا وه بر آن ، این منطقه به دلیل داشتن ذخایر طلا ،و معادن غنی  کبالت و مس معروف است. و دقیقا بخاطر این منابع غنی طبیعی بود که پای شرکت معروف آلمانی زیمنس در 150 سال پبش به این منطقه باز شده و داستان دهشتناک پل خونین رقم خورده است.

شرکت زیمنس  با مدیریت برادران زیمنس کارخانه استحصال مس را در گادابای که طی سالهای قبل توسط کارآفرینان محلی احداث شده بود ، خریداری و بازسازی نمود ، بطوریکه بین سالهای 1865 تا 1920 در این معدن مقادیر زیادی طلا ، نقره و کبالت استحصال و  تولید شده است.

در حال حاضر نیز هنوز  برخی ساختمان ها و بناهای تاریخی به نام برادران زیمنس در منطقه گادابای را میتوان مشاهده نمود. پل های ساخته شده توسط شرکت زیمنس  در زمره مواردی هستند که تا به امروز به حیات خود ادامه داده و شکوه و عظمت متمایز خود را به رخ امروزیان می کشند.

از پل خونین آذربایجان چه می دانید؟

پل خونین آذربایجان

به منظور افزایش تولید و تسهیل حمل و نقل مواد اولیه ، در سال 1879 برای اولین بار در قفقاز ، راه آهن 28 کیلومتری گادابای – گاراکند  توسط برادران زیمنس به بهره برداری رسید.

در این بین چندین دهنه پل های سنگی روی زمین های کوهستانی  منطقه احداث گردید. خط آهنی که برای حمل و نقل محصولات معدنی و کارگران معدن با چهار لوکوموتیو و 33 واگن از دل کوه ها و دره های منطقه میگذشت .

خیلی زود تعداد پل ها به هفت دهنه رسید بعضی از پل ها فروریخته و بعضی از آنها هنوز هم مثل 100 سال پیش کماکان پابرجا هستند. هرچند در بین پل های بازمانده هم، فرسودگی و فروریختگی های جزئی مشاهده میشود. معروف ترین این پل ها توسط ساکنان منطقه به “پل خونین” یا به زبان آذربایجانی “قانلی کوپرو”(Qanli köprü) خوانده شد.

پل خونین در جمهوری آذربایجان

اما دلیل انتخاب این نام بخاطر وقوع یک حادثه غم انگیز بوده است.

بر اساس آنچه که ساکنان روستای چالبورون که در نزدیکی این پل در حال کار در مزارع خود بودند ، به خبرنگار منطقه ای اسپوتنیک جمهوری آذربایجان اعلام داشتند واگن حامل کارگران  معدن که در راه رفتن به سرکار بودند بر روی این پل واژگون شده و در نتیجه همه کارگران قطار جان خود را از دست دادند. از آن روز این پل به عنوان “پل خونین” خوانده شده است. حادثه ای که یکی از وحشتناک ترین رویدادهای تاریخ  این منطقه را رقم زده است.

در مهندسی و ساخت این پل  آن از سنگ و قوس  های هندسی استفاده شده ، نمونه ای بی نظیر از معماری وقت میباشد. اگرچه این بنای تاریخی هر از گاهی در معرض  آسیب های انسانی و طبیعی قرار دارد ، اما همچنان شکوه و عظمت خود را حفظ کرده است.

پل خونین در گدابای جمهوری آذربایجان

(پل خونین در جمهوری آذربایجان)

 

پل خونین در گدابای جمهوری آذربایجان

منبع:چرخ فلک

حسام بازدید : 62 شنبه 08 شهریور 1399 زمان : 11:30 نظرات (0)

فرایند خرید بلیط هواپیما

https://backority.ir/images/1801510.jpg

آیا به دنبال خرید بلیط هواپیما هستید و می خواهید بهترین اقدام ممکن را در این راستا انجام دهید؟ اگر قصد خرید بلیط هواپیما را دارید اما دچار سردرگمی شده اید و نمی دانید چه اقدامی در این راستا بهتر است، پیشنهاد می کنیم همراهی با ما را در این متن به هیچ عنوان از دست ندهید، لذا در ادامه نکات و اطلاعات بسیار مفید و مثمر ثمری برای تقاضا کننده های بلیط هواپیما ارائه داده ایم؛ نکات و اطلاعاتی که به طور حتم با خواندن آن ها قادر به بهترین تصمیم گیری شده و از سردرگمی در می آیید.

در حقیقت فرایند خرید بلیط هواپیما به گونه ای است که به هیچ وجه نباید آن را سرسری بگیرید و سهل انگارانه اقدام کنید، چرا که امروزه نه تنها این فرایند به روش های مختلفی اجرا می شود بلکه اگر اطلاعات مطلوبی در این زمینه داشته باشید می توانید از طریق بهترین روش های روز، مطلوب ترین اقداماتی را که مزیت های بیشتری دارند، انجام دهید. از این رو لازم به ذکر است اولین و اساسی ترین گامی که هر تقاضا کننده ای می بایست بردارد، کسب اطلاعات بیشتر و گسترش دانش خود درباره ی بلیط های هواپیمایی از جهات و زوایای مختلف است.

با توجه به اهمیت و تاثیر بالای کسب اطلاعات برای خرید بلیط هواپیما ما نیز سعی کرده ایم، این فرایند را کنکاش کرده و توضیحات مفصلی برای کمک به متقاضیان ارائه دهیم؛ توضیحاتی که بدون شک دانستن آن ها به درد تان خواهد خورد.

گفتنی است حین خواندن ادامه ی مطلب درباره ی موضوعاتی چون روش های نوین خرید بلیط هواپیما و آشنایی با آن ها، انواع مختلف بلیط های هواپیمایی، مزایا و ویژگی های بلیط های چارتر، نحوه ی خرید بلیط ارزان تر و در نهایت در رابطه با ایران چارتر یکی از بهترین مراجع خرید بلیط اطلاعات مفیدی کسب خواهید کرد؛ اطلاعاتی که که خواندن و دانستن آن ها برای هر تقاضا کننده ای لازم است.

روش های نوین خرید بلیط هواپیما

https://backority.ir/images/5231611.jpg

وقتی حرف از خرید بلیط به میان می آید اولین راهی که به ذهن همه خطور می کند، مراجعه ی حضوری به مرجع فروش است، مرجع فروشی که در مورد بلیط های هواپیما همان آژانس های هواپیمایی و نمایندگی های آن ها می باشد؛ اما آیا این روش تنها راهکار ست و متقاضیان خرید چاره ای جزء انتخاب آن ندارند؟

در پاسخ به این پرسش لازم است اشاره کنیم دنیا همواره در حال پیشرفت است، پیشرفت هایی که منجر شده اکثر فرایند ها دیگر همانند قبل نباشند و از قالب سنتی خود خارج شوند، به طوری که اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید شاهد تغییرات چشمگیری خواهید شد؛ تغییراتی که در چند دهه ی اخیر به وجود آمده اند و در زمان های قدیم اثری از آن ها نبود. فرایند خرید بلیط هواپیما نیز از این قائده جا نمانده و دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است، به صورتی که دیگر تنها راه چاره برای انجام این خرید مراجعه ی حضوری به آژانس ها و مراکز فروش نیست.

بنابراین در پاسخ به سوال مذکور لازم است بگوییم در حال حاضر تقاضا کننده های بلیط های هواپیما می توانند غیر از روش های حضوری از طریق روش های نوین روز نیز به خرید بپردازند. در واقع روش های نوین برای انجام این فرایند، متد ها و راهکار هایی هستند که تقاضا کننده بدون حضور فیزیکی در محل فروش، از طریق دسترسی به اینترنت و مراجعه به درگاه های فروش، به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهد. به بیانی ساده تر شما می توانید از طریق اینترنت، انواع بلیط با هر مقصدی را تهیه کنید.

البته توجه داشته باشید انتخاب مرجع فروش آنلاین خرید بلیط و مراحل انجام آن مسائلی هستند که باید یک سری نکات را در رابطه با آن ها بدانید، نکاتی که سعی کرده ایم در ادامه ی این متن مهم ترین مورد ها را بیاوریم. پس اگر می خواهید با روش های نوین خرید بلیط هواپیما بیشتر آشنا شوید و اقدامی آگاهانه داشته باشید، به خواندن باقی مطلب ادامه دهید.

 خرید آنلاین بلیط هواپیما و مزیت های آن

https://backority.ir/images/398538.jpg

خرید آنلاین بلیط هواپیما این روز ها سر و صدای زیادی ایجاد کرده است، به گونه ای امروزه اکثر تقاضا کننده ها از طریق این روش اقدام کرده و به خرید می پردازند؛ فلذا با انتخاب درگاه های خرید آنلاین می توانید از مزیت های غیر قابل انکاری چون موارد زیر بهره مند شوید:

  • همان طور که می دانید خرید حضوری مستلزم صرف وقت قابل توجهی برای رجوع به مرکز فروش بلیط و گذراندن مراحل خرید به جهت صدور برگه ی بلیط می باشد؛ در حالی که در خرید آنلاین، صرف زمان برای انجام همان کار ها به مراتب کمتر است. به طوری که با انتخاب روش های نوین می توانید به میزان قابل توجهی در وقت خود صرفه جویی کنید.
  • از مزیت های دیگری که لازم است بدانید راحتی مراحل خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری است. البته میزان این راحتی به مرجعی که برای ثبت خرید آنلاین انتخاب کرده اید نیز بستگی دارد. گفتنی است ایران چارتر از جمله بهترین مراجع در این زمینه می باشد و علاوه بر راحتی مراحل خرید، ویژگی ها و مزیت های فراوان دیگری هم شامل حال خریداران خود می کند. ناگفته نماند در تیتر های بعدی توضیحات بیشتری درباره ی ایران چارتر و خدمات مختلف آن ارائه داده ایم.
  • حذف هزینه های رفت و آمد برای خرید حضوری مزیت دیگری است که می توانید در این روش از آن بهره مند شوید.
  • درگاه های آنلاین فروش از آن جا که بر پایه سیستم هستند، در هر لحظه و هر ساعت از شبانه روز آماده به ارائه ی خدمات می باشند، به نوعی که تفاوتی ندارد متقاضی کجاست و یا در چه ساعتی اقدام به خرید می کند.
  • کنسلی و استرداد بلیط مسئله ای می باشد که ممکن است هر کسی به دلایل مختلفی سراغش رود و قصد کنسل کردن بلیط خریداری شده ی خود را داشته باشد. در روش های حضوری این کار همواره ملزم به صرف وقت و انرژی زیادی است، در حالی که اگر به طور آنلاین اقدام کنید نه تنها ذخیره زمانی بیشتری خواهید داشت بلکه مبلغ مرجوعی را به مراتب سریع تر از اقدام حضوری دریافت خواهید کرد.
  • تنوع خرید بلیط، به ویژه بلیط های چارتری در این روش بسیار بالا تر از روش های حضوری است و متقاضیان حق انتخاب بیشتری دارند.
  • با مراجعه به بستر های فروش آنلاین بلیط هواپیما می توانید شرایط مختلف انواع بلیط ها اعم از ساعت پرواز، نوع پرواز، قیمت خرید و میزان ظرفیت موجود را به راحتی بررسی کنید.
  • و موارد دیگری از این دست.
حسام بازدید : 215 یکشنبه 08 تیر 1399 زمان : 22:12 نظرات (0)

بهترین کارتریج ایرانی برای چاپگر چه کارتریجی میباشد؟

 

در این مقاله کوتاه قصد دارم تجربیات خودم درباره خرید و تهیه کارتریج را با شما عزیزان مطرح کنم.

سلام حمید عبدی هستم کارشناس آیتی: داستان از اونجایی شروع شد که بعد از اینکه توسط تدارکات شرکت تعدادی کارتریج خریداری شده بود و کارتریج ها در واحدهای شرکت پخش شده بود و در حال استفاده بود و تعداد زیادی هم در انبار شرکت نگهداری میشد ،بعد از گذشت یک هفته از خرید کارتریج تقریبا تعداد تماس ها مبنی بر مشکل کارتریج پرینتر بالا رفته به طوری که همه واحدها نسبت به مشکل کارتریج ها شکایت داشتند و کار به جلسه مدیران رسید و بنده موظف شدم که کارتریج های خریداری شده را عودت دهم به فروشنده و کارتریج های باکیفیت برای شرکت تهیه کنم .
ماموریت بنده تازه شروع شده بود شخصا به خیابان ایرانشهر مراجعه کردم و تحقیقات خودم را شروع کردم ،به فروشگاه هایی
که مراجعه میکردم تقاضای کارتریج اورجینال داشتم و از تقریبا 10 مجموعه پیش فاکتور تهیه کردم وقتی به شرکت رفتم و پیش فاکتورها را مقایسه کردم با فاصله عجیب قیمتها مواجه شدم ،دربعضی از مدلها بیش از 50 درصد تفاوت قیمتی وجود داشت ،به این موضوع مشکوک شدم تصمیم گرفتم در اینترنت سرچ کنم تا کمی اطلاعات کسب نمایم با سرچ در اینترنت با شرکت پریس چاپگر باران آشنا شدم که به زیبایی راه های شناسایی کارتریج اورجینال و غیر اورجینال را در سایت خود توضیح داده بودند تصمیم گرفتم برای توضیحات جامع تر با یکی از کارشناسان شرکت پردیس چاپگر باران قرار ملاقات بگذارم.
با آموزشها و توضیحات کارشناس شرکت پردیس چاپگر باران به این نتیجه رسیدم که هیچ یک از نفراتی که پیش فاکتور کارتریج اورجینال به من داده بودند صداقت در کار نداشتند و در واقع قصد فروش کارتریج اورجینال به بنده نداشتند چراکه قیمت کارتریج اورجینال بسیار بالاتر از پیش فاکتورهایی بود که من در اختیار داشتم و به خاطر شباهت بسیار زیادی که کارتریج های غیر اورجینال با اورجینال داشتند همه فروشندگان از بی اطلاعی بنده و خیلی از نفراتی که به آنها مراجعه میکنند سوء استفاده میکنند.
بنا بر پیشنهاد کارشناس شرکت پردیس چاپگر باران  خرید کارتریج ایرانی با برند پردیس را انجام دادیم و از طرف شرکت فروشنده و سازنده کارتریج ایرانی این اطمینان به ما داده شد که کارتریج ایرانی پردیس از لحاظ کیفیت و تعداد چاپ هم راستای کارتریج اورجینال بوده و این کارتریج استاندارد های لازم را دارا میباشد و هیچگونه آسیبی به دستگاه چاپگر نخواهد رساند و درضمن کارتریج ایرانی پردیس دارای گارانتی و ضمانت بی قید و شرط میباشد و از همه مهم تر اینکه تو سراسر ایران دارای مرکز خدمات پس از فروش هستش و نکته بارز این هست که از لحاظ قیمت بسیار مرقوم به صرفه تر از کارتریج اورجینال هست بعد از اینکه مدارک تولید کارتریج و شرایط ساخت کارتریج ایرانی را رصد کردم دیگه همه سوال های تو ذهنم حل شده بود و با خرید کارتریج ایرانی پردیس توانستم رضایت تمامی واحدهای شرکت را برآورده کنم وواقعا از خرید کارتریج ایرانی پردیس راضی هستم و بعدها فهمیدم خیلی از سازمان ها و شرکت های بزرگ نیز از این کارتریج استفاده میکنند و به نظرم بهترین کارتریج ایرانی از لحاظ کیفیت همین کارتریج ایرانی پردیس میباشد.
امیدوارم این اطلاعات براتون مفید باشه و بتواند به شما کمک کنه برای انتخاب کارتریج لیزری
در پایان اطلاعات شرکت پردیس چاپگر باران را برای شما میزارم تا شما هم استفاده کنید.
 
 
شرکت پردیس چاپگر باران (سهامی خاص)       شماره ثبت 430543  
ساعات کار شرکت:   9صبح تا 5 بعدازظهر (9الی 17)
پنجشنبه ها:9 الی 1 بعدازظهر (9الی 13)
دفترفروش مرکزی: خیـابان ایرانشهر شمالی نبش خیابان اراک پلاک 158 طبقه دوم واحد1و2

تلفن:   02188322120          خط ویژه :    02188341919
حسام بازدید : 116 یکشنبه 08 تیر 1399 زمان : 15:29 نظرات (0)

تعداد صفحات : 11

درباره ما
عشق سفر وبلاگی در زمینه سفر و گردشگری و کلیه مباحث جنبی در زمینه صنعت توریسم بوده و پایگاهی برای عاشقان سفر میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    تبلیغات بنری هاست

    بک لینک رایگان - بک لینک رایگان و افزایش بازدید شما