loading...

عشق سفر

وبلاگ عاشقان سفر

دره ای زیبا و حیرت انگیز که بومیان قدیمی آن را دره جن ها نامیده اند و آن را خوف انگیز و محل زندگی ارواح و جن ها میدانستند.کال جنی یا دره جن ها دره ای است که در شمال طبس و در اطراف روستای ازمیغان و در امتداد خروجی قناتی که در نزدیکی آن قرار دارد واقع شده است.

 

سفر فراموش نشدنی به کال جنی(دره ارواح)


. “کال” اصطلاحی است که به دره یا مسیر ایجاد شده به وسیله سیلاب ها و جریان آب اطلاق می شود. کال جنی یا دره جن ها دره ای است که در شمال طبس و در اطراف روستای ازمیغان و در امتداد خروجی قناتی که در نزدیکی آن قرار دارد واقع شده است و ۳۵ کیلومتر با شهرستان طبس فاصله دارد.
دره ای زیبا و حیرت انگیز که بومیان قدیمی آن را دره جن ها نامیده اند و آن را خوف انگیز و محل زندگی ارواح و جن ها میدانستند. برای دست یابی به کف دره نیازمند آشنایی به منطقه است.



دره دارای دیواره های بلند و پرشیب است که وارد شدن به آن میتواند خطراتی به همراه داشته باشد. وجود تونل ها و خانه هایی بنام خانه گبرها در دل دیواره ها که برای سکنای زرتشتیان زمان خود ساخته شده است از دیگر جدابیتهای این دره است. ساخت این تونلها و حفرها احتمالا به زمان ساسانیان بازمیگردد. این حفره ها و تونلها در دامنه جداره های این دره قرار گرفته اند.
مسیر دسترسی به این حفره ها بسیار دشوار است. در مسیر این حفره ها تونل هایی دیده می شد که احتمالا راه های ارتباطی آنها با هم بوده است.

پس از جدا شدن از جاده آسفالت و دو راهی استخر شاعر و طی حدود ۵ کیلومتر جاده خاکی به محل دره ای می رسیم. از دو مسیر می توان وارد این دره شد. یکی انتهای جاده خاکی که به واقع ابتدای این دره می باشد و متصل به کوه است و دیگری میانه های این جاده خاکی که می توان از طریق یک شکاف ایجاد شده بوسیله فرسایش به درون دره راه یافت.


ما راه ابتدایی را توصیه می کنیم. در این محل که متصل به کوه می باشد چشمه آبی روان است که یک منطقه سرسبز را ایجاد کرده است. درختان در هم تنیده نخل که بصورت خودرو روییده اند و نیزار را می توان در اینجا مشاهده کرد.
از این محل میسر آب را دنبال کرده و چشم اندازهای زیبای طبیعی آن را مشاهده می کنیم. در طول این دره بر اثر فرسایش باد و آب ،نقوش و پستی و بلندیهای شگرف و زیبایی ایجاد شده است. در طول مسیر نیزارها و تک درختان نخل را در چند قسمت شاهد هستیم. در قسمتهایی می توان دره را به شکل U و در بعضی نقاط به شکل V مشاهده نمود . در بعضی نقاط هم همگرایی دو دهنه دره را در قسمت بالایی آن می بینیم که بی نظیر است.



دره را که ادامه می دهیم در نقاطی آبشارهای کوچک که در زبان محلی شلن (sholan) نامیده می شود وجود دارد . در جاهایی آب بصورت حوضچه هایی جمع شده که در فصل تابستان مناسب برای آب تنی و فرار از گرمای طاقت فرسای هواست و بالاخره در محلی این آب بوسیله راه آب و تونلهایی که توسط اهالی روستاهای پایین این منطقه ایجاد شده به داخل قنات هدایت می شود.
در این محل فرسایش آب به اوج خود رسیده و نقوش و برجستگیها و خلل و فرج عجیبی را در کف رودخانه ایجاد کرده است. بعد از این منطقه دیگر دره خشک و بی آب و علف می شود. آب به داخل قنات هدایت شده و دره بی نصیب از آب. کمی دیگر در مسیر دره به راه خود ادامه می دهیم که در دیواره دره حفراتی نگاه ما را متوجه خود می سازد.


                                                       کال جنی؛ عکس از حسین نعیمی


شاید در نگاه اول احساس کنیم که اینها نیز حاصل فرسایش طبیعت باشد اما با کمی کنکاش می یابیم که اینها ساخته دست بشر است. در ارتفاع ۲ متری از سطح زمین چاه ورودی قرار دارد که با کمک یک همراه می توان به درون آن رفت و سپس از این چاه که حدود ۷-۸ متر ارتفاع دارد و بوسیله جای دست ها و حفرات بدنه آن بالا می رویم و به تالاری بر می خوریم.


در دو طرف این تالار دو دالان قرار دارد و هر کدام شامل چندین اتاق می باشد. همه اینها بوسیله بشر و در دل دیواره این دره عجیب پدید آمده است. هنوز می توان رد تیشه معماران آن را بر در و دیوار اتاقکها مشاهده نمود. طبق نظر کارشناس سازمان میراث فرهنگی تاریخ بنای این مکان به دوره ساسانیان بر می گردد و به نظر می رسد محل چله نشینی یکتا پرستان بوده است.

وجود تونل ها و خانه هایی در دل دیواره ها که به خانه گبرها شهرت دارد از مهمترین ساختارهای ناشی از وجود انسان در این دره است. خانه هایی که ساخت آن را به دوران ساسانیان نسبت می دهند. در میان  این خانه ها تونل هایی وجود دارد که ظاهرا مسیر دسترسی ساکنان به یکدیگر بوده است. اما موضوع شگفت انگیز دسترسی دشوار به این خانه ها است که معمای ساکنان کال جنی را پیچیده تر می کند. وجود یک نخلستان خودرو در منطقه کال جنی نیز از شگفتی های دیگری است که دست طبیعت در این منطقه به وجود آورده است.


                                         کال جنی ؛خانه گبرها؛ عکس از حسین نعیمی


اگر مسیر دره را باز هم بسمت انتهای دره ادامه دهیم به یک محل دیگر اینچنینی بر می خوریم که بر اثر فرسایش سیلابهای موسمی، چاه و محل دسترسی از پایین دره به اتاقکهای آن از بین رفته و دسترسی به آن را از راه پایین دره غیر ممکن کرده است. ولی فراموش نکنید که این منطقه زیبا بر خلاف نامش اصلا ترسنتک نیست.


 

 

منبع: سفرنامه

حسام بازدید : 59 جمعه 05 دی 1399 زمان : 12:12 نظرات (0)

استارت آپ واژه ای است که در عصر حاضر در راه اندازی یک کسب و کار به کرار به گوشمان برخورده است.اما استارت آپ با راه اندازی یک شرکت تازه تاسیس و نوپا تفاوت های ظریفی هم دارند.

امروزه متخصصان کسب و کار استارت آپ را یکی از اساسی ترین ستون های موفقیت یک کسب و کار در دنیای تجارت و کارآفرینی قلمداد میکنند.

از نظر متخصصان حوزه کارآفرینی استارتاپ(startup) فرآیند به حرکت درآوردن یک ایده است و صرفاً به هر شرکت تازه تأسیسی استارت آپ نمی‌گویند بلکه شرکت هایی که ظرفیت بالایی برای رشد سریع داشته و با استفاده از خلاقیت و نوآوری برای سرمایه گذاران حوزه کسب و کار جذابیت های فراوانی دارند.

این هدف مشترک همه استارت آپ هاست که تغییر ایجاد کرده، نوآوری کنند، و شیوه‌های سنتی انجام کارها را دگرگون سازند. در اینجا بطور خیلی خلاصه به بیان ده گام برای ایجاد یک استارت آپ موفق پرداخته ایم.با چرخ فلک همراه باشید:

برای ساخت یک کسب و کار یا استارت آپ موفق و رسیدن به موفقیت گام‌هایی وجود دارد که به طور مختصر به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

گام اول: کسب و کار خود را در ذهن بسازید و بدون هیچ محدودیتی آینده شرکت خود را ترسیم کنید.

گام دوم: به دنبال ایده‌های ناب و پرسود باشید، بازار را مطالعه و بررسی کنید و یک تیم مرکزی برای خود انتخاب کنید.

گام سوم: انتخاب نامی مناسب برای ایده و طرح خود و نوشتن بیزینس پلن برای جذب سرمایه و تعیین اهداف سومین گام است.

گام چهارم: گام چهارم راه اندازی کسب و کار ، شروع به تولید و خدمت رسانی و انتخاب متخصص برای هر بخش می‌باشد.

گام پنجم: گام بعدی گسترش و رشد فعالیت و اندازه گیری آن است. (استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای توسعه سریع‌تر پیشنهاد می‌شود)

گام ششم: به دنبال جذب سرمایه و گرفتن مجوزهای قانونی برای کسب و کار خود باشید.

گام هفتم: برای گسترش کسب و کار خود بهترین افراد را بیابید و استخدام کنید. وظایف را تقسیم کنید و تیمی قوی برای ادامه کار خود بسازید.

گام هشتم: کسب و کار خود را به شرکت تبدیل کنید و به کارتان رسمیت ببخشید.

گام نهم: بازاریابی و تبلیغات گسترده را برای جذب مشتری، افزایش فروش و درآمدزایی شروع کنید.

گام دهم: بعد از جذب مشتری به دنبال نگه داشتن مشتری و تثبیت سود خود باشید.

منبع: چرخ فلک

حسام بازدید : 47 جمعه 05 دی 1399 زمان : 12:07 نظرات (0)

 

در شانزدهمین دوره‌ جوایز اروپایی اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌ها (ACI)، فرودگاه استانبول (IGA) موفق به دریافت جایزه‌ بهترین فرودگاه اروپا در تحول دیجیتال شد.

مدیریت فرودگاه استانبول (İGA) با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این فرودگاه موفق به دریافت جایزه «بهترین فرودگاه اروپا در تحول دیجیتال» از سوی اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌ها (ACI) شد.براساس این گزارش، جایزه مذکور در چارچوب شانزدهمین دوره جوایز اروپایی اتحادیه بین‌المللی فرودگاه‌ها به فرودگاه استانبول اعطا شده است.

 

کادری سامسونلو (Kadri Samsunlu) مدیرعامل فرودگاه استانبول، در این خصوص گفت: در حال حاضر مهم‌ترین تقاضای مسافران، سفر کردن با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتالی است. ما از روز اول ساخت‌و‌ساز فرودگاه استانبول، تکنولوژی‌های دیجیتال را در این فرودگاه راه‌اندازی کرده‌ایم.

مدیر فرودگاه استانبول با بیان اینکه هدف آن‌ها افزایش سرعت در استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتالی و مدیریت فناوری است، گفت: ما می‌توانیم برای مسافران خود فرصت یک تجربه سفر دیجیتالی منحصر‌به‌فرد را فراهم کنیم.

او خاطرنشان کرد که اولین قدم در این فرآیند استفاده از کیف پول دیجیتال است و این اقدام با راه‌اندازی یک پلت‌فرم تجاری به نام “Ist-buy” عملی خواهد شد. این پلتفرم به‌صورت یک بازار دیجیتالی در فرودگاه عمل می‌کند و تمام فروشگاه‌های فرودگاه، فرصت تبلیغ محصولات خود را در این سیستم‌عامل خواهند داشت.

 

 فرودگاه استانبول برنده جایزه بهترین فرودگاه اروپا

 

سامسونلو افزود: مهم‌ترین کاربردی که قرار است در شش ماه آینده در این اپلیکیشن راه‌اندازی شود، فناوری امکان سفر و خرید با استفاده از سیستم‌های تشخیص هویت بیومتریک» (تشخیص چهره) است.

با استفاده از این اپلیکیشن مسافران می‌توانند از طریق تلفن همراه خود بلیط، پاسپورت و داده‌های «تشخیص هویت بیومتریک» را با یکدیگر مطابقت دهند. علاوه بر این، به لطف سیستم چت هوشمند که به‌عنوان بخشی از طرح فرودگاه هوشمند راه‌اندازی شده است، اطلاعیه‌های فوری با پشتیبانی ۲۴ساعته به مسافران ارائه خواهد شد.

از دیگر اقدامات دیجیتالی فرودگاه استانبول، استفاده از فناوری اینترنت اشیاء (IoT)، به‌منظور راه‌اندازی مکانیسم‌های ردیابی در فرودگاه است.‌

سامسونلو گفت: این که ما در شانزدهمین دوره جوایز “ACI” اروپا، شایسته دریافت جایزه‌ی بهترین فرودگاه اروپا در تحول دیجیتالی شد‌ه‌ایم، بیانگر این واقعیت است که ما در مسیر درستی به‌سوی اهداف خود گام بر می‌داریم.

در پایان لازم به ذکر است که این جایزه بر اساس موفقیت اقدامات پیشگیری از انتشار ویروس «کووید-۱۹» در ساختمان‌های فرودگاه‌، راه‌حل‌های دیجیتالی ارائه‌شده به مسافران و… در زمان همه‌گیری ویروس کرونا به فرودگاه استانبول اهدا شد.

منبع: سفرانه

 

حسام بازدید : 158 شنبه 22 آذر 1399 زمان : 16:53 نظرات (0)

صنعت گردشگری یکی از بخش هایی هست که در سال های اخیر با ظهور و ورود استارت آپ ها دچار تغییرات بزرگی شده اند.

هدف نهایی تمام استارت آپ های صنعت گردشگری خلق بهترین خاطرات و تجربه ها برای گردشگران است و قصد دارند تا خرج سفر را تا آنجا که ممکن است به حداقل برسانند.

کار های مرتبط با رزرو مکان سکونت، بلیط هواپیما، رستوران ها و انواع  گوناگون تفریحات در طول سفر ، فقط قسمت کوچکی از ایده‌ ها و خدمت هایی است که استارتاپ های حوزه صنعت گردشگری انجام می دهند. ظهور این استارت آپ ها  با ارائه ایده های نوین و خلاقانه منجر به ایجاد تحولات بزرگ و شگرفی در عرصه جهانی صنعت توریسم  شده است.

یکی از مشهورترین استارت آپ های جدید در صنعت گردشگری پلتفرم آنلاین “گت یور گاید”(Get Your Guide) میباشد.

استارت آپ گت یور گاید نوعی مارکت پلیس آنلاین(Market Place) است. پلتفرمی که کارهایی مانند رزرو تور گردشگری، سفر به جاذبه های گردشگری و دیگر فعالیت ها را در سایت و اپلیکیشن خود به مردم ارائه می دهد.

مرکز اصلی این استارت آپ در آلمان بوده و شعبی در دیگر نقاط جهان از جمله اروپا و آمریکای جنوبی دارد. باید اظهار داشت که گت یور گاید نوعی واسطه  یا تسهیل گر بوده و به شرکت ها برای عرضه محصولات و خدمات خود به مردم کمک می کند.

 

 

استارت آپ های صنعت گردشگری و توریسم؛ گت یور گاید.

شرکت های گردشگری انواع خدمات خود مانند تور های یک تا چند روزه.. را در این سایت قرار می دهند و مردم آن ها رزرو می کنند. ایده اصلی  این استارت آپ گردشگری در سال ۲۰۰۸ و با سفر جوهانس و تایوتایو، سازندگان اصلی استارتاپ به چین، برای حضور در کنفرانس دانش آموزان شکل گرفت.

آنها در طول مسیر دریافتند که مسیر یابی در  یک کشور و شهری خارجی کار دشواری است به همین علت پلتفرمی ایجاد کردند تا مسافران بتوانند با  افراد محلی  آنجا ارتباط داشته باشند و از آنها راهنمایی بگیرند، بعد از مدتی این پلتفرم گسترش پیدا کرد و سرمایه این کار به کمک دیگر سرمایه گزاران از کشورهای غیر اروپایی استارتاپ فراهم شد، زیرا ایده جدیدی بود و اروپایی ها چشم انداز روشنی در پیش بینی آینده صنعت  گردشگری نداشتند.

در عوض آمریکایی ها از این ایده حمایت کردند و آینده روشنی در آن دیدند. در آغاز فعالیت این استارت آپ؛ آنها خود در ابتدا هیچ فعالیت توریستی انجام نمی دادند و نقش یک واسطه را بین مسافر و شرکت خدماتی ایفا می کردند و مبلغی از پول شرکت را به عنوان دست مزد خود برمی‌ داشتند.

 

 

get your guide اپلیکیشن آنلاین سفر و گردشگری

گت یور گاید(Get Your Guide) از اواخر سال ۲۰۱۷ تورهای گردشگری خود را راه اندازی کرد. آنها تا کنون بیش از ۱۶ میلیون تور گردشگری  را طراحی کرده و بر پایه تجربیات چندین ساله خود  بخوبی قادر به شناخت ویژگی های یک تور مسافرتی خوب هستند.

مسافران می توانند پیشنهادات و انتقادات و نظرات خود را در رابطه با کیفیت تور در سایت قرار  داده و اگر یکی از خدمات به طور مدام نمره منفی کسب کند حذف می شود. بر اساس گزارشات به دست آمده این استارت آپ تا به حال بیش از ۶۵۵ میلیون دلار جذب سرمایه داشته است.

منبع: مجله تفریحی و گردشگری چرخ فلک

حسام بازدید : 65 شنبه 22 آذر 1399 زمان : 16:51 نظرات (0)

بهترین وکیل های در شیراز

سلام دوستان شیراز یاب وقتتون بخیر من در این پست برای شما عزیزان درباره “وکیل در شیراز ” صحبت خواهم کرد .

وکیل

وکیل یا نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.
وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند.
می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف موکل دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد.
نایب السلطنه را در دوره صفویان «وکیل» می‌گفتند و عنوان «وکیل الرعایا» هم از همین‌جا برخاسته است.

مشاوره تلفنی از وکیل در شیراز

برای مشاوره گرفتن با مشاوره حقوقی در زمینه  ها مختلفی چون : طلاق ، کیفری ، حقوقی، خانواده ، مهریه و  … با شماره زیر تماس بگیرید .

09164541374

 

بهترین وکیل در شیراز

 

برای اتصال به بهترین وکلای موجود در شیراز و فعالیت در زمینه تخصصی هر وکیل مانند شرکت ها ، کیفری،حقوقی، خانواده و…

با شماره زیر تماس بگیرید .

09164541374

ویژگی وکیل خوب در شیراز

  • ۱. از ویژگی های شخصیتی یک وکیل ، امانت‌داری است. در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین وی است.
  •  ۲. وکیل این تعهد اخلاقی حرفه‌ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غلوآمیز و غیرممکن اجتناب نماید.
  •  ۳. هنگام انتخاب وکیل خوب وی باید موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد
  • ۴. از وظایف وکیل در قبال موکل ساده سازی مسائل حقوقی برای موکل خود می‌باشد
  • ۵. یک وکیل خوب باید شأن و مقام قاضی را رعایت نموده و به وی کمال احترام را بگذارد
  • ۶. یک وکیل خوب باید از اطلاعات و معلومات و دانش حقوقی لازم برخوردار باشد

برای اتصال به بهترین وکلای موجود در شیراز و فعالیت در زمینه تخصصی هر وکیل مانند شرکت ها ، کیفری،حقوقی، خانواده و…

با شماره زیر تماس بگیرید .

09164541374

ادرس وکیل در شیراز

برای دیدن وکیل ها بر روی نقشه و گوگل مپ روی عکس زیر کلیک کنید

ادرس وکیل در شیراز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   بهترین وکیل در شیراز

 

|بکوریتی|

رپرتاژ آگهی

حسام بازدید : 52 یکشنبه 16 آذر 1399 زمان : 6:21 نظرات (0)

به نقل از سایت "لنگر خبر" درباره مسافران کدام جاهای دیدنی قشم را بیشتر جستجو می کنند باید گفت که: جزیره و شهر زیبای قشم یکی از شهر های جنوبی و البته پر مسافر در ایران است که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران از سراسر ایران با تور های قشم زمینی (با قطار) و هوایی (با هواپیما چارتر) است. البته مسافران فقط مربوط به تورهای داخلی نمی باشند، بلکه  از کشور های حاشیه خلیج فارس نیز دارای مسافران زیادی می باشد.

شهر قشم که در اصل معروف است به جزیره قشم جاذبه های دیدنی بسیار زیادی دارد و طبق نظریه سایت "ویکی پدیا" برخی از این اماکن در دنیا یونیک می باشند. با این احوال سه جاذبه در بین این جاذبه ها، زبان زد خاص و عام می باشد. در ادامه راجب به این سه جاذبه که بیشترین مقدار جستجو در گوگل را دارند توضیحاتی را ارائه می کنیم.

جنگل حرا در جزیره قشم

جنگل حرا | بی نظیر ترین جنگل موجود در ایران

بدون شک جنگل حرا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری قشم و حتی سراسر ایران می باشد؛ در این جنگل گیاه هایی به اسم حرا وجود دارد که ریشه آن ها در آب است و نمای بسیار جالبی را به این جنگل داده است.

جالب است بدانید جنگل های حرا یکی از اصلی ترین زیستگاه های پرندگان مهاجر می باشد و تماشای این پرندگان لذت بسیار زیادی برای گردشگران خواهد داشت.

ارتفاع آب در جنگل های حرا بیشتر از 1.5 متر نمی آید و همین امر باعث می شود گیاه هان حرا قابل مشاهده باشند.

لازم به ذکر است که جنگل حرا حدودا با قشم بین 55 تا 75 کیلومتر فاصله دارد و درخت های چند صد ساله ای در آن جا وجود دارد که ارتفاع برخی از آن ها حتی بیشتر از 5 متر نیز می باشد اما تنه ای قدیمی و خشک دارند.

خواص جنگل حرا

گل حرا بسیار کوچک می باشد بطوریکه از فرط کوچکی نا پیدا است. این گل به رنگ طلایی با ۴ گلبرگ است، که هر گلبرگ بیشتر از چند میلی متر طول ندارد. عطری شیرین و خنک دارد که تا شعاع چند متری اطراف آن پراکنده می‌ شود. بومیان محلی از گیاه حرا به عنوان علوفه خشک برای خوراک چهار پایان استفاده می کنند.

پوست حرا برای درمان جذام موثر است. شیره درون آوندهای آن نیز بر بیماری خشکی که بیماری پوستی شایع در منطقه هرمزگان است، تاثیری قابل توجه دارد. در صنعت نیز برای تهیه چسب تخته و خمیر چوب از این گیاه استفاده می کنند.

شما به صورت پیاده و با پا قادر نیستید که به جنگل حرا بروید زیرا آن جا را آب فرا گرفته است. برای دیدن این جنگل باید با استفاده از قایق به آن جا بروید و بر روی آب های آن حرکت کنید.

اگر در تورقشم آژانس مسافرتی مجری مستقیم ثبت نام کنید، به راحتی می توانید از این جنگل ها با راهنما در نهایت امنیت دیدن کنید.

 

جزایر ناز | فضایی بکر و زیبا

جزایر ناز یکی از بهترین مکان هایی است که در سفر قشم می توانید بروید؛ جزایر ناز تشکیل شده از دو جزیره می باشد و برای همین است که کلمه جزیره جمع بسته می شود و به صورت جزایر گفته می شود.

شما در بخشی از قسمت آبی این جزیره می توانید پیاده روی کنید و قطعا پیاده روی در کنار آب و ساحل می تواند روحیه شما را چند برابر بهتر کند و حس و حالی تازه و بی نظیر به شما دست دهد.

در اطراف این دو جزیره انواع و اقسام خدمات و امکانات تفریحی نظیر جت اسکی، کایت، غواصی و ... وجود دارد که می تواند تجربه کردن هر کدام از این تفریحات، شما را به وجد بیاورد و سفری به یاد ماندنی برای شما رقم بزند.

شما در این جزایر امکان راه رفتن در سطح کم آب را دارید و می توانید به راحتی از راه رفتن درون آب لذب ببرید؛ هر شخصی که به این مکان می رود علاقه دارد که جت اسکی سوار شود و بر روی آب های آنجا حرکت کند.

بدون شک آب این جزیره هر گردشگری را وسوسه می کند که در اعماق آن غواصی کند و بداند که در زیر این آب چه چیز هایی وجود دارد.

این جزایر جزو سه جاذبه دیدنی و تفریحی شهر قشم به شمار می رود و قطعا هر گردشگری برای رفتن به این مکان لحظه شماری خواهد کرد.

از تفریحات و امکانات این جزایر طبق "مقاله جزایر ناز در وب سایت فارا گشت" می شود به موارد زیر اشاره کرد:

. تفریحاتی که برای چندین ساعت شما را سرگرم می کنند. همانند امکانات استفاده از پاراگلایدر، جت اسکی و قایق سواری. اگر هم اهل شتر سواری باشی و بخواهی در کنار خانواده این را هم امتحان کنی با قیمت خیلی مناسب می توانی در این منطقه از آن استفاده کنی.

. در کنار این تفریحات اگر احساس گرسنگی کردی اصلا نگران نباش. چون در اطراف این جزایر و مکانهای تفریحی، پر از اغذیه فروشی با غذاها و طعم های مختلف است که تقریبا می توانند هر سلیقه غذایی را پوشش دهند.

. اگر هم بخواهی سوغاتی بخری، فروشگاههای صنایع دستی به همین منظور دایر شده اند. خرید از آنها لذت بخش است و  دیدنشان نیز، خالی از لطف نخواهد بود.

جزیره هنگام | زیبا ترین جاذبه دیدنی قشم

به جرئت می توانیم بگوییم جزیره هنگام زیبا ترین جاذبه دیدنی شهر قشم است و یکی از بکر ترین مکان ها برای توریست های خارجی در کشور ایران می باشد.

صخره، کوه و آب که در این جزیره قرار دارد از زیبایی های خاصی برخوردار هستند و با دیگر صخره ها، کوه ها و آب ها فرق دارند. شن هایی به رنگ نقره ای در اطراف این جزیره وجود دارد که می توان گفت یکی از هیجان انگیز ترین و شگفت انگیز ترین فضا هایی است که قابلیت مشاهده آن از نزدیک را دارید.

تنها راه رسیدن شما از قشم به این جزیره به وسیله قایق ها می باشد که حدودا از ساحل قشم تا جزیره هنگام با کشتی حدودا 50 دقیقه راه می باشد و تقریبا در تمام طول روز قایق های مسافر بری به این جزیره می روند و گردشگران و توریستان زیادی را به آن جا منتقل می کنند.

جالب است بدانید در این جزیره در ماه های خاصی دلفین ها برای شنا به سطح آب می آیند و شما می توانید با آن ها عکس گرفته و شنا کردنشان را نگاه کنید. اگر هم خوش شانس باشید می توانید آن ها را لمس کنید.

 

در ساحل جزیره هنگام و آب های نیگلون خلیج فارس می توان انواع  گونه های جانوران دریایی را پیدا کرد. همچنین آب های اطراف جزیره زیستگاه  دلفین ها می باشد. گردشگران زیادی برای تماشای زندگی دلفین ها به این جزیزه می آیند.

آب های اطراف جزیره مرجانی هستند و به همین دلیل از شفافیت خاصی برخوردار می باشند، در نتیجه غواصی نیز به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری جزیره می باشد. از دیگر جاذبه های گردشگردی در این جزیره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 پارک کروکودیل نوپک که نخستین و تنهاترین پارک کروکودیل در کشور می باشد. در نزدیکی این پارک نیز کمپینگی برای اقامت علاقمندان به طبیعت وجود دارد. در این پارک با هدف بهره برداری اقتصادی و کمک به حفظ محیط زیست به پرورش انواع کروکودیل پرداخته اند.

 

برنامه ریزی گشت های قشم گردی

یکی از دلایل سفر به هر شهر، دیدار از اماکن و جاذبه های دیدنی آن است. قشم هم از این مسله مستثنی نیست. مقاله ای بسیار جالب و کامل در مورد جاذبه های پر جستجو در اینترنت توسط مسافرین در وب سایت آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر نوشته شده است که به معرفی این سه جاذبه در قشم می پردازد. در این مقاله که تکمیل کننده موارد ذکر شده در بالا هستند، عکس های زیبایی هم خواهید دید که در برنامه ریزی سفر به شما کمک می کنند.

 

پیشنهاد می کنم که برای سفر به قشم از تهران، مشهد، شیراز، اهواز، تبریز، اصفهان یا هر شهر دیگر، با تور قشم فارا گشت به آدرس سایت www.faragasht.com مراجعه کنید و از امکانات و شرایط تور قشم با قطار و هواپیما که معروف شده اند به تور زمینی و هوایی مطلع شوید. برنامه گشت های آن ها را از دیدنی های قشم سوال کنید و با کارشناسان تور درباره تعیین تاریخ ارزان سفر به قشم و انتخاب بهترین هتل در قشم مشورت کنید تا سفری بسیار کامل و جذاب را تجربه کنید. از اون مسافرت هایی که حافظه موبایل یا دوربینتان از عکس های زیبای قشم پر می شود.

مطلب بسیار کامل و جامعی بود درباره تور قشم و جاذبه هایی که مسافران بیشتر تمایل به بازدید دارند. الان که زمان مناسبی از نظر قیمت برای مسافرت است، پیشنهاد می کنم که با رعایت پروتکل های بهداشتی، سفر قشم را رزرو نمایید تا شما هم به جمع مسافران خوب این مقصد بپیوندید.

منبع: langarnews.ir

بکوریتی

رپرتاژ آگهی

حسام بازدید : 284 شنبه 08 آذر 1399 زمان : 16:08 نظرات (0)

 

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی

https://backority.ir/images/516721.jpg

 

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی فرایندی است که به هیچ وجه نمی توان منکر تاثیر زیاد و اهمیت بالای آن در زندگی انسان ها شد. در واقع وجود این قبیل محصولات در راستای ساختن امکانات مورد نیاز بشر برای ادامه ی زندگی، از واجبات است؛ از این رو همواره شاهد رونق بسیار زیادی در بازار های مربوطه هستیم.

برای خرید این محصولات لازم است با آگاهی و اطلاعات اقدام کنید تا نهایتاً تجربه ی رضایتمندانه ای کسب نمایید. به همین جهت سعی کرده ایم در ادامه به موضوعاتی بپردازیم که کمک مطلوبی برای متقاضیان خرید انواع آهن آلات و محصولات فولادی هستند.

معرفی انواع آهن آلات و محصولات فولادی، کاربرد آن ها، راهنمایی های موثر در خرید و در آخر صحبت در مورد یکی از مناسب ترین راه ها برای خرید، از جمله موضوعاتی هستند که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

آهن آلات و محصولات فولادی شامل چه مواردی می شوند؟

https://backority.ir/images/55153.jpg

اگر کمی با دقت به اطراف خود نگاه کنیم می بینیم که انواع آهن آلات و محصولات فولادی در زندگی ما نقش کارآمدی ایفا می کنند، به نحوی که بدون وجود آن ها بسیاری از فرایند ها مختل شده و در کل زندگی برای انسان ها بسیار سخت می شود.

حال سوال این جاست آهن آلات و محصولات فولادی شامل چه مواردی می شوند؟ این محصولات دارای تنوع بالایی هستند که در قسمت پایین تعدادی از آن ها را نام برده ایم:

  • ورق سرد
  • ورق گرم
  • تیر آهن
  • میلگرد
  • ورق گالوانیزه
  • و ...

تک تک موارد بالا به نوبه ی خود از کاربرد های بسیار با اهمیتی برخوردار هستند و در بسیاری از صنایع به عنوان متریال اصلی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی گفتنی است رد پای وجود محصولات آهن و فولاد در هر صنعتی قابل مشاهده است، چه در جایگاه متریال اصلی و چه به عنوان مواد مورد نیازِ جانبی.

 

کاربرد انواع آهن آلات و محصولات فولادی

آهن به واسطه ی خواص و ویژگی هایی که دارد، از پر کاربرد ترین عناصر طبیعی است که به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی دیگر گفتنی است هر یک از انواع آهن آلات و محصولات فولادی که به چند مورد از آن ها در تیتر قبلی اشاره کردیم، دارای کاربرد های بسیار مهمی و چشمگیری هستند.

تعدادی از این کاربرد ها عبارتند از:

  • به عنوان مورد اول بد نیست به صنعت ساختمان سازی اشاره کنیم که محصولات آهن و فولاد نقش چشمگیری در آن ایفا می کنند. در واقع گفتنی است صنعت ساختمان بدون وجود محصولاتی چون میلگرد و تیرآهن عملاً قادر به فعالیت نیست. میلگرد و تیرآهن محصولاتی هستند که اسکلت ساختمان ها را تشکیل داده و وجود آن ها برای ساخت بنا های شهری ضروری است.
  • صنعت تولید انواع و اقسام اتومبیل نیز یکی دیگر از کاربرد های گسترده ی محصولات آهن و فولاد است. آهن آلات را می توان به عنوان متریال واحد در اتومبیل سازی معرفی کرد.
  • و صد ها مورد دیگر همون صنعت کشاورزی، تولید انواع و اقسام دستگاه های صنعتی و غیر صنعتی، کالا های خانگی و ...

به طور کلی اگر بخواهیم در مورد کاربرد های انواع آهن آلات و محصولات فولادی صحبت کنیم باید ساعت ها و روز های زیادی را صرف این کار نماییم، زیرا ردپای انواع این محصولات در هر صنعت و زمینه ای دیده شده و به عنوان یکی از ماده های اصلی در جهان به شمار می رود.

راهنمایی هایی برای خرید محصولات فولادی و انواع آهن آلات

   https://backority.ir/images/997062.jpg

در اینجا می خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که راهنمایی های مطلوبی برای خرید محصولات فولادی و انواع آهن آلات هستند، حال فرقی نمی کند شما قصد خرید ورق گرم و ورق سرد دارید یا تیرآهن و میلگرد، قطعا خواندن آن ها مفید خواهد بود.

این نکاتِ راهنما عبارتند از:

  • قبل از هر اقدامی لازم است اطلاعات خود را در زمینه ی نوع محصولی که می خواهید، تکمیل نمایید. برای تکمیل این اطلاعات بهتر است از منابعی چون اینترنت و یا افراد با تجربه بهره مند شوید.
  • حتما میزان نیاز خود را مشخص کنید تا به اندازه خرید نمایید. محصولات فولاد و آهن از لحاظ قیمت ارزش قابل توجهی دارند، از این رو بهتر است به اندازه ی نیاز تهیه شوند.
  • قیمت ها را به طور حتم بررسی کنید، چرا که ممکن است هر مرکز فروشی قیمت های مجزایی داشته باشد. گفتنی است برای بررسی قیمت ها می توانید از منابع اینترنتی استفاده نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن به استعلام قیمت ها بپردازید.
  • به هیچ وجه برای خرید از مراکز بی نام و نشان به واسطه ی ارزان بودن قیمت ها وسوسه نشوید و حتما مرکزی را انتخاب کنید که نه تنها از لحاظ تعرفه مناسب است بلکه معتبر و قابل اطمینان می باشد.
  • پیرو مورد قبلی لازم است بگوییم مرکزی که فاکتور فروش رسمی ارائه می دهد، از اعتبار بالایی برخوردار است. در نتیجه از مراجعه به مراکزی که فاکتور فروش رسمی ارائه نمی دهند، باید اجتناب کرد.
  • و موارد دیگری از این قبیل.

عوامل موثر در قیمت خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی

قیمت خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی همواره دستخوش نوسانات مداومی هستند. در قیمت آهن اعم از قیمت ميلگرد ، قیمت تیر آهن، قیمت ورق گالوانیزه، قیمت ورق سرد و گرم و ... تاثیر عوامل مختلفی قابل مشاهده است که سبب بروز نوسان می شوند‌.

قیمت نفت، هزینه های حمل و نقل مواد خام پیش از تولید محصول، تورم های جهانی و موارد دیگری از این دست، چند مورد از مهم ترین عواملی هستند که بر قیمت این محصولات اثر گذار هستند.

جالب است بدانید با مراجعه به اینترنت و منابع موثق می توان از آخرین قیمت آهن در انواع موارد به صورت مجزا مثل قیمت ميلگرد، قیمت ورق گرم و سرد، قیمت تیرآهن، قیمت ورق گالوانیزه و ... مطلع شوید.

مناسب ترین راه برای خرید

https://backority.ir/images/161834.jpg

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، برای خرید فراورده های آهنی باید از طریق مراکز معتبر اقدام کنید؛ از این رو یافتن مناسب ترین راه برای خرید، یکی از اصلی ترین دغدغه ها در این راستا است. بر اساس این که با کمی تحقیق و جست و جو می توان مراکز متعددی در این راستا یافت، سوال این جاست پس مناسب ترین راه برای خرید چیست؟

وب سایت ما می تواند گزینه ی بسیار مطلوبی در این زمینه باشد، چرا که فقط و فقط می کوشد گام های خود را در جهت جلب رضایت متقاضیان بردارد. از این رو بد نیست به چند مورد از ویژگی هایی که شامل حال وب سایت ما می شوند اشاره کنیم:

  • ارائه ی اکثر فراورده های آهن و فولاد اعم از ورق سرد، ورق گرم، ورق های گالوانیزه، تیرآهن، میلگرد و ...
  • ارائه ی محصولاتی با کیفیت و خالص
  • مشورت دهی به متقاضیان و هدایت آن ها
  • پاسخگویی تمام وقت
  • امکان خرید غیر حضوری
  • ارائه به روز ترین قیمت ها، به نحوی که از قیمت تیرآهن و میلگرد گرفته تا قیمت ورق گالوانیزه و ... به صورت آنلاین و به روز منتشر می شوند.
  • تمام قیمت ها نه تنها بر اساس نرخ های مصوب و استاندارد هستند بلکه می کوشیم قیمت های ارزان تر و مقرون به صرفه تری تعیین کنیم.
  • و چندین و چند مورد دیگر که همگی در راستای تحقق یک هدف هستند، آن هم هدفی نیست جزء جلب رضایت مطلوب تمام مشتری ها.

 

منبع خبر :

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی، ورق سرد، ورق گرم، تیر آهن،میلگرد - سراج توس (sgt-steel.com)

بکوریتی

حسام بازدید : 945 جمعه 07 آذر 1399 زمان : 10:02 نظرات (0)

در این مقاله از وب سایت تاپ توریست شما را با بهترین کافه های آتن پایتخت زیبای یونان آشنا خواهیم کرد . با ما همراه باشید.

بهترین کافه های آتن | یونان

کافه نوئل

خودِ آتنی‌ها عاشق کافه نوئل با آن فضای گرم و خودمانی‌اش هستند. هنر و معماری هاوانایی و پاریسی بیشترین تاثیر را روی طراحی داخلی اینجا گذاشته. کاشی‌های منقوش، ساعت دیواری‌های بزرگ، لوسترهای طلایی و لامپ‌های ریز خورشیدی از مهم‌ترین اِلمان‌های نوئل هستند. نوئل از آن کافه‌های اصطلاحا «شیک و پیک» نیست، در عوض با طراحی سبک وینتژی (Vintage) که دارد، مخصوصا آن فرش‌های قرمز حس نوستالژی به شما می‌دهد.


کافه های آتنکافه های آتن

کافه نوئل هرروز هفته از 10 صبح تا 2 نیمه‌شب باز است که البته در روزهای جمعه و شنبه به 4 صبحهم می‌رسد. برای رفتن به اینجا باید به خیابان Kolokotrani 59B بروید که تنها یک خیابان با آگورای باستانی آتن فاصله دارد.


کافه های آتنکافه های آتن

کافه حیاط Cabezon

در جریان شکم‌گردی آتنی یادتان باشد که تابلوی همه‌ی کافه‌ها و رستوران‌های شهر مثل سایر شهرهای دنیا در معرض دید عموم نیست. بنابراین باید شَمِ کاراگاهی داشته باشید و خیابان‌ها و کوچه‌های شهر را بیشتر بگردید. آن وقت است که در لابلای همین کاراگاه‌بازی‌ها به کافه‌های هیجان‌انگیزی می‌رسید که شبیهش را قبلا ندیده‌اید. کافه Cabezon دقیقا چنین ویژگی را دارد؛ حیاطی پنهان در کوچه‌ای باریکی در منطقه‌ی Metaxourgerio. اینجا پاتوق محلی‌هاست و از منطقه‌ی توریستی شهر دور است.

این مطلب را هم مطالعه کنید
محله پلاکا (Plaka District) | آتن

کافه های آتنکافه های آتن

کافه حیاط Avli

هیچی بیشتر از رنگ آبی و دیوارهای سفید یک حیاط نمی‌تواند تداعی‌کننده‌ی معماری آتنی باشد. کافهAvli درست همین ویژگی‌ها را دارد: حیاطی باریک و طولانی با دیوارهای سفید در محله‌ی Psyrri و خیابان Agiou Dimitriou. به جز پنجره‌های آبی رنگ از گلدان‌های زیادی هم استفاده شده. Avli با آن میز و صندلی‌های فلزی و چوبی‌ یادآور روزهای دهه‌ی 50 میلادی آتن است. روزهایی که هنوز مدرنیته وارد بخش‌های مختلف شهر نشده بود و صمیمت آدم‌ها در کافه‌ها بیشتر بود. منوی Avli پر است از دسرهای سنتی یونانی، سالاد، سبزیجات سرخ‌شده، املت و کوفته که میانگین هزینه‌ای که برای‌شان پرداخت می‌کنید بین 8 تا 10 یورو است. ما پیشنهاد می‌کنیم Pokilia سفارش دهید: ترکیبی از چند غذای مختلف یونانی که هم ارزان است هم شکم‌پُرکن.


کافه های آتنکافه های آتن

کافه Six D.o.g.s

یه کافه دنج که هم جا برای نشستن تو کافه داره هم تو فضای باز و باغی که پشت کافه هستش. نوشیدنی، دسر و میان وعده های کافه هم حرف نداره. اینجا موسیقی زنده و برنامه های هنری زیاد دیگه ای هم برگزار میشه که می تونه برای آشنا شدن با فرهنگ و هنر مردم عامه در آتن جالب باشه.
کافه های آتن
حسام بازدید : 115 جمعه 07 آذر 1399 زمان : 9:41 نظرات (0)

آموزش دروس ابتدایی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در این مقطع الفبای آموزش به دانش آموز یاد داده خواهد شد و ریشه و بنیه آموزش نیز در این مرحله شکل خواهد گرفت.

تا چندین سال قبل تمرکز اصلی آموزش روی مقاطع دبیرستان و کنکور بود اما در پایه های بالاتر با بررسی وضعیت دانش آموزان متوجه ضعف آن‌ها در مفاهیم خواهیم شد که ریشه دارد در آموزش مقاطع پایین‌تر حتی مقطع ابتدایی و اینجا به یک نکته بسیار پر اهمیت خواهیم رسید که فردی که از ابتدا آموزش خوبی به وی تزریق نشود اثرات آن را تا مقاطع بسیار بالاتر مشاهده خواهیم کرد. اما پیدا کردن منبع خوب هم به خودی خود کار دشواری است و از طرفی وجود کرونا و تبدیل شدن آموزش به مجازی ضربه عظیمی به آموزش وارد کرده است. اما در یک گزارش خبری به سراغ معرفی اجی مجی خواهیم رفت که تمامی دغدغه های والدین در مورد آموزش خوب را حل کرده است.

موسسه اجی مجی در سال ۹۹ تأسیس شد و جمعی از برترین اساتید گرد هم آمده اند که همگی دارای رزومه خاص خود هستند و برای اولین‌بار تلفیقی از آموزش و تکنولوژی را در مقطع ابتدایی ارائه داده‌اند؛ آموزشی که هم والدین و هم دانش آموزان همواره آرزوی آن را داشتند و با کمک آن بهترین نتیجه را می‌توان از دانش آموزان ابتدایی دریافت کرد. امروز قرار است به‌صورت کامل مؤسسه اجی مجی و ویژگی‌های این مؤسسه را توضیح دهیم و در انتها نیز سورپرایز این مؤسسه برای دانش آموزان ابتدایی و نحوه تهیه آن را نیز دراختیار شما قرار خواهیم داد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی کامل مؤسسه اجی مجی و سبک آموزشی این مجموعه

مؤسسه اجی مجی از زمان رونمایی تاکنون توانسته است محبوبیت فراوانی را میان دانش آموزان ابتدایی کسب کند. مهم‌ترین ویژگی این مجموعه استفاده از انیمیشن و داستان سرایی در آموزش است. یعنی دانش آموز فیلم‌های این مجموعه هنگام آموزش حسی را دریافت خواهد کرد که زمان کارتون دیدن دارد. این موضوع به‌خصوص در دانش آموزان نسل جدید به‌شدت تأثیر گذار است زیرا ارتباط خوبی با آموزش ندارند و چنین آموزشی می‌تواند برای مطالعه ایجاد انگیزه نیز باشد.  داستان سرایی و شعر گویی نیز کمک می‌کند تا دانش آموز بدون نیاز به حفظ کردن بتواند مفاهیم را یاد بگیرد. البته  نتیجه یادگیری بدون حفظ کردن هم تأخیر در فراموشی است و از طرفی چون مطالب به‌صورت انیمیشینی و با تصویر آموزش داده می‌شود وارد نیمکره راست مغز می‌شود که ماندگاری مطالب در آن بیشتر از یادگیری عادی است.

اساتید مؤسسه اجی مجی هم به نوبه خود رزومه بسیار درخشانی دارند که در ادامه به‌صورت کامل بررسی خواهیم کرد. اما سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید نام این مؤسسه است که چه تعبیری برای آن وجود دارد؟ اجی و مجی نام دو عروسک است که در تدریس های مؤسسه و درکنار اساتید حضور دارند. این دو عروسک علاوه بر اینکه بر جذابیت تدریس افزوده اند، نقش نماینده دانش آموزان را نیز دارند و جالب است بدانید جدا از بحث آموزش از اصول روانشناسی نیز استفاده شده است و هر نوع دانش آموزی از جمله درونگرا یا برونگرا مد نظر قرار داده شده است و سعی بر آن بوده که با کمک اجی و مجی این مشکل نیز حل شود و بتوانند بر هر نوع دانش آموزی تأثیر بگذارند.

معلم های اجی مجی چه افرادی هستند؟

برای تدریس دروس اجی مجی از برترین اساتید کشوری استفاده شده است. افرادی که بهترین رزومه ممکن را دارند و حتی در سطح بین‌المللی نیز فعالیت دارند. انتخاب اساتید نیز در هر پایه متفاوت است و به‌طور کلی اساتید اجی مجی به دو دسته تقسیم شده‌اند. برای تدریس پایه اول ابتدایی تا چهارم ابتدایی از یک مدرس در هر پایه استفاده شده است. برای تدریس اول ابتدایی خانم مینا قجر، تدریس پایه دوم خانم نرجس نوربخش، تدریس پایه سوم خانم ریحانه رضایی، تدریس پایه چهارم خانم فرزانه صدیقی حضور دارند. در تدریس پایه پنجم و ششم از چند مدرس استفاده شده است که هر کدام تخصص فوق‌العاده ای دارند. خانم نیلوفر قهرمانی مدرس ریاضی پنجم و ششم ، خانم اکرم دمرچلی مدرس فارسی پنجم و ششم، خانم مریم احمد پور مدرس مطالعات اجتماعی و هدیه های آسمان پنجم، خانم زهرا بلویند مدرس علوم پنجم، خانم احمدی مدرس علوم و مطالعات اجتماعی ششم هستند.

سایت اجی مجی

اما اینجا بد نیست به قسمتی از رزومه اساتید اجی مجی نیز اشاره کنیم. خانم مینا قجر که تدریس پایه اول اجی مجی را برعهده دارند علاوه بر  رزومه عالی و تالیف چندین جلد کتاب آموزشی، مدرس پایه اول در مجموعه حرفه‌ای فارکیدز برای دانش آموزان مقیم خارج از کشور نیز هستند. خانم نرجس نوربخش علاوه بر مدرس یک روانشناس نیز هستند و ترکیبی از اصول روانشناسی و آموزش را دراختیار دانش آموزان قرار داده‌اند، خانم رضایی تقدیر نامه پژوهشگر نمونه را دارند و علاوه بر آن مبتکر اتاق بازی مجازی ایران نیز هستند، خانم نیلوفر قهرمانی مولف 8 کتاب آموزشی پایه پنجم و ششم برای دروس علوم و ریاضی هستند و علاوه بر آن در تمامی استان های کشور کارگاه های آموزشی هستند و در مورد سایر اساتید نیز این رزومه ها صدق می‌کند.

۲۰ درصد رایگان محتواهای آموزشی هر پایه، هدیه اجی مجی به دانش آموزان

مؤسسه اجی مجی یک هدیه ویژه نیز برای تمامی دانش آموزان خود دارد. در هر سطح و هر پایه ای که باشید می‌توانید بیست درصد از کل محتواهای آموزشی هر پایه را به‌رایگان دریافت کنید. این محتوا از تمامی دروس هر پایه اجی و مجی انتخاب شده است و در مدت زمان کوتاه می‌توانید از آن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیر دانش آموزان ابتدایی خود را در یادگیری و مطالعه مشاهده کنید برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است همین الان پایه تحصیلی دانش آموز + نام و نام خانوادگی را به سامانه پیامکی اجی محی ۱۰۰۰۲۹۰۷ ارسال کنید تا کارشناسان تحصیلی اجی مجی سریعا با شما تماس بگیرند و شما عزیزان را راهنمایی کنند.

 البته مزیت فوق‌العاده اجی مجی که کنار محصولات دراختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید محصولات آموزشی این مؤسسه است. برترین کارشناسان و مشاورین تحصیلی درکنار شما خواهند بود و به شما در تهیه محصولات آموزشی کمک خواهند کرد. بعد از تهیه محصولات هم از پشتیبانی بهره‌مند خواهید شد و مشاورین مجموعه درکنار شما خواهند بود و راهنمایی های لازم برای کسب بهترین نتیجه و بازدهی بالا را دراختیار شما عزیزان قرار خواهند داد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید پرونده آموزش را با کمک اجی مجی به پایان برسانید و به نتیجه مد نظر دست پیدا کنید. برای ارتباط با مشاورین مجموعه و تهیه محصولات اجی مجی ازطریق شماره تماس های زیر می‌توانید اقدام کنید:

021-66058258

021-66572045

021-66572046

021-66017397

منبع: ajjimajji.org

سایت بکوریتی ( خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی ) پلتفرمی برای دسترسی به وب سایت های با کیفیت و با اتوریتی بالا همچون سایت ما می باشد.

(رپرتاژ آگهی)

حسام بازدید : 123 شنبه 01 آذر 1399 زمان : 7:49 نظرات (0)

 

هتل بوتیک ارسی تبریز
 

هتل بوتیک ارسی تبریز یکی از مدرنترین و جدیدترین بوتیک هتل های احداث شده در شهر تبریز و با الهام از سبک زندگی سنتی می باشد. به بیان کلی بوتیک هتل ها به آن دسته از هتل‌ها گفته می‌شود که به خاطر خاص بودن سبک هنری و معماری خود شهرت دارند. آن‌ها معمولاً کوچکتر از گراندهتل‌ ها بوده  و علاوه بر توجه به لوکس بودن و زیبایی بنا به چیدمان هنری کار نیز توجه ویژه ای شده است.  یکی از هداف اصلی از ساخت این هتل ها  به تماشا گذاشتن آن برای بازدید کنندگان می باشد.

تبریز به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای ایران در شمال غرب کشور، همه ساله مقصد گردشگری هزاران نفر از ایرانیان و برخی از توریست های خارجی است.

تبریز همچنین در زمره یکی از گران ترین مقاصد گردشگری در ایران قرار دارد و افرادی که راهی این شهر می شوند باید از توانایی مالی خود برای پرداخت هزینه های ضروری و رفاهی مطمئن باشند.

هتل بوتیک ارسی تبریزهتل های متعددی در این شهر وجود دارد که به علت معماری فوق العاده، امکانات مطلوب و خدمات رفاهی، مشمول پرداخت هزینه های بالایی می شوند؛ به همین علت است که تبریز را در مجموعه گران ترین مقاصد گردشگری در ایران قلمداد می کنند، چرا که هزینه اقامت، بیشترین هزینه ممکن را در مسافرت به شهر تبریز به خود اختصاص می دهد.

اگر می خواهید در مسافرت به شهر تبریز یک اقامتگاه خارق العاده را تجربه کنید، ما به شما هتل بوتیک ارسی را پیشنهاد می دهیم.

اقامت در این هتل که با عنوان ( نمای تبریز قدیم در قلب تبریز مدرن ) شناخته می شود، می تواند به یکی از مهم ترین ابعاد گردشگری شما تبدیل شود.

بررسی هتل بوتبک ارسی تبریز در آذربایجان

هتل بوتیک اُرُسی تبریز

این هتل یکی از جدیدترین بناهای شهر تبریز در زمینه اقامت و گردشگری است. صاحب این عمارت بسیار زیبا بیان می کند که قصد وی از ساخت این بنا، سکونت شخصی بوده است، اما بعد از تکمیل عمارت به این نتیجه رسیده است که می تواند از آن به عنوان یک اقامتگاه مجلل برای معرفی تبریز به گردشگران استفاده کند.

این هتل در چهار طبقه ساخته شده و دارای پنج باب اتاق است. سالن بسیار بزرگی که در بخش میانی ساختمان قرار دارد نمونه ای باشکوه از سبک های سنتی ایران در شهر تبریز بوده و معماری ساختمان نیز برگرفته از سبک ارسی با نشانه هایی از سبک مدرن است. به همین علت این هتل را با عنوان هتل اُرُسی می شناسند.

شیشه های هفت رنگی که در ساخت پنجره ها به کار رفته است، معماری ایران قدیم را در ذهن متبادر می کند.این مجموعه صرفا یک اقامتگاه نیست و خود نیز قابلیت تبدیل شدن به یک مجموعه گردشگری را دارد.

یکی از مهم ترین نقاط قوت این مجموعه قرار گرفتن آن در منطقه شاه گولی است که به عنوان منطقه شاه نشین ها و افراد متمول در تبریز قدیم شناخته می شود.

معماری هتل بوتیک ارسی تبریز

معماری و طراحی هتل بوتیک ارسی تبریز

هتل بوتیک به هتل هایی گفته می شود که با هدف پذیرش تعداد محدودی از مهمانان بنا شده و با عنوان اقامتگاه گردشگران خاص شناخته می شود. ارسی نیز نوعی معماری و طراحی در ایران قدیم است که به پنجره های مشبک اطلاق می گردید.

هتل ارسی یک ساختمان چهار طبقه است که در یک زمین هزار متری و با نمای سنگی سفید ساخته شده است. گچ‌ بری ‌ها و طراحی های زیبایی روی سنگ‌ نماهای این هتل وجود دارد که توسط اساتید برجسته استان تبریز انجام شده‌ اند.

طبقات پایین هتل بوتیک اورسی تبریز به رزرواسیون، کافه، رستوران و ایوان اختصاص دارد. درهای ورودی این هتل، پلکان های آن، پنجره ‌های عمارت و تمام پنجره‌های داخلی، همگی چوبی هستند و با استفاده از شیشه ‌های رنگی و زیبا طراحی شده اند. کاشی‌کاری ‌ها و طراحی های داخلی هتل ظرافت بسیار زیادی دارند.

حیاط هتل بوتیک تبریز دارای حوض، گلدان های زیبا، باغچه، و نمای سنگی است. در طبقه اول یک پنجره بسیار گسترده ارسی وجود دارد.

در طبقه دوم، دو سرا به همراه خلوت کده و ایوان دیده می شود. در طبقه سوم هم دو سرا همراه تماشاخانه قرار گرفته است اما طبقه چهارم در برگیرنده تک سرای الماس است که در کنار آن یک حمام شاهانه وجود دارد.

هتل ارسی تبریز

اتاق های هتل بوتیک تبریز

یکی از مهم ترین ویژگی های هتل بوتیک تبریز، کم بودن تعداد اتاق ها است که امکان یک اقامت بی نظیر را برای مهمانان فراهم می کند.

اتاق زمرد در این هتل بوتیک، صرفا ظرفیت یک نفر را دارد و حضور افراد اضافه حتی کودکان نیز مورد پذیرش واقع نمی گردد.

این اتاق منحصر به فرد ترین اتاق هتل بوتیک شمرده می شود. اتاق کهربا دارای یک تخت دو نفره است و در صورتی که تعداد افراد بزرگسال به سه نفر برسد، باید از سرویس های دو اتاق جداگانه استفاده کنند. این قاعده در خصوص تمامی اتاق های مجموعه وجود دارد.

اتاق یاقوت و لاجورد نیز دارای امکاناتی همانند اتاق کهربا هستند، با این تفاوت که بافت معماری آن ها با سایر اتاق ها متفاوت است.

اتاق های توئین نیز شامل دو اتاق زمرد و الماس می شوند که دارای دو تخت یک نفره بوده و به دو فرد بزرگسال به همراه یک کودک خردسال واگذار می شود. امکان استفاده از یک اتاق برای سه فرد بزرگسال در هیچ کدام از اتاق های هتل بوتیک ارسی فراهم نشده است.

سفرانه

امکانات هتل بوتیک ارسی تبریز

شاید قدری تعجب برانگیز باشد، اما هیچ کدام از اتاق های این هتل مجلل دارای تلویزیون و یخچال نیستند. از آن جا که مالک این عمارت سعی نموده است بافت سنتی اتاق ها را به بهترین شکل ممکن حفظ کند، از قرار دادن تلویزیون و یخچال در داخل اتاق ها خودداری نموده و آن ها را در لابی و کافی شاپ مجموعه تعبیه کرده است.

از آنجا که در این هتل امکان پذیرش مهمان بیش از ده نفر وجود ندارد، خدمات مورد نیاز در کافی شاپ با سرعت بالایی صورت گرفته و شما هرگز کمبود یخچال را در اتاق خود احساس نخواهید کرد. این هتل فضای آرام و دل چسبی دارد و شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید به کافی شاپ رفته و از امکانات آن استفاده کنید.

سایر امکانات رفاهی در اتاق ها به بهترین شکل ممکن تعبیه شده اند و شما می توانید اوقات بی نظیری را در این مجموعه باشکوه بگذرانید.

نکته قابل توجه این است که اتاق توئین الماس دارای سرویس بهداشتی در داخل اتاق نیست و سرویس این اتاق به صورت کاملا شاهانه در خارج از بخش مربوطه ولی به صورت اختصاصی بنا شده است.

ظرفیت پارکینگ در این مجموعه به تعداد اتاق ها است و برای جمعا پنج خودرو امکان استفاده از پارکینگ وجود دارد. از آنجا که حفظ آرامش مهمانان و بافت سنتی هتل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تفریح و سرگرمی های موجود در این مجموعه به دو بازی شطرنج و تخته نرد محدود شده است.

مجله سفر و گردشگری سفرانهدسترسی آسان به ائل گلی

ائل گلی اولین جایی است که در تبریز به هر مسافری برای گشت و گذار پیشنهاد می ‌شود. این پارک که با نام ‌های ائل گلی، ائل گولی، شاه گلی و شاه گولی نیز شناخته می‌شود، مهم‌ ترین منطقه تفریحی و مجموعه گردشگری در شهر تبریز است.

ائل گولی، یک مجموعه گردشگری به شکل باغ‌ های ایران قدیم است که یک دریاچه و عمارت زیبا با عنوان کلاه فرنگی یا همان کاخ ایل گلی را در میان خود جای داده است.

این مجموعه دارای امکاناتی از قبیل مینی گلف، شهربازی، پیست اسکیت، زمین‌ های ورزشی و شکم‌گردی بوده و انتخاب اول تبریزی‌ ها و گردشگران تبریز برای تفریح و گردش بخصوص در شب های تابستان و پاییز است. شما با اقامت در هتل بوتیک اورسی تبریز به راحتی به این مجموعه دسترسی خواهید داشت.


رستوران هتل ارسی

رستوران و کافه هتل بوتیک ارسی تبریز

هتل و کافه هتل بوتیک در یک فضای بسیار زیبا، شیک و با معماری ایرانی قرار دارند. کافی شاپ هتل ارسی با سرویس های چوبی یک فضای دنج را برای مهمانان خلق نموده است. سراسر این فضا با پنجره های مشبک و رنگارنگ پوشیده شده است، گویی که در زمان سفر کرده و راهی تبریز قدیم شده اید.

استفاده از خدمات رستوران و هتل صرفا با رزرو جا و انتخاب نوع غذا امکان پذیر است. امکانات رستوران و کافه این هتل شامل صبحانه، ناهار و شام می شود.

این هتل از ساعت ۸:۳۰ صبح تا۹:۳۰ شب برای صبحانه تا شام سرویس ‌دهی دارد اما خدمات کافی شاپ توسط پرسنل تا ساعت ده شب ادامه خواهد داشت.

هزینه اقامت در هتل بوتیک ارسی تبریز

قطعا نمی توان انتظار داشت هزینه اقامت در هتل بوتیک ها پایین باشد. هتل بوتیک ها در سراسر جهان به عنوان گران ترین اقامتگاه ها شناخته می شوند و اصولا اقامت در آن ها از طریق سیستم رزرواسیون صورت می گیرد.

از طرف دیگر هزینه های اقامت در یک هتل با توجه به ماه های خاصی از سال متفاوت است. اتاق ها نیز تفاوت های خاصی با یک دیگر داشته و حتی محل قرارگیری یک اتاق می تواند در قیمت اقامت در یک هتل موثر باشد. شما نیز بهتر است برای اطلاع از قیمت ها با شماره تلفن های درج شده در این وب سایت تماس بگیرید.

دسترسی به هتل بوتیک ارسی تبریز

آدرس هتل بوتیک ارسی تبریز : تبریز – خیابان ایل گلی – بالاتر از بیمارستان شهدا – کوی بهارستان – کوچه سوم – پلاک ۱۹

وبسایت هتل بوتیک ارسی

منبع:سفرانه

حسام بازدید : 119 پنجشنبه 22 آبان 1399 زمان : 9:35 نظرات (0)

تعداد صفحات : 11

درباره ما
عشق سفر وبلاگی در زمینه سفر و گردشگری و کلیه مباحث جنبی در زمینه صنعت توریسم بوده و پایگاهی برای عاشقان سفر میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    تبلیغات بنری هاست

    بک لینک رایگان - بک لینک رایگان و افزایش بازدید شما