loading...

عشق سفر

بسم الله الرحمن الرحیم این سرآغاز فعالیت من و اولین پستی است که اینجا میزارم.با نام و یاد خداوند آغاز میکنم و امیدوارم که لطف و رحمتش همیشه ایام شامل حالمان باشد. این وبلاگ همونطور که از اسمش پیداست

بسم الله الرحمن الرحیم

این سرآغاز فعالیت من و اولین پستی است که اینجا میزارم.با نام و یاد خداوند آغاز میکنم و امیدوارم که لطف و رحمتش همیشه ایام شامل حالمان باشد.

این وبلاگ همونطور که از اسمش پیداست در زمینه سفر و گردشگری و بعبارتی عشق سفر ها میباشد.

 

البته بزارین همین اولش بگم که این اولین تجربه وبلاگ نویسی من در رزبلاگ هست که خب تعریفش رو از دوستان عزیز خیلی شنیده ام.

همیشه سعی خواهم کرد که پستهام مختصر و مفید و خیلی کوتاه باشن!

حسام بازدید : 83 یکشنبه 22 دی 1398 زمان : 20:50 نظرات (1)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali hedayati در تاریخ 1398/10/23 و 15:33 دقیقه ارسال شده است

سلام.تبريك و آرزوي موفقيت


کد امنیتی رفرش
درباره ما
عشق سفر وبلاگی در زمینه سفر و گردشگری و کلیه مباحث جنبی در زمینه صنعت توریسم بوده و پایگاهی برای عاشقان سفر میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • کدهای اختصاصی
    ارسال لینک

    تبلیغات بنری هاست

    بک لینک رایگان - بک لینک رایگان و افزایش بازدید شما